Δημοσκόπηση Marc για το protothema.gr: Η αξιολόγηση των ΑΕΙ να συνδεθεί με την χρηματοδότηση λέει το 78%

pane-erv

Έξι στους δέκα συμφωνούν με το να μετράει για την είσοδο στα ΑΕΙ η απόδοση των μαθητών στο Λύκειο

«Ναι» στη σύνδεση της αξιολόγησης των πανεπιστημίων από την Εθνική Ανεξάρτητη Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης με την χρημαοδότησή τους λέει το 78% των πολιτών σε δημοσκόπηση της Marc για το protothema.gr με μόλις το 14,6% να εμφανίζεται αρνητικό σε αυτή την εξέλιξη.

dimo-marc1


Στο ερώτημα για το αν θα πρέπει να λαμβάνεται υπόψη στον τελικό βαθμό του μαθητή για την εισαγωγή του στην τριτοβάθμια εκπαίδευση η απόδοσή του στις τρεις τάξεις του Λυκείου το 60,1% των ερωτηθέντων απαντά «συμφωνώ/μάλλον συμφωνώ».

dimo-marc2


Σχεδόν καθολική είναι, παράλληλα, η αποδοχή της πρότασης για στήριξη της επαγγελματικής εκπαίδευσης από το κράτος με το 93,3 των συμμετεχόντων να συμφωνούν με το αίτημα αυτό.

Το 80,5% δηλώνει, τέλος, σύμφωνο με το πρόγραμμα του υπουργείου Παιδείας που προβλέπει την παροχή ενός tablet σε κάθε παιδί από την Δ΄ δημοτικού μέχρι την Γ΄ λυκείου μέσα στο οοίο θα βρίσκει τα βιβλία του σε ψηφιακή μορφή.

dimo-marc3
dimo-marc45

Στην ερώτηση: «Συμφωνείτε ή διαφωνείτε να έχουν γονείς και μαθητές την δυνατότητα αξιολόγησης των εκπαιδευτικών με απλό ηλεκτρονικό τρόπο;» απάντησαν διαφωνώ οι 3 στους 10.
page
diafania2_2
1diafania_2


Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

ΣΧΟΛΙΑ (28)

Κόναν

1 :Σύνδεση των ΑΕΙ με την αγορά εργασίας ! 2: Κατάργηση μονιμότητας καθηγητών 3: Χρηματοδότηση με βάση αξιολόγηση από Υπουργείο Παιδείας , αλλά και βάση εργασιών που θα εκπονούν τα τμήματα από ΕΕ κ’ Ιδιωτικά funds - εταιρείες . 4: Σύνδεση Ελληνικών με Ξένα Πανεπιστήμια . Κοινά προγράμματα , μεταπτυχιακά κοκ — Πρέπει τα Ελληνικά Πανεπιστήμια να μπούν στον 21ο Αιώνα !!!

nemecic

Πριν από την αξιολόγηση απαιτείται οικονομικός έλεγχος για τη διαχείριση του χρήματος. Δεν υπάρχει πανεπιστήμιο στο οποίο αξιοσέβαστοι καθηγητές να μην έχουν κάνει πλιάτσικο.

Ψηλός

Δυστυχώς τα πανεπιστήμια έχουν καταστραφεί όχι μόνο λόγω οικονομικών αλλά και επειδή επιτρέπεται ακόμα η εμπλοκή πολιτικής με τα κομματοσκυλα κάθε λογής και επειδή οι καθηγητές δεν αξιολογούνται και κάνει ο καθένας ότι του καπνίσει. Στα Ψαχνά τμήματα που ανήκουν πλέον στο ΕΚΠΑ, κάνουν κουμάντο κομματοσκυλα και οι καθηγητές όχι μόνο έργο δεν παράγουν, δεν εμφανίζονται καν, καπνίζουν μέσα στην αίθουσα και ακόμα εκεί είναι. Δεν τους κουνάει κανείς. Κατάντια σε χώρους ανταλλαγής ιδεών και καλλιέργειας γνώσεων. Εδώ βγάζουν αστυνομικοί αυτούς που κάνουν καταλήψεις με το έτσι θέλω και φωνάζουν χωρίς ντροπή για φασισμό οι δε και κακή αστυνομία. 2020 μνημόνια, ανεργία και χίλια δυο ακόμα κακά και ο Έλληνας ακόμα μυαλό δεν έχει βάλει να βελτιωθεί. Ενώ ακόμα και σημάδια βελτίωσης να υπάρχουν και να προτείνονται, τα επικρίνει γιατί τόσα χρόνια του έμαθαν ότι αξίζει τα χειρότερα και όχι τα καλύτερα. 10ετια χρειάζεται ένας λαός για να τον πλάσεις-κάνεις ότι θέλεις και ιδού, δεν που δεν είμαστε δυστυχώς η εξαίρεση

ΜΙΚ

Η επίδοση στο Λύκειο να μετράει ΜΟΝΟ αν οι καθηγητές των Λυκείων αξιολογούνται σωστά και όχι να βάζει ο καθένας όποιο βαθμό του καπνίσει, όλοι οι μαθητές να προάγονται ασχέτως του αν δεν ξέρουν τι τους γίνεται και να βγαίνει ένας στους τέσσερις "άριστος" (!!!). Ειδικά στην επαρχία γίνεται ΟΡΓΙΟ βαθμολογίας. Έρχεται ο γονιός και πιάνει τον καθηγητή από το λαιμό γιατί έβαλε στον κανακάρη 17 και όχι 20. Πέφτουν δε τηλεφωνήματα για "βελτίωση" από βουλευτές, δημάρχους, παπάδες και άλλους "παράγοντες" σύννεφο. Όλα αυτά είναι γνωστά...

Θεωρητικά

Και η σύνδεση χρηματοδότησης με αξιολόγηση και η συμμετοχή της επίδοσης των μαθητών στο Λύκειο για την εισαγωγή στα ΑΕΙ είναι πολύ καλές ιδέες. Το πρόβλημα είναι στην ΠΡΑΞΗ. Εξηγούμαι: ΠΟια αξιολόγηση ΑΕΙ; Ποιοί την κάνουν και με ποια κριτήρια; Ποιο ποσοστό των κριτηρίων είναι αντικειμενικό και ποιο ποσοστό εξαρτάται απο υποκειμενικούς παράγοντες και κυρίως ανθρώπινες σχέσεις; Εκεί είναι η ουσία. Και εκεί είναι που υποφέρουμε ως κοινωνία καθώς ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΝΕΙΣ (ούτεαξιολογητής , ούτε καθηγητής) δεν κάνει με ΕΥΘΥΝΗ την δουλειά του. Αποτέλεσμα είναι οι αξιολογήσεις και οι βαθμοί να είναι κοροϊδία και κανείς να μην μπορεί να βασιστεί σ' αυτά.

εψ

η πράξη δεν είναι δύσκολη. Ρωτάς: "Ποιο ποσοστό των κριτηρίων είναι αντικειμενικό και ποιο ποσοστό εξαρτάται απο υποκειμενικούς παράγοντες και κυρίως ανθρώπινες σχέσεις;"............δεν είναι καθόλου έτσι. Κανονικά τα κριτήρια είναι ίδια για όλους και οι επιτροπές που κρίνουν είναι ανεξάρτητες από το κάθε πανεπιστήμιο.

κλειστε τις σχολες αμαθειας

ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΘΑ ΒΓΟΥΝ ΟΛΑ ΣΤΗΝ ΖΗΤΙΑΝΙΑ. ΜΠΑΧΑΛΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΕΧΟΥΜΕ.. ΠΟΛΛΑ ΙΕΚ ΜΕ ΤΑ ΠΕΝΙΧΡΑ ΕΣΟΔΑ ΒΓΑΖΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ

@

Αλλο ενα σχολιο - αποδειξη - της εκφασισμενης κοινωνιας...

Πανος

Επιστήμονες από ΙΕΚ. Μόνο ψηφοφόρος του Τζήμερου θα το έλεγε αυτό.

Ε μα...

Επιτέλους επιστρέφει η λογική σ' αυτή τη χώρα

Ο Φάπας ο μαυροζώνης

Μαζί με τον Α' ξάδερφo τον TEΛΑΜΩN τον Ιoύλιo ψηφίσαμε ΝΔ, και τώρα είμαστε περήφαvoι που βλέπουμε τον πληθυσμό της Eλλάδας να αυξάvετε με τρoμερή ταxύτητα και να γίvεται πoλυπoλιτισμικός!

Πόσα πληρώσατε για την έρευνα;;;;

Ντροπή ρεεεε....... Ντροπή !

Ο Φάπας ο μαυροζώνης

Ντροπή σε εσένα βλάκα βλάκααααααααααααααααααααα!!!!!

ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΙΕΚ ΜΕ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ

οταν λεει επαγγελματική εκπαιδευση ΕΝΝΟΕΙ Eπαγγελματική Kαταρτιση (ΙΕΚ), δεν αναφέρεται στα ΤΕΕ ΕΠΑΛ αγραμματων. Αυτοί απλά πάνε σε ΤΕΙ και παραμένουν ανεργοι ακόμα και με πτυχιο

Πως το ξέρεις;

Ρώτησες αυτούς που υλοποίησαν την έρευνα;; Άντε εδω μέσα ο κάθε πονηρίδης...

Nik

Όλες οι δημοσκοπήσεις είναι αντικειμενικές. Ξεπαραδιαστειται γονείς αρκεί να περάσει αυτό που θέλουμε. Θα ήμουν θετικός αν υπήρχε δωρεάν παιδεία. Τώρα τα στάζουμε χοντρά και μας ζητάνε να βάλουμε ποιο βαθιά το χέρι στην τσέπη. Όποιος είναι γονεας και δεν έχει φράγκα καταλαβαίνει τι εννοώ.

Έχεις απόλυτο δίκιο....

Για να μην πούμε τι όργια έχουν να γίνουν στα Ιδιωτικά !!!!

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης