Covid-19: Εκμετάλλευση ή υπευθυνότητα;

Τι συμβαίνει με τις στοιχηματικές εταιρείες στις ημέρες που #menoumespiti

Στoν καιρό που μένουμε κλεισμένοι στο σπίτι, διαπιστώσαμε πως κάποιες στοιχηματικές εταιρείες κινούνται επιθετικά στον τομέα της διαφήμισης, αλλά επίσης πως υπάρχουν κι αυτές που κρατούν μια υπεύθυνη στάση

Στήριξη στις ευπαθείς ομάδες
Με μια επίσκεψη στο bwincares.gr, το site που καταγράφονται οι δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της bwin, ενημερωθήκαμε για τις πρωτοβουλίες που λαμβάνουν χώρα σε συνεργασία με τους «Γιατρούς του Κόσμου» και με την  Ένωση «Μαζί για το Παιδί». Οι δράσεις εστιάζουν στην παροχή βοήθειας σε ηλικιωμένους και μοναχικούς ανθρώπους, καθώς και σε οικογένειες που δυσκολεύονται να αποκτήσουν πρόσβαση σε βασικά αγαθά. 

Παράλληλα, ενημερωθήκαμε για τις πρωτοβουλίες που γίνονται σε συνεργασία με την ομάδα μπάσκετ του Ολυμπιακού, στην οποία η bwin είναι βασικός χορηγός, αλλά και με την ομάδα των ταλαντούχων αθλητών που χορηγεί η εταιρεία στα πλαίσια του προγράμματος στήριξης της «Νέας Γενιάς Ολυμπιονικών». Στόχος και στις δύο περιπτώσεις είναι να σταλεί ένα θετικό μήνυμα συνέχειας της προσπάθειας, καθώς και της σημασίας των μέτρων πρόληψης για τον κορονοϊό.

Αναζητώντας τις εξαιρέσεις

Όσο οι μέρες παραμονής μας στο σπίτι αυξάνονται, είναι εύκολα κατανοητό πως όλοι γινόμαστε περισσότερο ευάλωτοι στη διαφήμιση. Είτε αφορά προϊόντα, είτε υπηρεσίες, αυτήν ακριβώς την περίοδο οι ίδιες οι εταιρείες οφείλουν να αντιμετωπίζουν με σεβασμό το καταναλωτικό κοινό. 

Οφείλουν να μην εκμεταλλεύονται τη συγκυρία εντείνοντας τον τρόπο που διαφημίζονται στους καταναλωτές, οι οποίοι εκτίθενται περισσότερο στη διαφήμιση της τηλεόρασης, των ψηφιακών και των Social Media. Έχουν παρατηρηθεί, μάλιστα, συνδέσεις με την καμπάνια #menoumespiti, την οποία δημιούργησε η Πολιτεία για να προστατέψει τους πολίτες από την μετάδοση του κορονοϊού και όχι για να τους κάνει να καταναλώνουν περισσότερο. Ένας από τους λίγους κλάδους που προβάλλονται περισσότερο αυτή την περίοδο, είναι εκείνος του διαδικτυακού στοιχήματος και καζίνο.

Στο άρθρο 3 παράγραφος 1 των αποφάσεων για τη ρύθμιση θεμάτων εμπορικής επικοινωνίας τυχερών παιγνίων, αναφέρεται χαρακτηριστικά πως «η Εμπορική  Επικοινωνία πρέπει  να εντάσσεται εντός του αυστηρού πλαισίου προστασίας των καταναλωτών και των παικτών στον τομέα της παροχής υπηρεσιών Παιγνίων και σε κάθε περίπτωση επιβάλλεται να είναι λελογισμένη, να περιορίζεται αυστηρά σε όποιες ενέργειες απαιτούνται, προκειμένου οι καταναλωτές να κατευθύνονται στα νόμιμα Παίγνια και να προάγει το Υπεύθυνο Παιχνίδι».

Μέσα σ' αυτό το περιβάλλον της διαφήμισης που ξεφεύγει συχνά από τα όρια, αναζητήσαμε case studies που να δείχνουν ότι οι αρχές τηρούνται και το «Responsible Gambling» προάγεται. Ακολουθήσαμε, έτσι, για λίγες μέρες τις συνολικές δράσεις της bwin και καταγράψαμε τον υπεύθυνο τρόπο που κινείται. Η προώθηση του Υπεύθυνου Παιχνιδιού γίνεται με συντονισμένες δράσεις. Ξεκίνησε με προσωπική ενημέρωση προς όλους τους πελάτες της για τα εργαλεία που προσφέρει προκειμένου να βοηθά τους παίκτες να θέτουν όρια, να διατηρούν τον έλεγχο, καθώς και με προτροπή για συχνά διαλείμματα. Αντίστοιχα μηνύματα μεταδόθηκαν μέσα από όλα τα Social Media του brand. Στη σελίδα της bwin βρίσκεται σε προβεβλημένη θέση το μήνυμα «Υπεύθυνο Παιχνίδι - Διασκέδαση με όρια», το οποίο παραπέμπει σε σελίδα με συμβουλές, στα εργαλεία που προσφέρονται για να προστατεύουν τον παίκτη, καθώς και στα κανάλια επικοινωνίας με την ομάδα ειδικών. Διαπιστώσαμε επίσης ότι η εμπορική επικοινωνία της bwin δεν έχει ενταθεί αυτό το διάστημα και προβάλλεται στις ώρες που επιβάλλει η δεοντολογία και προβλέπονται από την Πολιτεία.

(Sponsored Content)

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr