LIVE

Κορωνοϊός

Πτώση ελικοπτέρου στον Πόρο: Μηχανική βλάβη «δείχνουν» τα πρώτα στοιχεία

Το ελικόπτερο παρουσίασε βλάβη, έπεσε στα καλώδια της ΔΕΗ, ακολούθησε έκρηξη και στην συνέχεια βυθίστηκε, σύμφωνα με μαρτυρίες αλλά και τις αρχικές εκτιμήσεις της Επιτροπής Διερεύνησης, που είχε προειδοποιήσει για την επικινδυνότητα των καλωδίων

Τα ακριβή αίτια της πτώσης του ελικοπτέρου που κατέπεσε στη θαλάσσια περιοχή ανάμεσα στον Γαλατά και στον Πόρο με αποτέλεσμα να βρουν τραγικό θάνατο οι τρεις επιβαίνοντες αναμένεται να φέρει στο «φως» το πόρισμα της Επιτροπής Διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων και Ασφαλείας Πτήσεων προκειμένου να διαπιστωθεί εάν το δυστύχημα οφείλεται σε ανθρώπινο λάθος ή μηχανικό πρόβλημα.

Τα αποτελέσματα των ερευνών θα μεταβιβαστούν προς εκτίμηση και αξιολόγηση στην Υπηρεσία Πολιτικής Προστασίας.

Σύμφωνα με την Επιτροπή Διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων είναι πρώιμο το στάδιο της διερεύνησης των αιτιών και η διαδικασία είναι σε εξέλιξη.

helicopter_kapnos_art2
elikoptero_poros_galatas_dyo
elikoptero_poros_galatas_tria
elikoptero_poros_galatas-ea


Ωστόσο, πληροφορίες κάνουν λόγο για μηχανική βλάβη στο ελικόπτερο, το οποίο σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουν συγκεντρωθεί μέχρι στιγμής, προσέκρουσε σε καλώδια της ΔΕΗ, ακολούθησε έκρηξη και μετά σημειώθηκε η συντριβή στη θάλασσα.

Πάντως, η Επιτροπή επιβεβαιώνει έγγραφο της προς την ΔΕΔΔΗΕ και τις αρμόδιες αρχές, όπου ζητούσε να υπάρξει ειδική σήμανση στα καλώδια της ΔΕΗ (τοποθέτηση ειδικών ανακλαστήρων), προκειμένου να είναι απολύτως ορατά από τους πιλότους, επισημαίνοντας τον κίνδυνο πρόσκρουσης στα καλώδια της.

Το χρονικό του δυστυχήματος σύμφωνα με τη χθεσινή ανακοίνωση της ΥΠΑ έχει ως εξής: «Το ελικόπτερο τύπου Αgusta A109 με κατατεθειμένο σχέδιο πτήσης, προερχόμενο από Κρανίδι με προορισμό το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος και με ενδιάμεση στάση την περιοχή του Γαλατά για να παραλάβει δύο (2) επιβάτες έχασε την επαφή του με τον Πύργο Ελέγχου Αθηνών και άμεσα κινητοποιήθηκαν οι αρχές για τον εντοπισμό του. Συγκεκριμένα στις 15:32 τοπική ώρα ο πιλότος του ελικοπτέρου επικοινώνησε με την προσέγγιση Αθηνών και ανακοίνωσε ότι σε μερικά λεπτά αναχωρεί από Γαλατά, μετά από αυτή την συνομιλία χάθηκε η οποιαδήποτε επικοινωνία με το κέντρο.

Η ΥΠΑ από την στιγμή που δεν είχε επικοινωνία με το πτητικό μέσο ενημέρωσε το Ενιαίο Κέντρο Έρευνας και Διάσωσης καθώς και την Επιτροπή Διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων δίνοντας το τελευταίο στίγμα του ελικοπτέρου για να προχωρήσουν τις διαδικασίες έρευνας και διάσωσης των επιβαινόντων».


Παράνομο το ελικοδρόμιο στον Γαλατά

Στην αποκάλυψη πως το ελικοδρόμιο στην περιοχή Γαλατά είναι παράνομο προχώρησε ο αντιδήμαρχος Πόρου, Γιώργος Κουτουζής.

Ο κ. Κουτουζής, μιλώντας στην ΕΡΤ, δήλωσε πως «υπάρχει ένας χώρος στην περιοχή Γαλατά, ο οποίος χωρίς να έχει άδεια απογειώνονται και προσγειώνονται ελικόπτερα, δεν υπάρχει όμως εγκεκριμένο ελικοδρόμιο».

Όπως επεσήμανε ο αντιδήμαρχος Πόρου, «με δική τους ευθύνη οι ιδιωτικές εταιρείες και χωρίς να υπάρχει αδειοδοτούμενο ελικοδρόμιο ανεβοκατεβάζουν ελικόπτερα. Το γεγονός έχει γίνει γνωστό και έχει καταγγελθεί στις αρμόδιες Αρχές, από τις δημοτικές Αρχές του νησιού, ωστόσο δεν άλλαξε κάτι».

oo2
oo1


Με πληροφορίες από το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων

Δείτε βίντεο: Πτώση ελικοπτέρου στον Πόρο: Μηχανική βλάβη «δείχνουν» τα πρώτα στοιχεία
Πτώση ελικοπτέρου στον Πόρο: Μηχανική βλάβη «δείχνουν» τα πρώτα στοιχεία


Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

ΣΧΟΛΙΑ (28)

Αγριεμένος

Ορμάτε, φάτε τους, αδιακρίτως.

Top dog

Στην Ελλαδα οτι πτητικο μέσο πεσει αναγαγουμε αυτόματα τον πιλότο σε ήρωα, ειμαστε η μονη χωρα αρνούμαστε να παραδεχθούμε το ανθρώπινο σφάλμα το οποίο μαλλον ισχυει εδω. Ο πιλότος κατέβηκε πριν 10 λεπτα στο σημειο ( άσχετα αν το σημειο τηρούσε προδιαγραφές επομένως είδε και γνώριζε τα καλώδια. Επειδη σιγουρα ηταν έμπειρος πιλότος λογω προϋπηρεσίας ) υπολόγισε να περασει κατω απο τα καλώδια πριν να αρχισει την άνοδο και πανω στη φόρτωση της αρχικής φάσης της απογείωσης δεν υπολόγισε σωστα και ακούμπησε τα καλώδια, κάποιο θραύσμα βρήκε το ουριαιο το καταστρεψε και γιαυτο αρχισε η περιστροφή οσο κράτησε η πτώση. Ειναι ενα κλασικό και πολυ συνιθισμενο ατύχημα οταν δεν υπαρχουν μπαλόνια σήμαντηρες στα καλώδια. Ηταν μαλλον ενα ανθρώπινο λαθος με contributing factors την έλλειψη σήμαντρα καλωδίων, την ελειψη εμπειρίας απο συχνές προσεγγίσεις στο συγκεκριμένο σημειο, την ελειψη πλάνων προσεγγισης και απογείωσης απο πιστοποιημένο φορέα ( το σημειο ηταν μια αλάνα που χρησιμοποιούσαν οταν χρειαζόταν ) και τελος η ΥΠΑ που συνενούσε η ανερχόταν να γινοντε πτήσεις επι πληρωμή απο τετοια σημεία. Το οτι το ελικόπτερο δοκίμασε μερικές φορες μεχρι να απογειωθεί δεν ευσταθεί, κανεις πιλότος δεν συνεχιζει την απογείωση οταν υπαρχει η παραμικρότερη ένδειξη οτι κατι δεν ειναι ΟΚ με εξαίρεση τα αεροπλανα οταν περάσουν το V1 στην απογείωση λογω αδυναμίας να σταματησουν στον υπόλοιπο διάδρομο ! Ο θεος να τους αναπαύσει και να δίνει δυναμη στους δικούς τους.

Νικ

Πέφτει αλικόπτερο με 3 νεκρούς πρώτο θέμα για 2 μέρες, με πολλαπλά άρθρα. Χτυπάει σκάφος με 3 νεκρούς πρώτο θέμα για 2 μέρες, με πολλαπλά άρθρα. Συγκρούεται αυτοκίνητο με 3 νεκρούς, από 5η είδησηση και κάτω. ¨Ελεος δηλαδή, πρώτη φορά είδατε σκάφη ή ελικόπτερα στην ζωή σας. Τί νοοτροπία "ιθαγενών ζούγκλας" είναι αυτή;

Σε καιρό ειρήνης πέφτουν σε καλώδια

σε καιρό πολέμου τι θα κάνουν;

Εχιδνα

Θα αλλαζουν καλτσον!!!

Εχιδνα

Ποσους νεκρους μετραμε μεχρι τωρα??! Να ξερουμε γιατι ακομα ειναι νωρις... Χειμωνας ερχεται.. Δυσκολα θα ειναι στην Αθηνα...

ZZ

Οι μπασκέτες πέφτουν το ίδιο και τα τέρματα των γηπέδων , τα ελικοδρόμια ασχέτως εάν είναι ιδιωτικά η δημόσια υπάγονται στους ίδιους κανόνες , παντού όπου υπάρχει αεροδρόμιο η αεροδιάδρομος τα καλώδια υψηλής τάσης και όχι μόνο έχουν τα ανάλογα διακριτικά , μόνο στην Ελλάδα ο ένας ρίχνει την ευθύνη στον άλλο για να αποφύγουν της χονδρές αποζημιώσεις που θα πληρώσουν στους συγγενής των θυμάτων , κωλοχανείο κράτος γίναμε .

ΠΡΙΝ......

Συνεχἰσετε να γράφετε ότι θέλετε ρίξτε μια ματιά στο Google "rules pertaining helicopter landing pad" και επίσης "helicopter landing pad requirements"

Γιώργος

Φέτος νομίζω ότι έχουμε σπάσει κάθε ρεκόρ νεκρών τουριστών στη χώρα μας.

επί Τσίπρα δεν είχαμε τέτοια

να παραιτηθεί η κυβέρνηση!

ακης συλλογικότητες

Επί μαχητικής αριστεράς...μόνο 150 αδικοχαμένες καρβουνιασμένες ψυχές είχαμε... Αυτά..

Προσέκρουσε σε καλώδια

...ακολούθησε έκρηξη - και μετά σημειώθηκε η συντριβή στη θάλασσα. Από που βγαίνει η βλάβη? Τα καλώδια ήταν υψηλής τάσης και μάλλον θα εξηγείται η έκρηξη από το χτύπημα. Φυσικά η προχειρότητα του ελληνικού κτράτους να μην έχει ειδικά σήματα που να φαίνονται τα καλώδια είναι μια γνωστή ιστορία.

@

το ελικοδρόμιο στην περιοχή Γαλατά είναι παράνομο

@

το ελικοδρόμιο στην περιοχή Γαλατά είναι παράνομο

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης