Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Διπλώματα οδήγησης: Επανέρχεται το παλαιό σύστημα εξετάσεων
Διπλώματα οδήγησης: Επανέρχεται το παλαιό σύστημα εξετάσεων
Για μεταβατικό διάστημα προκειμένου να ξεμπλοκάρουν οι εξετάσεις και ενώ εκκρεμούν πάνω από 100.000 αιτήσεις για νέα διπλώματα ή ανανέωση - Καταργείται η επανεξέταση για τους άνω των 74 ετών οδηγούς
Τέλος στην ταλαιπωρία που αντιμετωπίζουν εδώ και 9 μήνες οι νέοι υποψήφιοι οδηγοί, οι οδηγοί ηλικίας άνω των 74 ετών, καθώς και οι σχολές οδηγών βάζει το νομοσχέδιο του Υπουργείου Μεταφορών που συζητήθηκε στο σημερινό Υπουργικό Συμβούλιο και κατατίθεται στη Βουλή.
Κι αυτό γιατί οι ρυθμίσεις που θέσπισε η προηγούμενη κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ επέφεραν σοβαρά προβλήματα στη διενέργεια των εξετάσεων. Λόγω της αδυναμίας στην εφαρμογή αυτών των ρυθμίσεων, το αποτέλεσμα ήταν να συσσωρευτεί μεγάλος αριθμός υποψηφίων οδηγών προς εξέταση. Υπολογίζεται μάλιστα ότι στην ουρά βρίσκονται και περισσότεροι από 100.000 επαγγελματίες, ενώ σημαντικά προβλήματα έχουν δημιουργηθεί και στη λειτουργία των Σχολών οδήγησης. Ταυτόχρονα, η παύση των εξετάσεων για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα οδηγεί και σε απώλεια εκατομμυρίων ευρώ για τα κρατικά έσοδα.
Με το νομοσχέδιο επανέρχεται σε ισχύ το παλαιό σύστημα εξέτασης υποψηφίων οδηγών.
Παράλληλα:
-Συστήνεται επιτροπή, η οποία το αργότερο εντός εννέα μηνών θα συντάξει νέο, σύγχρονο και εφαρμόσιμο σύστημα σύμφωνα με τα πρότυπα της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
-Καταργείται η υποχρεωτική επανεξέταση των οδηγών με ηλικία άνω των 74 ετών για να υπάρχει εναρμόνιση με ό,τι ισχύει σε σχεδόν όλα τα κράτη της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
-Συγκροτούνται εκ νέου οι Δευτεροβάθμιες Ιατρικές Επιτροπές, που κατάργησε η προηγούμενη Κυβέρνηση προκειμένου να υπάρχει ουσιαστικότερος ιατρικός έλεγχος των ηλικιωμένων.
-Καταργείται η καθολική απαγόρευση κίνησης των ελαφρών και βαρέων τετράτροχων μοτοσυκλετών (γουρούνες) που είναι εξοπλισμένες με κινητήρα έως 125 κυβικά εκατοστά, σε ασφαλτοστρωμένες οδούς και χώρους όπου εφαρμόζεται ο Κ.Ο.Κ., δεδομένου ότι έχουν εγκριθεί και κυκλοφορούν σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία της Ε.Ε.. Κάθε Δήμος ή Περιφέρεια, στην περιοχή αρμοδιότητάς τους, έχουν δυνατότητα να θέτουν περιορισμούς στην κυκλοφορία των οχημάτων αυτών.
Επιπλέον, όπως συζητήθηκε στο σημερινό Υπουργικό Συμβούλιο, θεσπίζονται ουσιαστικοί έλεγχοι για την καταπολέμηση των φαινομένων διαφθοράς στο σύστημα εξέτασης υποψηφίων οδηγών. Συγκεκριμένα, σε συνεργασία με την Ενιαία Αρχή Διαφάνειας διαμορφώνεται ένα νέο πλαίσιο για την καταπολέμηση της διαφθοράς στον τομέα αυτό.Με απόλυτη εκτίμηση και σεβασμό προς τις οικογένειες των θυμάτων,
Κι αυτό γιατί οι ρυθμίσεις που θέσπισε η προηγούμενη κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ επέφεραν σοβαρά προβλήματα στη διενέργεια των εξετάσεων. Λόγω της αδυναμίας στην εφαρμογή αυτών των ρυθμίσεων, το αποτέλεσμα ήταν να συσσωρευτεί μεγάλος αριθμός υποψηφίων οδηγών προς εξέταση. Υπολογίζεται μάλιστα ότι στην ουρά βρίσκονται και περισσότεροι από 100.000 επαγγελματίες, ενώ σημαντικά προβλήματα έχουν δημιουργηθεί και στη λειτουργία των Σχολών οδήγησης. Ταυτόχρονα, η παύση των εξετάσεων για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα οδηγεί και σε απώλεια εκατομμυρίων ευρώ για τα κρατικά έσοδα.
Με το νομοσχέδιο επανέρχεται σε ισχύ το παλαιό σύστημα εξέτασης υποψηφίων οδηγών.
Παράλληλα:
-Συστήνεται επιτροπή, η οποία το αργότερο εντός εννέα μηνών θα συντάξει νέο, σύγχρονο και εφαρμόσιμο σύστημα σύμφωνα με τα πρότυπα της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
-Καταργείται η υποχρεωτική επανεξέταση των οδηγών με ηλικία άνω των 74 ετών για να υπάρχει εναρμόνιση με ό,τι ισχύει σε σχεδόν όλα τα κράτη της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
-Συγκροτούνται εκ νέου οι Δευτεροβάθμιες Ιατρικές Επιτροπές, που κατάργησε η προηγούμενη Κυβέρνηση προκειμένου να υπάρχει ουσιαστικότερος ιατρικός έλεγχος των ηλικιωμένων.
-Καταργείται η καθολική απαγόρευση κίνησης των ελαφρών και βαρέων τετράτροχων μοτοσυκλετών (γουρούνες) που είναι εξοπλισμένες με κινητήρα έως 125 κυβικά εκατοστά, σε ασφαλτοστρωμένες οδούς και χώρους όπου εφαρμόζεται ο Κ.Ο.Κ., δεδομένου ότι έχουν εγκριθεί και κυκλοφορούν σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία της Ε.Ε.. Κάθε Δήμος ή Περιφέρεια, στην περιοχή αρμοδιότητάς τους, έχουν δυνατότητα να θέτουν περιορισμούς στην κυκλοφορία των οχημάτων αυτών.
Επιπλέον, όπως συζητήθηκε στο σημερινό Υπουργικό Συμβούλιο, θεσπίζονται ουσιαστικοί έλεγχοι για την καταπολέμηση των φαινομένων διαφθοράς στο σύστημα εξέτασης υποψηφίων οδηγών. Συγκεκριμένα, σε συνεργασία με την Ενιαία Αρχή Διαφάνειας διαμορφώνεται ένα νέο πλαίσιο για την καταπολέμηση της διαφθοράς στον τομέα αυτό.Με απόλυτη εκτίμηση και σεβασμό προς τις οικογένειες των θυμάτων,
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα