Κορωνοϊός - Καταγγελία: Δικηγόρος ενοχλεί καρδιοπαθή για λογαριασμό εισπρακτικής εταιρίας

Κορωνοϊός - Καταγγελία: Δικηγόρος ενοχλεί καρδιοπαθή για λογαριασμό εισπρακτικής εταιρίας

Διαβάστε την καταγγελία

phone-1074238_1920
Οι εισπρακτικές εταιρείες συνεχίζουν να επικοινωνούν με τους οφειλέτες στη διάρκεια της καραντίνας και των εκτάκτων μέτρων που έχουν ληφθεί για τον κορωνοϊό.

Όπως αναφέρει στο protothema.gr η δικηγόρος Ανθούλα Ανάσογλου, χθες το πρωί υπάλληλος από δικηγορικό γραφείο συναδέλφου της στην Αθήνα (το όνομα του είναι στη διάθεση του δικηγορικού συλλόγου) της τηλεφώνησε προκειμένου να την ρωτήσει, εάν έχει κάποια πρόταση για συμβιβασμό ή αποπληρωμή των δόσεων του δανείου που χρωστάει η πελάτισσα της, μια 83χρονη γυναίκα από την Θεσσαλονίκη με προβλήματα καρδιάς και οστεραρθρίτιδας, η οποία μάλιστα τυγχάνει συνταξιούχος παιδίατρος και πρώην πρόεδρος του παιδικού χωριού SOS στο Φίλυρο.

Σύμφωνα με την κυρία Ανάσογλου, «Η υπάλληλος μου είπε ότι δεν έχει ανασταλεί η λειτουργία των τραπεζών, ούτε των δικηγορικών γραφείων, οπότε συνεχίζουν κανονικά την δουλειά τους και πως μπορούν να επικοινωνούν με τους οφειλέτες και τους νομικούς εκπροσώπους τους κανονικά»

«Της υπενθύμισα ότι δεν είναι η κατάλληλη στιγμή να επαναφέρει το θέμα , δεδομένου ότι τόσο η 83χρονη πελάτισσα της, όπως και όλοι οι συμπολίτες μας περνούν δύσκολες ώρες και κρίσιμες για την υγεία τους, όμως εκείνη επέμενε και με αυθάδεια ζήτησε να τακτοποιηθεί εδώ και τώρα το θέμα, σημειώνοντας ότι θα επανέλθει απο βδομάδα. “Κατανοώ αλλά εγώ θα ήθελα μια απάντηση έως την άλλη βδομάδα” ήταν τα ακριβή λόγια της», συμπλήρωσε η δικηγόρος Ανθούλα Ανάσογλου.

Πριν απο λίγη ώρα ένας άλλος συμπολίτης μας, ο κ. Παντελής Πατέλος, δέχθηκε τηλεφώνημα από την εισπρακτική εταιρία Eos- Matrix για ανεξόφλητο λογαριασμό στη ΔΕΗ.

Κλείσιμο
Ο κ. Πατέλος οφείλει 700 ευρώ, ποσό το οποίο προσπαθεί να καλύψει δίνοντας έναντι, ωστόσο η υπάλληλος της εισπρακτικής εταιρίας επικοινώνησε μαζί του πριν απο μερικά λεπτά, ζητώντας να μάθει εάν έχει τακτοποιήσει τις εκκρεμότητες του.

«Μάλιστα η υπάλληλος όταν σήκωσα το τηλέφωνο με ρώτησε αρχικά αν είμαι στην καλά στην υγεία μου και όταν της απάντησα ότι είμαι κλεισμένος στο σπίτι με έντονο βήχα, εκείνη συνέχισε την ενημέρωση ζητώντας να της πω πότε θα είμαι σε θέση να τακτοποιήσω το θέμα μου».

Διαβάστε επίσης:

Κορωνοϊός: Δικηγορικά γραφεία συνεχίζουν να ενοχλούν οφειλέτες

Κορωνοϊός: Πρωτοβουλίες από τις εισπρακτικές για τους δανειολήπτες που έχουν πληγεί



Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

BEST OF NETWORK

Δείτε Επίσης