Πτώση ελικοπτέρου στον Πόρο: Νεκροί και οι τρεις επιβάτες

kfr0

Λίγο πριν τις 6 το απόγευμα ανασύρθηκε και ο χειριστής του ελικοπτέρου - Νωρίτερα είχαν εντοπιστεί οι σοροί των  δύο Ρώσων που επέβαιναν στο ελικόπτερο -  Το ελικόπτερο είχε απογειωθεί στις 15:40, στη συνέχεια χτύπησε σε καλώδια, ακολούθησε έκρηξη και πτώση στο νερό

Σε τραγωδία εξελίχθηκε η πτώση ελικοπτέρου στον Πόρο καθώς όπως ανακοίνωσε το Λιμενικό οι βατραχάνθρωποι της Μονάδας Υποβρυχίων Αποστολών ανέσυραν τις σορούς και των τριών επιβαινόντων σε αυτό.

Αρχικά ανασύρθηκαν οι δύο Ρώσοι επιβάτες και λίγη ώρα αργότερα εντοπίστηκε και η σορός του Έλληνα χειριστή του ελικοπτέρου, του Νίκου Καρυστινού ο οποίος είχε προερχόταν από την Πολεμική Αεροπορία.

Ενδεικτικό της σφοδρότητας της σύγκρουσης είναι ότι οι δύτες του Λιμενικού έχουν εντοπίσει μια «τσαλακωμένη» καμπίνα και τους έλικες του ελικοπτέρου.

Δείτε βίντεο με τη στιγμή της πτώσης του ελικοπτέρου:

Τραγωδία στον Πόρο


Στο σημείο όπου βρίσκεται η άτρακτος του ελικοπτέρου βρίσκονται προληπτικά για λόγους ασφαλείας δύο πλωτά του Λιμενικού Σώματος.

Επίσης, σε συνεννόηση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας με το θάλαμο επιχειρήσεων του Αρχηγείου του Λιμενικού Σώματος, υπάρχει έγκριση για μετακίνηση της ατράκτου σε ασφαλές σημείο προκειμένου να μη δημιουργεί κίνδυνο για τη θαλάσσια ναυσιπλοΐα αλλά και να εξεταστεί από ειδικούς εμπειρογνώμονες.

Το χρονικό της πτώσης

Το ελικόπτερο είχε απογειωθεί στις 15:40 και έπεσε στη θάλασσα στη θέση ανάμεσα στην περιοχή Σταυρός και Μπούγια αφού πρώτα προσέκρουσε σε καλώδια που συνδέουν την Πελοποννησο καιτον Πόρο.

Μετά την πρόσκρουση στα καλώδια ακολούθησε έκρηξη και τελικά η πτώση του ελικοπτέρου στο νερό.

Βίντεο από την στιγμή της πτώσης του ελικοπτέρου:

Τραγωδία στον Πόρο


Φωτογραφίες από τα συντρίμμια του ελικοπτέρου

sud_2
sud_1
kfr1
kfr2
kfr3
kfr4
kfr5
kfr6
kfr-7
kfr-8

Βίντεο από τις έρευνες στην περιοχή της πτώσης του ελικοπτέρου:

Πτώση ελικοπτέρου στον Πόρο


Φωτογραφία από τον έλικα του ελικοπτέρου μετά την πτώση: 

foto-pterirgia
elikas-n1


Πληροφορίες που μετέδωσε η ΕΡΤ λένε ότι το ελικόπτερο είχε υποβάλει σχέδιο πτήσης από το Κρανίδι με ενδιάμεση στάση στο Γαλατά για ένα άτομαο και τελικό προορισμό το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος.

Ναυτικός που βρισκόταν στο σημείο είπε στην ΕΡΤ  «πήγαινα να από τη νότια μπούκα του λιμανιού του Γαλατά όταν είδα το ελικόπτερο να κάνει μια περιστροφή στα 50 μέτρα πάνω από τη θάλασσα, να ακολουθεί έκρηξη και τελικά το ελικόπτερο έπεσε στο νερό».

Αυτόπτης μάρτυρας που μίλησε στο protothema.gr είπε ότι το ελικόπτερο προσπάθησε να απογειωθεί πάνω από μια φορές από το ελικόδρόμιο. Όταν τα κατάφερε, ακούστηκε μια έκρηξη μετά την οποία άρχισαν να βγαίνουν καπνοί.

Κατά τον ίδιο αυτόπτη μάρτυρα στη συνέχεια ο κυβερνήτης φαίνεται ότι προσπάθησε να επιστρέψει στο ελικοδρόμιο και ήταν τότε που χτύπησε στα καλώδια της ΔΕΗ με αποτέλεσμα να ακολουθήσει η πτώση του ελικοπτέρου στη θάλασσα. 

Φωτογραφίες από τις έρευνες των Λιμενικών στην περιοχή πτώσης του ελικοπτέρου
elikoptero
elikoptero2



Έπεσε ελικόπτερο στον Γαλατά 2
Έπεσε ελικόπτερο στον Γαλατά 2


Έπεσε ελικόπτερο στον Γαλατά

elikoptero
elikoptero2

Στο Λιμεναρχείο Πόρου μεταφέρθηκαν λίγο μετά τις 6 το απόγευμα δύο Ρωσίδες που γνώριζαν τους άτυχους Ρώσους προκειμένου να δώσουν κατάθεση για όσα γνωρίζουν για την υπόθεση.

limeniko-foto-1
limeniko-foto-2
limeniko-foto-3

ΣΧΟΛΙΑ (74)

Γυναικαρα

Βρε ελεεινοι δημοσιογραφοι τι μας δειχνετε,και λετε δειτε την ωρα της πτωσης;Γιατι;Για να ευχαριστηθουμε;Ειστε τελικα Χειροτεροι απο τους πολιτικους.Συλληπητηρια στις οικογενειες τους.

ΠΑΡΑΝΟΜΟ

Ελικοδρόμιο δεν υπάρχει. Ένας χώρος στον οποίο ΠΑΡΑΝΟΜΑ προσγειώνονται ελικόπτερα. Η δημοτική αρχή έχει κάνει πολλές καταγγελίς αλλά τίποτα. Αν έχετε πάει Γαλατά θα είχατε καταλάβει.

Τασος

Γουρλοματη γκαντεμαρε.ΦΥΓΕ.

Είσαι

μεγάλο τούβλο ρε φίλε..

Θοδωρής

Αν τα καλώδια ήταν υπόγεια όπως στις πολιτισμένες χώρες το ατύχημα θα είχε αποφευχθεί

@

Στο βιντεο της πτωσης του ελικοπτερου το μονο που φαινεται ειναι το σημα τηλεορασης του Αντενα (Ant1) με αποτελεσμα οχι μονο να μην ειναι ντοκουμεντο αλλα εντελως για φτυσιμο και καδο των αχρηστων.

Κούλης

Να τα αποτελέσματα του Σύριζα.

Τόλης

Τρεις ζωές χάθηκαν κι εσείς στο καλαμπούρι το ρίξατε. Τι έφταιξε και τι όχι οι αρμόδιοι θα το βρούνε. Αν και Ρώσοι Καλόν παράδεισο να έχουν. ΥΓ.Τις μπάλες τις κόκκινες τις έχουν στα καλώδια μέχρι τρία χλμ από το το αεροδρόμιο..Το ξέρω γιατί τις βλέπω καθημερινά!

Τα Agusta

Είναι ελικόπτερα με κακο ιστορικό, 4 πτώσεις μετράνε στην Ελλάδα απο το 90 και μετά. Για αυτό και τα τρία ίδιου ακριβώς τύπου με το σημερινο που διαθέτει το ΕΚΑΒ βρίσκονται παρκαρισμένα και οι αεροδιακομιδες γίνονται με ελικόπτερα της ΠΑ τύπου NH90, Chinook, Super Puma, κ.α. με πιλότους και μηχανικούς της ΠΑ και ιατρικό προσωπικό του ΕΚΑΒ.

Βασικα δεν ειναι ακριβως ελικοπτερο

περισσοτερο αεροπλανο ειναι παρα ελικοπτερο,θα μπορουαμε να το πουμε εναεριο μεσο υψηλης ταχυτητας ειτε ελικοπτερο υψηλης ταχυτας γι αυτο ακριβως το σχημα του η σιλουετα του ειναι μυτερη για ταχυτητα,μπορει φυσικα κανει ελιγμους ελικοπτερου καθετες απογειωσεις προσγειωσεις αλλα τις κανει με δυσκολια συνηθως απογειωνεται και προσγειωνεται τρεχοντας στο διαδρομο σαν αεροπλανο,γι αυτο εχει αλλωστε γερους τροχους με αναρτησεις και φρενα αεροπλανου κι οχι σιδερα απο κατω,η ζαμπουτη ιδιοκτητρια του εργοστσσιου βερεθηκε εδω και δεκαετιες νεκρη μυστηριοδως σε κρυφη παραλια κατω απο τη βιλα της στη βορεια ιταλια,υπηρχε κι ενα οικονομικο σκανδαλο με μιζες γραφτηκε,το εγοστασιο βγαζει πολλων τυπων ελικοπτερα απο στρατιωτικα μεχρι επιβατικα αστυνομικα ακτοφυλακης ασθενοφορα ελαφρα βαρια διαφορους τυπους καθως και ελαφρα αεροπλανα ειχα ενα εγχρωμο πολυσελιδο δισφημιστικο φυλλαδιο της αγκουστα μπελ με ολα τα μοντελα ποθ φτιαχνει ειναι πολυ καλη βομηχανια του Μιλανου.Τα ελικοπτερα ειναι γενικα και πανακριβα σε σχεση με τα αεροπλανα ενα ελικοπτερο στοιχιζει δεκα φορες οσο ενα αναλογης κτηγοριας αεροπλανο επειδη εχει πολυπλοκους μηχανισμους και ειδικα κραματα αλουμινιου με αντοχη ατσαλιου και θελει πολυ συντηρηση.Οσο παλιωνει τοσο τα πραγματα αρχιζουν και γινονται δυσκολα απο θεμα συντηρησης και αξιοπλοιας,ειδικα σε χωρες με περιβαλλον με πολυ αλατι και υγρασια που διαβρωνει τα παντα.Τα συγχρονα ελικοπτερα εχουν ηλετρονικα διαγνωστικα και τσεκαρουν ολα τα συστηματα πριν ξεκινησουν,αλλα και κατα την πτηση και προειδοποιουν εγκαιρα με φωτεινες προειδοποιησεις και διαφορους ηχους αν κατι δε παει καλα.Το νησιωτικο χωρο θα μπορουσαν να τον εξυπηρετουν τα πολυ ασφαλεστερα υδροπλανα μικρα και μεγαλα,αρκει να ειναι καινουρια και να συντηρουνται,αν συμβει μηχανικη βλαβη απλως προσθαλασσωνονται ομαλα.Τη δεκαετια του 30,η Ελλαδα και ιδιαιτερα ο νησιωτικος χωρος με μεγαλους ηρεμους κολπους- υδατοδρομια ηταν προορισμος για υδροπαλνα και υπηρχαν γραμμες εξωτερικου η Ελλαδα μαλιστα ειχε κι εργοστασιο κστασκευης αεροπλανων.Τωρα θα ελθουν εδω υδροπλανα κατασκευασμενα στην Κροατια ουτε εικοσι χρονων κρατος και ηδη υπαρχει εκει γραμμη παραγωγης και οι Γερμανοι κατασκευαζουν εκει τα πολυ καλα υδροπλανα ντορνιε,σφαλεστατα εχουν και τους δυο κινητηρες στη ραχη τον ενα πισω απο τον αλλο,ο ενας τραβαει και ο αλλος σπρωχνει το σκαφος και σε περιπτωση βλαβης του ενος κινητηρα ο σκαφος συνεχιζει ευθεια οχι οπως αλλα που οι κινητηρες απεχουν μεταξυ τους κι αν σβησει ο ενας αρχιζει τα ακροβατικα

Βάλτε και καμιά φωτογραφία ,

για Ρώσους μιλάμε ! Μαύρα μάτια κάναμε να τους δούμε !

Πρωτο πραγμα που κάνεις

Ειτε οδηγείς ελαφρυ αεροπλάνο, ειτε ελικοπτερο κλπ που πετανε χαμηλα, εχεις τον χαρτη με το flight plan με την πορεία σου και μαρκαρεις ΟΛΑ ΤΑ ΕΝΑΕΡΙΑ ΚΑΛΩΔΙΑ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΥ - ΣΤΑΝΤΑΡ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ !!!!!!! ΠΥΛΩΝΕΣ, ΚΟΛΟΝΕΣ ΔΕΗ, ΕΝΑΕΡΙΑ ΔΙΚΤΥΑ ΚΑΙ ΟΔΕΥΣΕΙΣ ΕΝΑΕΡΙΩΝ ΑΓΩΓΩΝ !!!!!!!!!!!! ΟΛΑ !!!!!!!!!!!!!! ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ !!!!!!!!!!!!! ΠΑΝΤΟΥ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ !!!!!!!! ΣΟΡΥ, ΑΛΛΑ Ο ΠΙΛΟΤΟΣ ΦΤΑΙΕΙ 1000% !!!!!!!!

Ετσι.

Υπαρχουν εκατοντάδες χάρτες με όλα τα δίκτυα της ΔΕΗ, τα χρησιμοποιουν πολύ στην Πολεμική Αεροπορία. Και ενημερωνονται διαρκώς. Κατοψη, θεση, υψομετρα με ολα τα εναερια δικτυα, αλλά και με ολα τα υψηλα κτιρια, τις κεραίες και άλλα, τα πάντα όλα. Αν εισαι επαγγελματίας.

Μην βιάζεσαι...

Υπάρχει μαρτυρία για δυο προσπάθειες απογείωσης. Στην δεύτερη σηκώθηκε έγινε έκρηξη στον αέρα, και στην προσπάθεια να το γυρίζει γρήγορα στο ελικοδρόμιο βρήκε στα σύρματα και έπεσε. Μηχανική βλάβη, και ο εσπευσμένος χειρισμός πανικού ήταν τα σύρματα. Μεγάλη διαφορά με το να το πάει με τόση εμπειρία μόνος του πάνω στα σύρματα. Θα δούμε στα πορίσματα.

Αλεξης

Όλοι οι παντογνώστες εδώ μαζεύτηκαν

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

twa22

Η αεροπειρατεία της πτήσης Αθήνα - Ρώμη του 1985 είχε συγκλονίσει τη διεθνή κοινή γνώμη και είχε ως συνέπεια να σκοτωθεί ένας δύτης του Αμερικανικού Ναυτικού, ο οποίος αντιστάθηκε στους τρομοκράτες - Ανάμεσα στους επιβάτες και ο  τραγουδίστης Ντέμης Ρούσσος

6