Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Ερωτήματα για τις «περιπέτειες» από τη γονιμοποίηση στη γέννηση στο βιβλίο Βιολογίας της Α' Γυμνασίου
Ερωτήματα για τις «περιπέτειες» από τη γονιμοποίηση στη γέννηση στο βιβλίο Βιολογίας της Α' Γυμνασίου
Απορία για το πως τελικά θέλουμε να αντιλαμβάνονται τα παιδιά την διαδικασία της γονιμοποίησης, προκαλεί σε ορισμένα σημεία του το ύφος του βιβλίου Βιολογίας της Α' Γυμνασίου
Απορία για το πως τελικά θέλουμε να αντιλαμβάνονται τα παιδιά την διαδικασία της γονιμοποίησης, προκαλεί σε ορισμένα σημεία του το ύφος του βιβλίου Βιολογίας της Α' Γυμνασίου.
Οι συγγραφείς του βιβλίου, θέλοντας να εξηγήσουν στους μαθητές της Α΄ Γυμνασίου την διαδικασία από τη γονιμοποίηση στη γέννηση, χρησιμοποιούν μια πιο ανάλαφρη προσέγγιση με κεντρικούς ήρωες τον... Σπερματοζωαρούλη και την αγαπημένη του Ωαρούλα.
Συγκεκριμένα, πρόκειται για μια άσκηση εμπέδωσης της ενότητας που αναφέρεται στη γονιμοποίηση. Ενώ όμως στις προηγούμενες σελίδες η εν λόγω διαδικασία εξηγείται με επιστημονικούς όρους και το κείμενο είναι εκλαϊκευμένο όσο πρέπει για να γίνει κατανοητό στους μαθητές της 1ης Γυμνασίου, ξαφνικά στην ενότητα «Μικρές έρευνες και εργασίες» οι συγγραφείς του βιβλίου αναθέτουν μια άσκηση σε ύφος που θα ταίριαζε περισσότερο σε παιδιά νηπιαγωγείου.
- Αξιοποιώντας τις γνώσεις σας για την αναπαραγωγή, να συνεχίσετε την ιστορία επιλέγοντας εσείς την τύχη του Σπερματοζωαρούλη, αναφέρει η τελευταία άσκηση, με τίτλο «Η περιπέτεια του Σπερματοζωαρούλη».
Η ιστορία ξεκινά ως εξής: «Ο Σπερματοζωαρούλης κοίταξε γύρω του και είδε τα αδέρφια του να κουνάνε το μαστίγιο τους και να τρέχουν μέσα σε μια σήραγγα. Τεντώθηκε και άρχισε και αυτός να τρέχει. Έπρεπε να να φτάσει πρώτος στην αγαπημένη του Ωαρούλα. Θα τα κατάφερνε; Θα προλάβαινε; Θα έφτανε πρώτος στον τόπο συνάντησης; Θα ήταν η αγαπημένη του εκεί ή θα είχε φύγει; Κούνησε σαν τρελός το μαστίγιο και βρέθηκε επικεφαλής. “Ζήτω..!!! Σου έρχομαι” φώναξε και όρμησε μπροστά».
Οι μαθητές της Ά Γυμνασίου λοιπόν καλούνται να γράψουν τη συνέχεια, έχοντας διαβάσει την υπόλοιπη ενότητα με επιστημονικούς όρους, κάτι που προφανώς προδίδει την αμηχανία των ίδιων των συγγραφέων του βιβλίου απέναντι στην σεξουαλική πράξη και την διαδικασία της γονιμοποίησης, κάνοντας την να φαίνεται υπερβολικά ελαφριά και αστεία. Δηλαδή ενώ αντιμετωπίζουν τα παιδιά ως ενήλικες ξαφνικά τους ζητάνε να λύσουν μια άσκηση που παραπέμπει σε μαθητές μικρότερης ηλικίας, που στη τελική υποτιμά τη νοημοσύνη τους.
Οι συγγραφείς του βιβλίου, θέλοντας να εξηγήσουν στους μαθητές της Α΄ Γυμνασίου την διαδικασία από τη γονιμοποίηση στη γέννηση, χρησιμοποιούν μια πιο ανάλαφρη προσέγγιση με κεντρικούς ήρωες τον... Σπερματοζωαρούλη και την αγαπημένη του Ωαρούλα.
Συγκεκριμένα, πρόκειται για μια άσκηση εμπέδωσης της ενότητας που αναφέρεται στη γονιμοποίηση. Ενώ όμως στις προηγούμενες σελίδες η εν λόγω διαδικασία εξηγείται με επιστημονικούς όρους και το κείμενο είναι εκλαϊκευμένο όσο πρέπει για να γίνει κατανοητό στους μαθητές της 1ης Γυμνασίου, ξαφνικά στην ενότητα «Μικρές έρευνες και εργασίες» οι συγγραφείς του βιβλίου αναθέτουν μια άσκηση σε ύφος που θα ταίριαζε περισσότερο σε παιδιά νηπιαγωγείου.
- Αξιοποιώντας τις γνώσεις σας για την αναπαραγωγή, να συνεχίσετε την ιστορία επιλέγοντας εσείς την τύχη του Σπερματοζωαρούλη, αναφέρει η τελευταία άσκηση, με τίτλο «Η περιπέτεια του Σπερματοζωαρούλη».
Η ιστορία ξεκινά ως εξής: «Ο Σπερματοζωαρούλης κοίταξε γύρω του και είδε τα αδέρφια του να κουνάνε το μαστίγιο τους και να τρέχουν μέσα σε μια σήραγγα. Τεντώθηκε και άρχισε και αυτός να τρέχει. Έπρεπε να να φτάσει πρώτος στην αγαπημένη του Ωαρούλα. Θα τα κατάφερνε; Θα προλάβαινε; Θα έφτανε πρώτος στον τόπο συνάντησης; Θα ήταν η αγαπημένη του εκεί ή θα είχε φύγει; Κούνησε σαν τρελός το μαστίγιο και βρέθηκε επικεφαλής. “Ζήτω..!!! Σου έρχομαι” φώναξε και όρμησε μπροστά».
Οι μαθητές της Ά Γυμνασίου λοιπόν καλούνται να γράψουν τη συνέχεια, έχοντας διαβάσει την υπόλοιπη ενότητα με επιστημονικούς όρους, κάτι που προφανώς προδίδει την αμηχανία των ίδιων των συγγραφέων του βιβλίου απέναντι στην σεξουαλική πράξη και την διαδικασία της γονιμοποίησης, κάνοντας την να φαίνεται υπερβολικά ελαφριά και αστεία. Δηλαδή ενώ αντιμετωπίζουν τα παιδιά ως ενήλικες ξαφνικά τους ζητάνε να λύσουν μια άσκηση που παραπέμπει σε μαθητές μικρότερης ηλικίας, που στη τελική υποτιμά τη νοημοσύνη τους.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα