Μπορεί να διανύουμε τις πιο δύσκολες εβδομάδες όσον αφορά την κρίση του κορωνοϊού προκειμένου να συνεχιστεί η καλή πορεία της Ελλάδας, αυτό, όμως, δεν σημαίνει ότι οι πολίτες δεν κάνουν ήδη σχέδια για την επόμενη ημέρα όταν θα λήξει, δηλαδή, αυτή η περιπέτεια.
Σύμφωνα με την δημοσκόπηση της MRB για το STAR, πρώτη στη λίστα με τις επιθυμίες των πολιτών είναι μια επίσκεψη στο... κομμωτήριο (35%)!
Ακολουθούν οι διακοπές σε κάποια άλλη περιοχή της Ελλάδας και το «χάλκινο» μετάλλιο πηγαίνει σε μια επίσκεψη στα μαγαζιά για ρούχα/παπούτσια.
Την πρώτη πεντάδα συμπληρώνουν η περιποίηση ομορφιάς και ένα αεροπορικό ταξίδι στο εξωτερικό.
Στη δεκάδα τέλος οι πολίτες λένε ότι επιθυμούν κατά σειρά:
-να αγοράσω ηλεκτρικές συσκευές
-να πάω διακοπές στο εξωτερικό
-να πάρω αεροπορικό ταξίδι στο εσωτερικό
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.