Σαμοθράκη: Ταλαιπωρία για 654 επιβάτες - Δεν μπόρεσε να δέσει λόγω ανέμων το «Αζόρες Εξπρές»

kavala-ena

Το πλοίο γύρισε Αλεξανδρούπολη τα ξημερώματα

Ταλαιπωρία για τους επιβάτες του επιβατηγού οχηματαγωγού πλοίου «ΑΖΟΡΕΣ ΕΞΠΡΕΣ», που λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών (βόρειοι άνεμοι 7 με 8 μποφόρ) δεν μπόρεσε να προσεγγίσει χθες το λιμάνι της Σαμοθράκης.

Το πλοίο είχε αναχωρήσει στις 9:20 το βράδυ από το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης με 654 επιβάτες, 142 ΙΧ οχήματα 5 φορτηγά και 42 δίκυκλα, αλλά όταν έφθασε στο λιμάνι της Σαμοθράκης, λόγω των ισχυρών ανέμων, δεν μπόρεσε να δέσει με αποτέλεσμα να επιστρέψει ξανά στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης στις 5:10 τα ξημερώματα.

Το επόμενο δρομολόγιο του πλοίου είναι προγραμματισμένο στις 9 το πρωί, αλλά δεν θα πραγματοποιηθεί λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών, ενώ το μεθεπόμενο δρομολόγιο είναι 15:45 το απόγευμα.

Υπενθυμίζεται ότι το εν λόγω πλοίο «δρομολογήθηκε» με άμεσες πρωτοβουλίες του υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Γιάννη Πλακιωτάκη, ώστε να δοθεί λύση στο μείζον πρόβλημα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης Αλεξανδρούπολης – Σαμοθράκης.

Πηγή φωτογραφίας: kavalaportnewsgr

ΣΧΟΛΙΑ (3)

Μάλλον Σαμοθρακίτης

Ευθύνες έχουν όλοι οι αρμόδιοι υπεύθυνοι και αυτοί ειναι πολλοι : 1) Το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής που από την Παρασκευή κομπαζε ότι βρέθηκε λύση με επίσημο δελτίο τύπου και παραπληφορουσε λέγοντας ότι το AZORES EXPRESS ταξιδεύει ήδη για Αλεξανδρούπολη από την Παρασκευή ενώ ξεκίνησε τελικά το Σάββατο βράδυ. Βρήκε ένα πλοίο το οποίο και μεγάλο τελικά είναι για το λιμάνι της Σαμοθράκης 115 μέτρα. Το σαος 2 είναι 85 μέτρα και πολλοί ντόπιοι αλιείς κλπ στην καμαριωτισσα λεν ότι δεν μπαίνει εύκολα πλοίο πάνω από 100 μέτρα. Βρήκε πλοίο 47 ετών το υπουργείο και πανηγύριζε του οποίου χάλασε η μηχανή στο πρώτο του ταξίδι! 2) Η Περιφέρεια και πιο συγκεκριμένα ο αντιπεριφερειαρχης Έβρου κ. Πέτροβιτς που την Παρασκευή σε σελίδα του προσωπικη στο fb έλεγε ότι το AZORES EXPRESS ξεκινάει δρομολόγια από το Σάββατο το πρωί συμβάλλοντας στην παραπληροφορηση μας που περίμεναμε να φύγουμε από το Σάββατο 3) Προφανώς η εταιρία SAOS FERRIES η οποία έχει ευθύνη για τη συντήρηση των πλοίων της που παθαίνουν μηχανικές βλάβες συνεχώς κάθε χρόνο ενώ η ενημέρωση και εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού είναι επιεικώς απαράδεκτη χωρίς σε αυτό να φέρουν ευθύνη οι υπάλληλοι αλλά η διεύθυνση της εταιρίας 4) Εννοειται η δημοτική αρχή του Δήμου Σαμοθράκης που είναι 36 ώρες τώρα άφαντοι, αντί να εχουν φροντίσει και αυτοί σε συνεργασία με την Περιφέρεια και το υπουργείο για τη δωρεάν διαμονή, διατροφή και αποζημίωση όσων είμαστε εδώ πάνω από 30 ώρες. Προφανώς και η τωρινή και οι προηγούμενες κυβερνήσεις έχουν ευθύνες για την ελλιπή και προβληματική ακτοπλοϊκή σύνδεση του νησιού τόσα χρόνια, αλλά δεν είναι τώρα ώρα αυτοί που τους βαραίνουν οι ευθύνες (ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ) και οι τοπικοί τους εκπρόσωποι να καυγαδιζουν σα τα κοκόρια στις πλάτες μας. Δώστε λύση ΤΏΡΑ. Μόλις μας ενημέρωσαν ότι ούτε σήμερα θα έρθει πλοίο. Να βρεθεί ΤΏΡΑ οχηματαγωγο επιβατικό πλοίο από τα εκατοντάδες που κυκλοφορούν στις θάλασσες μας καινά δρομολογηθεί σήμερα για το λιμάνι της Σαμοθράκης χωρίς καθυστερήσεις με γραφειοκρατικη διαδικασίες. Να βρεθούν καταλύματα δωρεάν για όλους αυτούς που είναι στο λιμάνι από χτες το πρωί. Να δοθούν χρήματα για διατροφή. Να υπάρξει επίσημη και υπεύθυνη πληροφόρηση επιτέλους για τις ακριβεις ώρες αναχώρησης των πλοίων από τα λιμάνια Σαμοθράκης και Αλεξανδρούπολης.

Διεκδικειστε

Σας ευχομαι καλη δυναμη και να διεκδικησετε με καθε μεσο τα δικαιωματα σας!

Σαμοθράκη

Δυστυχώς για όλη αυτή την κατάσταση φταίει η ΧΑΟΣ Ferries (πρώην ΣΑΟΣ Ferries). Το πλοίο SAOS II ήταν ακινητοποιημένο 5 μήνες για να αλλάξει μηχανή, αλλά τελικά ο ιδιοκτήτης (κ. Μανούσης) έφερε κάτι σάπια και μεταχειρισμένα ανταλλακτικά από Κίνα, μπαλώνοντας πρόχειρα ένα μεγάλο πρόβλημα που είχε το καράβι. Στα πρώτα δρομολόγια που έκανε τον Ιούνιο, έβγαζε ένα πολύ έντονο μαύρο καπνό, για το οποίο ο ιδιοκτήτης (κ. Μανούσης) έσπευσε να καθησυχάσει τον κόσμο, λέγοντας ότι θα το βγάζει μόνο για τα πρώτα δρομολόγια μέχρι να στρώσει η "νέα" μηχανή. Αφού χάλασε δύο φορές μέσα στη θερινή περίοδο, το καπνό συνέχισε να το βγάζει μέχρι και την τελευταία μέρα πριν χαλάσει τελείως (αρχές Αυγούστου). Πριν από το SAOS, χάλασε και το έτερο καράβι που έχει το SAONHSOS και τα δρομολόγια γινόντουσαν μόνο με το ΖΕΦΥΡΟΣ, το οποίο δέχεται μόνο επιβάτες. Μέσα σε όλη αυτή την κατάσταση ο κ. Μανούσης ανακοίνωσε ότι αποχωρεί από την Σαμοθράκη επιχειρηματικά και προσωπικά (το έχει πει 38 φορές στο παρελθόν και φυσικά δεν το έχει, αλλά θέλει να βλέπει τους Σαμοθρακίτες να τον παρακαλούν να μείνει με τα καράβια του - ο καθένας με τα βίτσια του). Το ότι ο κ. Μανούσης δεν θα φύγει από τη Σαμοθράκη και θα μείνει κυρίαρχος στο νησί και θα κάνει ότι θέλει, μπορεί να επιβεβαιωθεί και από το γεγονός ότι ο νέος δήμαρχος (κ. Γαλατούμος) που αναλαμβάνει από 1η Σεπτεμβρίου στηρίχτηκε εντόνως από τον κ. Μανούση (κάποιοι λένε ότι ο νέος δήμαρχος θα εκτελεί απλώς τις εντολές του κ. Μανούση). Όλο αυτό το καιρό, η εταιρία του κ. Μανούση δεν ενημέρωσε ενδελεχώς ως έπρεπε τους τουρίστες, τόσο για τα δρομολόγια, όσο και για τα δικαιώματα τους σε τέτοιες περιπτώσεις. Στις 31 Οκτωβρίου τελειώνει η σύμβαση του κ. Μανούση για τα δρομολόγια με τη Σαμοθράκη. Θα έρθει κάποιος άλλος πλοιοκτήτης σε αυτή τη γραμμή ή θα είμαστε δέσμιοι του για άλλα 5 χρόνια;

Σαμοθράκη

Δυστυχώς για όλη αυτή την κατάσταση φταίει η ΧΑΟΣ Ferries (πρώην ΣΑΟΣ Ferries). Το πλοίο SAOS II ήταν ακινητοποιημένο 5 μήνες για να αλλάξει μηχανή, αλλά τελικά ο ιδιοκτήτης (κ. Μανούσης) έφερε κάτι σάπια και μεταχειρισμένα ανταλλακτικά από Κίνα, μπαλώνοντας πρόχειρα ένα μεγάλο πρόβλημα που είχε το καράβι. Στα πρώτα δρομολόγια που έκανε τον Ιούνιο, έβγαζε ένα πολύ έντονο μαύρο καπνό, για το οποίο ο ιδιοκτήτης (κ. Μανούσης) έσπευσε να καθησυχάσει τον κόσμο, λέγοντας ότι θα το βγάζει μόνο για τα πρώτα δρομολόγια μέχρι να στρώσει η "νέα" μηχανή. Αφού χάλασε δύο φορές μέσα στη θερινή περίοδο, το καπνό συνέχισε να το βγάζει μέχρι και την τελευταία μέρα πριν χαλάσει τελείως (αρχές Αυγούστου). Πριν από το SAOS, χάλασε και το έτερο καράβι που έχει το SAONHSOS και τα δρομολόγια γινόντουσαν μόνο με το ΖΕΦΥΡΟΣ, το οποίο δέχεται μόνο επιβάτες. Μέσα σε όλη αυτή την κατάσταση ο κ. Μανούσης ανακοίνωσε ότι αποχωρεί από την Σαμοθράκη επιχειρηματικά και προσωπικά (το έχει πει 38 φορές στο παρελθόν και φυσικά δεν το έχει, αλλά θέλει να βλέπει τους Σαμοθρακίτες να τον παρακαλούν να μείνει με τα καράβια του - ο καθένας με τα βίτσια του). Το ότι ο κ. Μανούσης δεν θα φύγει από τη Σαμοθράκη και θα μείνει κυρίαρχος στο νησί και θα κάνει ότι θέλει, μπορεί να επιβεβαιωθεί και από το γεγονός ότι ο νέος δήμαρχος (κ. Γαλατούμος) που αναλαμβάνει από 1η Σεπτεμβρίου στηρίχτηκε εντόνως από τον κ. Μανούση (κάποιοι λένε ότι ο νέος δήμαρχος θα εκτελεί απλώς τις εντολές του κ. Μανούση). Όλο αυτό το καιρό, η εταιρία του κ. Μανούση δεν ενημέρωσε ενδελεχώς ως έπρεπε τους τουρίστες, τόσο για τα δρομολόγια, όσο και για τα δικαιώματα τους σε τέτοιες περιπτώσεις. Στις 31 Οκτωβρίου τελειώνει η σύμβαση του κ. Μανούση για τα δρομολόγια με τη Σαμοθράκη. Θα έρθει κάποιος άλλος πλοιοκτήτης σε αυτή τη γραμμή ή θα είμαστε δέσμιοι του για άλλα 5 χρόνια;

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

919103

Οι ελεγκτές, αφότου εντόπισαν τη γυναίκα με το κουλούρι που δεν είχε απόδειξη, προέβησαν σε περαιτέρω έρευνες -  Θεώρησαν ότι ο ιδιοκτήτης φούρνου δεν είχε κόψει τις αποδείξεις που αναλογούσαν στον τζίρο του

25