Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
Τροχαίο στο Αίγιο: Με πάνω από 100 χιλιόμετρα έτρεχε ο 28χρονος οδηγός
Τροχαίο στο Αίγιο: Με πάνω από 100 χιλιόμετρα έτρεχε ο 28χρονος οδηγός
Τι αποκαλύπτει στο protothema.gr ο πραγματογνώμονας για το τροχαίο που προκάλεσε τον θάνατο σε μια γιαγιά και το εγγονάκι της – Το όριο ταχύτητας στην περιοχή ήταν τα 50 χιλιόμετρα/ώρα
Σημαντικά στοιχεία για το θανατηφόρο τροχαίο στο Αίγιο από το οποίο σκοτώθηκε μια γιαγιά με το εγγονάκι της αποκαλύπτει ο μηχανολόγος πραγματογνώμονας κ. Θωμάς Χόνδρος. Σύμφωνα με όσα ο ίδιος είπε στο protothema.gr και λίγο πριν παραδώσει τα στοιχεία του στην τροχαία Πατρών που ερευνά το δυστύχημα, διαπιστώνεται ότι ο 28χρονος οδηγός είχε αναπτύξει μεγάλη ταχύτητα άνω των 100 χιλιομέτρων την ώρα που δεν δικαιολογείται στο σημείο όπου σκοτώθηκε η γιαγιά με το εγγονάκι της.
«Καταρχάς η στροφή πριν από τη σύγκρουση του οχήματος με τους πεζούς επιτρέπει ασφαλή διέλευση με ταχύτητα 103 χιλιομέτρων την ώρα, το πρώτο εύρημα. Επομένως η εκτροπή του οχήματος πριν την έξοδο ή κατά την έξοδο από τη στροφή, υποδηλώνει ενδεχομένως ταχύτητα ανώτερη από αυτή που προείπαμε και η απόσταση ακινητοποιήσεως του οχήματος μετά τη σύγκρουση είναι 150 μέτρα. Και αυτό υποδηλώνει μια ταχύτητα μεγέθους αυτής που είπαμε νωρίτερα. Στο σημείο του ατυχήματος υπάρχει μια πινακίδα ορίου ταχύτητας 50χλμ την ώρα γιατί βρισκόμαστε πλέον εντός του οικισμού Καμάρες του Αιγίου και η παραβίαση αυτού του σημαντικού ορίου ταχύτητας των 50χλμ την ώρα στην κατοικημένη περιοχή ενέχει κίνδυνο για απώλειες ανθρώπων σε περίπτωση συγκρούσεως όπως αυτή που εξετάζεται».
Ο κ. Χόνδρος επισήμανε επίσης την κακή κατάσταση στην οποία βρίσκεται η σήμανση για το όριο ταχύτητας που πρέπει να λαμβάνουν υπόψιν τους οι οδηγοί.
«Το άλλο στοιχείο που θα πρέπει να επισημανθεί είναι η απογοητευτική εικόνα της οριζόντιας και κατακόρυφης σημάνσεως της οδοποιίας , η οποία και αυτή δημιουργεί ένα περιβάλλον αναρχίας και προτρέπει στη μη τήρηση των κανόνων της οδικής ασφάλειας. Επομένως πρέπει να σκύψουμε με σοβαρότητα στη συντήρηση του οδικού δικτύου, ώστε να δημιουργηθεί και η αίσθηση του ασφαλούς κυκλοφοριακού περιβάλλοντος. Θα δώσουμε τη δική μας εκδοχή από την εξέταση του οχήματος και από την εξέταση της κοινής του ατυχήματος στην τροχαία και η τροχαία θα συνεκτιμήσει γιατί θα λάβει τις ιατροδικαστικές και τοξικολογικές εξετάσεις, το τεχνικό υπόμνημα των μηχανικών και θα δώσει μια ολοκληρωμένη εικόνα των αιτίων και των συνθηκών του ατυχήματος» καταλήγει ο κ. Χόνδρος μιλώντας στο protothema.gr
«Καταρχάς η στροφή πριν από τη σύγκρουση του οχήματος με τους πεζούς επιτρέπει ασφαλή διέλευση με ταχύτητα 103 χιλιομέτρων την ώρα, το πρώτο εύρημα. Επομένως η εκτροπή του οχήματος πριν την έξοδο ή κατά την έξοδο από τη στροφή, υποδηλώνει ενδεχομένως ταχύτητα ανώτερη από αυτή που προείπαμε και η απόσταση ακινητοποιήσεως του οχήματος μετά τη σύγκρουση είναι 150 μέτρα. Και αυτό υποδηλώνει μια ταχύτητα μεγέθους αυτής που είπαμε νωρίτερα. Στο σημείο του ατυχήματος υπάρχει μια πινακίδα ορίου ταχύτητας 50χλμ την ώρα γιατί βρισκόμαστε πλέον εντός του οικισμού Καμάρες του Αιγίου και η παραβίαση αυτού του σημαντικού ορίου ταχύτητας των 50χλμ την ώρα στην κατοικημένη περιοχή ενέχει κίνδυνο για απώλειες ανθρώπων σε περίπτωση συγκρούσεως όπως αυτή που εξετάζεται».
Ο κ. Χόνδρος επισήμανε επίσης την κακή κατάσταση στην οποία βρίσκεται η σήμανση για το όριο ταχύτητας που πρέπει να λαμβάνουν υπόψιν τους οι οδηγοί.
«Το άλλο στοιχείο που θα πρέπει να επισημανθεί είναι η απογοητευτική εικόνα της οριζόντιας και κατακόρυφης σημάνσεως της οδοποιίας , η οποία και αυτή δημιουργεί ένα περιβάλλον αναρχίας και προτρέπει στη μη τήρηση των κανόνων της οδικής ασφάλειας. Επομένως πρέπει να σκύψουμε με σοβαρότητα στη συντήρηση του οδικού δικτύου, ώστε να δημιουργηθεί και η αίσθηση του ασφαλούς κυκλοφοριακού περιβάλλοντος. Θα δώσουμε τη δική μας εκδοχή από την εξέταση του οχήματος και από την εξέταση της κοινής του ατυχήματος στην τροχαία και η τροχαία θα συνεκτιμήσει γιατί θα λάβει τις ιατροδικαστικές και τοξικολογικές εξετάσεις, το τεχνικό υπόμνημα των μηχανικών και θα δώσει μια ολοκληρωμένη εικόνα των αιτίων και των συνθηκών του ατυχήματος» καταλήγει ο κ. Χόνδρος μιλώντας στο protothema.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα