Τραγωδία στο Αίγιο: Ο 28χρονος έτρεχε με 100 χιλιόμετρα και στο αυτοκίνητο δεν υπήρχε βλάβη

troxaio

Τι έδειξε η πραγματογνωμοσύνη που διέταξε η Τροχαία της Πάτρας

Νέα στοιχεία έρχονται στο φως της δημοσιότητας για τον 28χρονο που προκάλεσε το θανατηφόρο τροχαίο στο Αίγιο από το οποίο σκοτώθηκε μια γιαγιά με το εγγονάκι της.

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του κεντρικού δελτίου ειδήσεων του Star, έχει ολοκληρωθεί η πραγματογνωμοσύνη που διέταξε η Τροχαία της Πάτρας.

Σύμφωνα λοιπόν με την πραγματογνωμοσύνη,  η ταχύτητα με την οποία κινείτο το αυτοκίνητο στη στροφή σε κατοικημένη περιοχή ήταν περί τα 100 χλμ. με όριο τα 50 χλμ. Αυτή η ταχύτητα υπάρχει πιθανότητα να τροποποιηθεί προς τα πάνω. Δεν υπήρχε μηχανική βλάβη στο αυτοκίνητο και ό,τι βλάβες υπάρχουν αυτή τη στιγμή είναι μετά τη μοιραία σύγκρουση.

ΣΧΟΛΙΑ (14)

Εαν δεχθούμε ότι

υπήρχε βλάβη στο μυαλό του οδηγού τότε ορθώς κατέληξε σε ψυχιατρείο αφού αρμόδια για τέτοιου είδους βλάβες είναι η ψυχιατρική επιστήμη.....

Θάνος

Μόνο ισόβια,είναι το ανάλογο του βιαστή της Ρόδου,αγοράζει την σιωπή των άλλων.

Μαξ

Ο νόμος στα εξ αμέλειας όπου ανήκουν τα τροχαία είναι απλά χαϊδευτικος στο ποινικό του μέρος.Αντιθετα στην αστική ευθύνη είναι αυστηρός.Οι συγγενείς έχουν μόνο μια επιλογή για να τιμωρήσουν τον κάβουρα.Μηνυσεις συνέχεια από όλους και για όλα μέχρι να μην του αφήσουν ούτε σωβρακο.Τοτε μπορεί και να κρεμαστεί.Βεβαια είναι επώδυνη και ψυχοφθόρα διαδικασία αλλά είναι ο μόνος δρόμος για να τιμωρηθεί .Εύχομαι υπομονή στην οικογένεια και επιμονή στη μεθοδολογία της τιμωρίας.Καθε τρις στα δικαστήρια για αποζημιώσεις.ΟΛΟΙ οι συγγενείς μέχρι τρίτης γενεάς δικαιούνται.

Γιατί νομίζετε ότι είναι θετικό;

Δεν είμαι σίγουρος γιατί κάποιοι απο τους σχολιαστές θεωρούν την πραγματογνωμοσύνη θετική. Βεβαιώνει οτι πήγαινε με ταχύτητα τουλάχιστον 50 χλμ άνω του ορίου (μπορεί και να τροποποιηθεί προς τα πάνω) που είναι πάνω απο την ανώτερη κλιμακα του ΚΟΚ (υπέρβαση άνω των 30 χλμ του ορίου). Επίσης η διαβεβαίωση ότι δεν υπήρχε βλάβη στο αυτοκίνητο ξεκαθαρίζει ότι δεν μπορεί ο οδηγός να επικαλεστεί μειωμένη ευθύνη λόγω κάποιας μηχανικής βλάβης (π.χ. έσκασε το λάστιχο, δεν αντέδρασε το τιμόνι λόγω βλάβης, κόλλησε το γκάζι κτλ). Δεν έχει καμμία σημασία αν έτρεχε με 100 χλμ. ή με 120 ή με 150 καθώς έτσι κι αλλιώς η ευθύνη του είναι η ίδια. Επίσης το 103 χλμ/ωρα είχε βγει απο κάποιον πραγματογνώμονα λέγοντας ότι μέχρι τα 103 μπορεί το αυτοκινητο να στρίψει ασφαλώς χωρίς να σημαίνει ότι ο οδηγός δεν υπερέβει το όριο ταχύτητας ή ότι αφου βγήκε απο το δρόμο τότε πήγαινε με πάνω απο 103 χλμ.

Μιράντα

ΦΟΝΙΑΣ....ξεκάθαρα

Δημήτρης Κ.

Καμιά ανοχή στην εγκληματική καγκουριά. Σαν πολίτες πρέπει να πιέσουμε στην αλλαγή νομοθεσίας ΑΜΕΣΑ.

τοις μετρητοις

ολα αγοραζονται. Ντροπη και αισχος απλα. Κριμα για ολους μας και την κοινωνια μας.

Να δεις,

που είχα διαβάσει ότι "η στροφή πριν από τη σύγκρουση του οχήματος με τους πεζούς επιτρέπει ασφαλή διέλευση με ταχύτητα 103 χιλιομέτρων την ώρα" ; ..................

Η οικογένεια να δεχθεί τα 120.000

που δίνει ο οδηγός. Φταίει η κακιά η ώρα.

George

Υπήρχε βλάβη στο μυαλό του οδηγού.

RS 500

Ο 28χρονος έτρεχε με 100 χιλιόμετρα και στο αυτοκίνητο δεν υπήρχε βλάβη. Την βλάβη την έχει στο μυαλό του!!! Οπως χιλιάδες άχρηστοι σαν αυτόν, που τους βλέπουμε καθημερινά στους δρόμους.

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

botiliarisma

Αποφύγετε δυσάρεστες... εκπλήξεις και μποτιλιαρισμενους δρόμους με την on line εφαρμογή του newsauto.gr σε συνεργασία με την Google...

skunk0

Ποια είναι η νέα μορφή κάνναβης που έχει γίνει μόδα σε μαθητές 13 και 14 ετών - Οι dealers αλωνίζουν στα σχολεία ψάχνοντας τα θύματά τους, ενώ τα αλβανικά καρτέλ θησαυρίζουν έχοντας μεταφέρει τις καλλιέργειές τους ακόμη και στις παρυφές της Αθήνας

7