Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
€600.000 τον χρόνο για 4+1 golden boys του ΣΥΡΙΖΑ
€600.000 τον χρόνο για 4+1 golden boys του ΣΥΡΙΖΑ
Τα χρυσά συμβόλαια πέντε μελών του διοικητικού συμβουλίου του Ανεξάρτητου Διαχειριστή Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας, οι απευθείας αναθέσεις έργων και η παρέμβαση των Κινέζων στην κυβέρνηση να διατηρήσει τη διοίκηση - Πάνω από 10.000 ευρώ ο μηνιαίος μισθός του διευθύνοντος συμβούλου που χορηγεί και μπόνους 36.000 ευρώ στον εαυτό του. Ο Μ. Μανουσάκης παίρνει πάνω από 153.000 ετησίως, έχει πολυτελές γραφείο με υδρομασάζ και τζιπ
Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
Μπορεί η κυβέρνηση να χρειάζεται χρόνο για να θεραπεύσει τις βαθιές πληγές που άφησε η εγκατάλειψη της ΔΕΗ και τα εγκληματικά λάθη της προηγούμενης διακυβέρνησης, ωστόσο σε μια άλλη εταιρεία, τον Ανεξάρτητο Διαχειριστή Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΑΔΜΗΕ), όπου το Ελληνικό Δημόσιο διατηρεί το 51%, καλείται να διαχειριστεί ένα πραγματικό πάρτυ μισθών και γενναιόδωρων μπόνους που συνεχίζουν να απολαμβάνουν ανενόχλητα τα golden boys του ΣΥΡΙΖΑ.
Υπολογίζεται ότι οι αμοιβές που πληρώνει σε μισθούς και πριμ για τη διοίκηση ο ΑΔΜΗΕ ξεπερνούν το 1 εκατ. ευρώ ετησίως, τα οποία μοιράζονται πέντε από τα εννέα μέλη του διοικητικού συμβουλίου (περί τα 600.000 ευρώ) και η στρατιά συμβούλων της διοίκησης. Σημειώνεται ότι η αντίστοιχη δαπάνη προτού ολοκληρωθεί ο ιδιοκτησιακός διαχωρισμός του ΑΔΜΗΕ από τη ΔΕΗ δεν ξεπερνούσε κάποιες χιλιάδες ευρώ.
Η ειρωνεία είναι ότι ενώ η αξιωματική αντιπολίτευση καυχιέται για τη διατήρηση της πλειοψηφικής συμμετοχής του κράτους στον ΑΔΜΗΕ, ακυρώνοντας τον προηγούμενο σχεδιασμό για την πώληση του 66%, μοίρασε προνόμια και παροχές ιδιωτικού τομέα στη διοίκηση της εταιρείας, η οποία επιλέχθηκε με αυστηρά κομματικά κριτήρια.
Συγγενείς, φίλοι και συνεργάτες πρώην υπουργών, παιδιά του ΣΥΡΙΖΑ, τα οποία με περιορισμένη ή μηδαμινή προϋπηρεσία απολαμβάνουν μισθούς πολυεθνικών εταιρειών, εταιρικά αυτοκίνητα και πολυτελή γραφεία που σε άλλες κρατικές επιχειρήσεις, ακόμη και στα έδρανα της Βουλής, μόνο αμηχανία μπορεί να προκαλούν.
Σήμερα η βουλευτική αποζημίωση μαζί με τα διάφορα επιδόματα (ενοικίου, κίνησης, γραφείου κ.ά.) αγγίζει τα 8.000 ευρώ και την ίδια ώρα ο διευθύνων σύμβουλος του ΑΔΜΗΕ Μανούσος Μανουσάκης, στενός συνεργάτης και επιλογή του πρώην υπουργού Γιώργου Σταθάκη και πλέον εκλεκτός και των Κινέζων μετόχων της κρατικής εταιρείας (ελέγχουν το 24% των μετοχών), αμείβεται ετησίως με 120.000 ευρώ.
Μαζί με τα μπόνους, ύψους 36.000 ευρώ, που χορηγεί ο 44χρονος μάνατζερ στον εαυτό του για την επίτευξη των υψηλών στόχων της εταιρείας, η αμοιβή του ξεπερνά ετησίως τα 153.000 ευρώ. Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχει στη διάθεσή του το «ΘΕΜΑ», πέρυσι ο μηνιαίος μισθός του κ. Μανουσάκη δεν έπεσε κάτω από το κατώφλι των 10.000 ευρώ. Εφτασε μάλιστα τον Ιούλιο του 2018 τα 34.000 ευρώ, συνυπολογίζοντας και το πριμ αποδοτικότητας που του αντιστοιχούσε.
Να σημειωθεί ότι τα μπόνους στα μέλη του Δ.Σ. του ΑΔΜΗΕ χορηγούνται ανάλογα με την επίτευξη των στόχων και αγγίζουν την υψηλότερη κλίμακα, που φτάνει έως και το 30% των αποδοχών τους.
Το υψηλό κασέ συμπληρώνουν τα επιδόματα από τη συμμετοχή σε διοικητικά συμβούλια αλλά και από το leasing οχημάτων.
Ενδεικτικό των χρυσών αμοιβών είναι το γεγονός ότι πρόσφατα η αποζημίωση για τη συμμετοχή σε διοικητικά συμβούλια ανέβηκε από τα 400 στα 600 ευρώ!
Αντίστοιχα υψηλές είναι οι αμοιβές και για τα υπόλοιπα μέλη του Δ.Σ., τον 36χρονο Γιάννη Μάργαρη, που ανήκει στο στενό περιβάλλον του πρώην αντιπροέδρου της κυβέρνησης Γιάννη Δραγασάκη, ο οποίος από τη θέση του γενικού διευθυντή της εταιρείας έχει ετήσιες απολαβές 114.000, ευρώ και τον αναπληρωτή διευθύνοντα σύμβουλο, διορισμένο από τη State Grid, που έχει εξαγοράσει ποσοστό του ΑΔΜΗΕ, Ξίνγκουα Σι, με 127.000 ευρώ. Λίγο κάτω από 100.000 ευρώ λαμβάνει κάθε χρόνο ο αναπληρωτής γενικός οικονομικός διευθυντής Ιάσων Ρουσόπουλος, ο οποίος προσλήφθηκε σε ηλικία 29 ετών στον ΑΔΜΗΕ ενώ είχε διατελέσει σύμβουλος του υπουργού Περιβάλλοντος και επικεφαλής της ομάδας που χειρίστηκε τον ιδιοκτησιακό διαχωρισμό της εταιρείας από τη ΔΕΗ. Με 78.200 ευρώ πληρώνεται ο έτερος γενικός διευθυντής Γιάννης Καμπούρης.
Υπολογίζεται ότι οι αμοιβές που πληρώνει σε μισθούς και πριμ για τη διοίκηση ο ΑΔΜΗΕ ξεπερνούν το 1 εκατ. ευρώ ετησίως, τα οποία μοιράζονται πέντε από τα εννέα μέλη του διοικητικού συμβουλίου (περί τα 600.000 ευρώ) και η στρατιά συμβούλων της διοίκησης. Σημειώνεται ότι η αντίστοιχη δαπάνη προτού ολοκληρωθεί ο ιδιοκτησιακός διαχωρισμός του ΑΔΜΗΕ από τη ΔΕΗ δεν ξεπερνούσε κάποιες χιλιάδες ευρώ.
Η ειρωνεία είναι ότι ενώ η αξιωματική αντιπολίτευση καυχιέται για τη διατήρηση της πλειοψηφικής συμμετοχής του κράτους στον ΑΔΜΗΕ, ακυρώνοντας τον προηγούμενο σχεδιασμό για την πώληση του 66%, μοίρασε προνόμια και παροχές ιδιωτικού τομέα στη διοίκηση της εταιρείας, η οποία επιλέχθηκε με αυστηρά κομματικά κριτήρια.
Συγγενείς, φίλοι και συνεργάτες πρώην υπουργών, παιδιά του ΣΥΡΙΖΑ, τα οποία με περιορισμένη ή μηδαμινή προϋπηρεσία απολαμβάνουν μισθούς πολυεθνικών εταιρειών, εταιρικά αυτοκίνητα και πολυτελή γραφεία που σε άλλες κρατικές επιχειρήσεις, ακόμη και στα έδρανα της Βουλής, μόνο αμηχανία μπορεί να προκαλούν.
Σήμερα η βουλευτική αποζημίωση μαζί με τα διάφορα επιδόματα (ενοικίου, κίνησης, γραφείου κ.ά.) αγγίζει τα 8.000 ευρώ και την ίδια ώρα ο διευθύνων σύμβουλος του ΑΔΜΗΕ Μανούσος Μανουσάκης, στενός συνεργάτης και επιλογή του πρώην υπουργού Γιώργου Σταθάκη και πλέον εκλεκτός και των Κινέζων μετόχων της κρατικής εταιρείας (ελέγχουν το 24% των μετοχών), αμείβεται ετησίως με 120.000 ευρώ.
Μαζί με τα μπόνους, ύψους 36.000 ευρώ, που χορηγεί ο 44χρονος μάνατζερ στον εαυτό του για την επίτευξη των υψηλών στόχων της εταιρείας, η αμοιβή του ξεπερνά ετησίως τα 153.000 ευρώ. Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχει στη διάθεσή του το «ΘΕΜΑ», πέρυσι ο μηνιαίος μισθός του κ. Μανουσάκη δεν έπεσε κάτω από το κατώφλι των 10.000 ευρώ. Εφτασε μάλιστα τον Ιούλιο του 2018 τα 34.000 ευρώ, συνυπολογίζοντας και το πριμ αποδοτικότητας που του αντιστοιχούσε.
Να σημειωθεί ότι τα μπόνους στα μέλη του Δ.Σ. του ΑΔΜΗΕ χορηγούνται ανάλογα με την επίτευξη των στόχων και αγγίζουν την υψηλότερη κλίμακα, που φτάνει έως και το 30% των αποδοχών τους.
Το υψηλό κασέ συμπληρώνουν τα επιδόματα από τη συμμετοχή σε διοικητικά συμβούλια αλλά και από το leasing οχημάτων.
Ενδεικτικό των χρυσών αμοιβών είναι το γεγονός ότι πρόσφατα η αποζημίωση για τη συμμετοχή σε διοικητικά συμβούλια ανέβηκε από τα 400 στα 600 ευρώ!
Αντίστοιχα υψηλές είναι οι αμοιβές και για τα υπόλοιπα μέλη του Δ.Σ., τον 36χρονο Γιάννη Μάργαρη, που ανήκει στο στενό περιβάλλον του πρώην αντιπροέδρου της κυβέρνησης Γιάννη Δραγασάκη, ο οποίος από τη θέση του γενικού διευθυντή της εταιρείας έχει ετήσιες απολαβές 114.000, ευρώ και τον αναπληρωτή διευθύνοντα σύμβουλο, διορισμένο από τη State Grid, που έχει εξαγοράσει ποσοστό του ΑΔΜΗΕ, Ξίνγκουα Σι, με 127.000 ευρώ. Λίγο κάτω από 100.000 ευρώ λαμβάνει κάθε χρόνο ο αναπληρωτής γενικός οικονομικός διευθυντής Ιάσων Ρουσόπουλος, ο οποίος προσλήφθηκε σε ηλικία 29 ετών στον ΑΔΜΗΕ ενώ είχε διατελέσει σύμβουλος του υπουργού Περιβάλλοντος και επικεφαλής της ομάδας που χειρίστηκε τον ιδιοκτησιακό διαχωρισμό της εταιρείας από τη ΔΕΗ. Με 78.200 ευρώ πληρώνεται ο έτερος γενικός διευθυντής Γιάννης Καμπούρης.
Αντίστοιχα υψηλές είναι οι αμοιβές και για τον Γιάννη Βρεττό, γενικό διευθυντή της Αριάδνη Interconnection, θυγατρικής του ΑΔΜΗΕ με αντικείμενο τη διασύνδεση της Κρήτης. Πρόκειται για υπέρογκους μισθούς, οι οποίοι αν και προβλέπονται από τους αυστηρούς -υπέρ των μελών της διοίκησης- όρους των συμβάσεων, αποτελούν τα ρετιρέ της εταιρείας. Με εξαίρεση τη διοίκηση που δεν έχει πλαφόν, το υπόλοιπο προσωπικό έχει ταβάνι στους μισθούς τα 4.631 ευρώ μηνιαίως.
Θα μπορούσε καλόπιστα να ισχυριστεί κανείς ότι ο ΑΔΜΗΕ εύλογα χορηγεί υψηλές αποδοχές αφού είναι μια επιχείρηση με έσοδα που πέρυσι ανήλθαν στα 249 εκατ. ευρώ και καθαρά κέρδη 85,6 εκατ. ευρώ.
Ωστόσο αξίζει να επισημανθεί ότι η εταιρεία έχει το μονοπώλιο στη διαχείριση της μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας και άρα λειτουργεί στην αγορά χωρίς ανταγωνιστή, απολαμβάνοντας σίγουρα κέρδη.
Στο συνολικό κόστος για τη διοίκηση του ΑΔΜΗΕ θα πρέπει να προστεθούν επιπλέον 40.520 ευρώ, που αποτελούν σε ετήσια βάση το κόστος των μισθωμένων οχημάτων τα οποία χορηγούνται σε έξι μέλη του Δ.Σ. της εταιρείας. Μεταξύ αυτών είναι περίπου 1.000 ευρώ μηνιαίως για ένα πολυτελές τζιπ Volvo για τον κ. Μανουσάκη και 760 ευρώ για τον Κινέζο αναπληρωτή διευθύνοντα σύμβουλο που οδηγεί ένα Audi Q3.
Οι γενναιόδωρες παροχές της κρατικής εταιρείας στο top management δεν δικαιολογούν τα συχνά προβλήματα στις υποδομές ηλεκτροδότησης της χώρας που περιέγραψε και πρόσφατα ο νέος υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Κωστής Χατζηδάκης. Προβλήματα που συνδέονται με τον γηρασμένο εξοπλισμό, με ανθρώπινα λάθη, όπως το τελευταίο στο Ρουφ, παραλείψεις σε συντηρήσεις και αδικαιολόγητη απομάκρυνση έμπειρων και καταρτισμένων στελεχών από θέσεις ευθύνης.
Οι απευθείας αναθέσεις και το παιχνίδι των Κινέζων
Την ίδια ώρα αίσθηση προκαλούν οι απευθείας αναθέσεις αλλά και οι επιλογές των στελεχών της εταιρείας σε κρίσιμα έργα. Χαρακτηριστική περίπτωση είναι η ανάθεση ύψους 5 εκατ. ευρώ για την αναβάθμιση της διασύνδεσης Περάματος - Σαλαμίνας στην Prysmian Powerlink αλλά και η πρόταση του αναπληρωτή διευθύνοντος συμβούλου για παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών, ύψους περίπου 400.000 ευρώ, με απευθείας ανάθεση στην κινεζική εταιρεία China Sinogy Electric Engineering.
H πρόταση που έχει στη διάθεσή του το «ΘΕΜΑ» αφορά την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών (εκπόνηση τεχνικών προδιαγραφών διακήρυξης, σύνταξη αναλυτικού προϋπολογισμού κ.ά. ) για την προετοιμασία της προκήρυξης του έργου με σκοπό τη μετατροπή του υποσταθμού Χαλκηδόνας σε υποσταθμό κλειστού τύπου τεχνολογίας GIS.
Ακόμη και οι αρμόδιες υπηρεσίες του Διαχειριστή εκφράζουν μεγάλες επιφυλάξεις για το ύψος του έργου, το οποίο χαρακτηρίζουν υπερεκτιμημένο. Σύμφωνα μάλιστα με πηγές του ΑΔΜΗΕ, αν η προετοιμασία γινόταν εσωτερικά, το αντίστοιχο κόστος δεν θα ξεπερνούσε τα 20.000 ευρώ!
Ας δούμε όμως πώς έγινε η απευθείας ανάθεση στο πρώτο έργο. Τον περασμένο Απρίλιο, το Δ.Σ. του ΑΔΜΗΕ αποφάσισε να αυξήσει την ποσότητα των υπογείων, υποβρυχίων καλωδίων 150 KV και λοιπών υλικών που είχαν προβλεφθεί για το έργο της διασύνδεσης Ανδρος - Λιβάδι και Ανδρος - Τήνος στο πλαίσιο της σύμβασης με την εταιρεία Prysmian Powerlink. Η αξία του έργου ανήλθε περίπου στο ύψος των 3 εκατ. ευρώ αυξάνοντας έτσι το ποσό της αρχικής σύμβασης στα 25 εκατ. ευρώ.
Εναν μήνα αργότερα και με αφορμή προβλήματα και ένα βεβαρημένο ιστορικό βλαβών (πάνω από 10 χρόνια) που παρουσίαζε το καλώδιο μεταξύ Περάματος - Σαλαμίνας, ο ΑΔΜΗΕ αποφάσισε να δώσει με απευθείας ανάθεση το έργο της αναβάθμισης της επίμαχης διασύνδεσης πάλι στην Prysmian Powerlink με τη διαδικασία του επείγοντος και με αιτιολογία ότι υπήρχε απόθεμα καλωδίου, το οποίο προέκυψε από την προηγούμενη επέκταση της σύμβασης (Ανδρος - Λιβάδι και Ανδρος - Τήνος).
Ο ΑΔΜΗΕ για να προχωρήσει το έργο επικαλέστηκε την ύπαρξη κατάλληλου καραβιού πόντισης της Prysmian κοντά στην περιοχή αλλά και τη συμβατότητα του καλωδίου με τη μεθοδολογία πόντισης που χρησιμοποιεί η εν λόγω εταιρεία.
Η επέκταση όμως της σύμβασης, όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, δημιούργησε πρόβλημα για το έργο Ανδρος-Λιβάδι και Ανδρος - Τήνος, αφού υπήρξε απώλεια της χρηματοδότησης από το ΕΣΠΑ δεδομένου ότι δεν τηρήθηκαν οι διαδικασίες προέγκρισης από το Ελεγκτικό Συνέδριο. Πληροφορίες αναφέρουν ότι εκτός χρηματοδότησης ΕΣΠΑ για παρόμοιους λόγους έχουν βγει και άλλες συμβάσεις, συνολικού ύψους 60 εκατ. ευρώ, με αποτέλεσμα την επιβάρυνση των καταναλωτών από την καταβολή των τελών χρήσης του συστήματος.
Στο νέο «φρούριο» του ΑΔΜΗΕ
Με νωπές τις μνήμες από την προκλητική στάση της προηγούμενης διοίκησης, τα μέλη της οποίας αύξησαν μόνα τους τις μηνιαίες αποδοχές τους από 6.500 σε 20.000 ευρώ και «καρατομήθηκαν» μετά την αποκάλυψη του σκανδάλου ότι εισέπραξαν αναδρομικά μισό εκατομμύριο ευρώ, η καρέκλα του ΑΔΜΗΕ φαίνεται να προσελκύει μάνατζερ με ροπή στην πολυτέλεια και στο χρήμα. Η διοίκηση Μανουσάκη, που τη διαδέχτηκε, εντυπωσιάζει όχι μόνο για τη μεγαλόπνοη στρατηγική των ηλεκτρικών διασυνδέσεων που σηκώνουν ένα γιγαντιαίο επενδυτικό πρόγραμμα που πολλοί αναρωτιούνται πώς θα χρηματοδοτηθεί αλλά και για τον τρόπο με τον οποίο δείχνει να γοητεύεται από τη δύναμη της εξουσίας και της καλοπέρασης.
Τα στοιβαγμένα γραφεία των εργαζομένων που χωροθετήθηκαν σε ανοικτούς χώρους (open space), στο νέο κτίριο της εθνικής οδού όπου έχουν ξεκινήσει να μεταφέρονται οι εγκαταστάσεις του ΑΔΜΗΕ, δεν έχουν την παραμικρή σχέση με την άνεση και την προσεγμένη ξύλινη επένδυση του νέου γραφείου της διοίκησης, επιφάνειας 100 τ.μ. Το παζλ συμπληρώνουν το πολυτελές μπάνιο ξενοδοχειακών προδιαγραφών, το οποίο διαθέτει ξεχωριστή καμπίνα ντουζιέρας-υδρομασάζ, ικανή να προσφέρει τη χαλάρωση ενός απαιτητικού επαγγελματικού προγράμματος, καθώς και το ασανσέρ αποκλειστικής χρήσης, στοιχεία που συνηγορούν στο ότι για τον κ. Μανουσάκη και τους συντρόφους του η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ ήταν το εφαλτήριο για μια χρυσή μεταγραφή: από τη μιζέρια του γενικού γραμματέα του υπουργείου Οικονομίας και στενού συνεργάτη του κ. Σταθάκη το 2015 στο μάνατζμεντ μιας εταιρείας-μονοπώλιο, που είναι το όνειρο κάθε επιτυχημένου μάνατζερ και που ακόμη και αν κάποιοι αποφασίσουν την επόμενη μέρα να αντικαταστήσουν εκείνος θα έχει εισπράξει μια γενναία αποζημίωση.
Σύμφωνα με τους όρους του συμβολαίου του, σε περίπτωση καταγγελίας της σύμβασης χωρίς υπαιτιότητά του, η εταιρεία οφείλει να του καταβάλει ως εύλογη αποζημίωση όλες τις μεικτές αμοιβές συν τα μπόνους απόδοσης που αντιστοιχούν στον χρόνο μέχρι τη συμβατική λήξη της σύμβασης. Αυτό σημαίνει ότι ακόμη και αν έφευγε αύριο από το Δ.Σ. του ΑΔΜΗΕ, ο κ. Μανουσάκης θα εισέπραττε περίπου τους μισθούς τριών ετών - δηλαδή περί τα 450.000 ευρώ.
Η πιθανότητα, όμως, αυτή έχει αρχίσει να περιορίζεται. Πληροφορίες αναφέρουν ότι οι Κινέζοι φρόντισαν εγκαίρως να διαμηνύσουν στη νέα κυβέρνηση ότι επιθυμούν την παραμονή του διευθύνοντος συμβούλου στο τιμόνι της Επιχείρησης, ενώ εμφανίζονται με βλέψεις και για την ιδιωτικοποίηση του Διαχειριστή Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας, γεγονός που, αν ισχύει, ανοίγει το πεδίο για νέες χρυσές δουλειές.
Στο φόντο και οι προεκλογικές προσλήψεις
Το όραμα του κ. Μανουσάκη για τον μετασχηματισμό της ενεργειακής αγοράς και τα μεγάλα έργα των διασυνδέσεων και οι άριστες σχέσεις με τους Κινέζους μετόχους δεν θα μπορούσαν να χωρέσουν στα περιορισμένα τετραγωνικά των υφιστάμενων γραφείων του ΑΔΜΗΕ.
Στις αρχές του 2019, μετά από διαπραγματεύσεις λίγων μηνών με την Τράπεζα Πειραιώς, εξαγοράστηκε το κτίριο πάνω από το Lidl στη Γέφυρα Ροσινιόλ στον Κηφισό, το οποίο αποτελείται από τρεις ορόφους συνολικής επιφάνειας 4.500 τ.μ.
Το κτίριο, πρώην ιδιοκτησίας Λαναρά, αγοράστηκε με τίμημα περίπου 12 εκατ. ευρώ και με διαδικασίες-εξπρές. Πληροφορίες μάλιστα αναφέρουν ότι για την ανακαίνισή του το κόστος εκτιμάται ότι ξεπέρασε τα 800.000 ευρώ.
Σκοπός της αγοράς είναι να στεγαστούν εκεί οι δύο νέες θυγατρικές του ΑΔΜΗΕ που συστάθηκαν με την ευκαιρία της υλοποίησης της μεγάλης διασύνδεσης Κρήτης - Αττικής, ένα πρότζεκτ που έχει προκαλέσει πονοκεφάλους αλλά και πολλά ερωτηματικά για τον οδικό χάρτη που ακολουθεί. Πρόκειται για την Αριάδνη Interconnection, που θα είναι ο φορέας υλοποίησης του έργου, και την Grid Telecom που είναι η εταιρεία που θα διαχειρίζεται τις οπτικές ίνες που «τρέχουν» πάνω στα δίκτυα του ΑΔΜΗΕ. Επισημαίνεται ότι για τις οπτικές ίνες με αφορμή τη διασύνδεση με την Κρήτη θα υπάρξει αυτόνομο έργο και επ’ αυτού κάποιοι αναρωτιούνται γιατί δεν γίνεται πάνω στο ίδιο καλώδιο.
Η νέα μεγάλη επένδυση της εταιρείας υποστηρίζει το στρατηγικό σχέδιο ανάπτυξης του ΑΔΜΗΕ. Πρόκειται για ένα κολοσσιαίο επενδυτικό πρόγραμμα συνολικού ύψους 4 δισ. ευρώ έως το 2027 με έμφαση στις ηλεκτρικές διασυνδέσεις των νησιών. Μέσα σε αυτό περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, η β’ και γ’ φάση της διασύνδεσης των Κυκλάδων, η διασύνδεση Κρήτης - Πελοποννήσου και Κρήτης - Αττικής αλλά και η επέκταση του συστήματος 400 kV προς την Πελοπόννησο με τη συμβασιοποίηση των έργων του «Διαδρόμου Α» (ΚΥΤ Μεγαλόπολης - υφιστάμενη ΓΜ 400 kV Αχελώου - Διστόμου). Το έργο περιλαμβάνει και το πρώτο υποβρύχιο καλώδιο 400 kV στην Ελλάδα (μεταξύ Ρίου και Αντιρρίου) που θα επιτρέψει τη λειτουργία στη μέγιστη παραγωγική δυναμικότητα της μονάδας ηλεκτρισμού της ΔΕΗ Μεγαλόπολη V.
Με την αγορά του κτιρίου θα μετεγκατασταθούν και άλλες υπηρεσίες ώστε να ανακουφιστεί το παλιό κτίριο του ΑΔΜΗΕ στην ίδια περιοχή, που το τελευταίο τρίμηνο γέμισε ασφυκτικά από τις απανωτές προεκλογικές προσλήψεις εκτός ΑΣΕΠ.
Πηγές των εργαζομένων κάνουν λόγο για 70 άτομα με μπλοκάκι και άλλους περίπου 50 εργολαβικούς υπαλλήλους που έχουν συμβληθεί μέσω εταιρειών με τον ΑΔΜΗΕ για παροχή συγκεκριμένων υπηρεσιών.
Οι ίδιες πηγές υποστηρίζουν ότι παρόλο που με την εθελουσία έφυγαν τα τελευταία δύο χρόνια περίπου 250 εργαζόμενοι, οι περισσότεροι εργάζονταν σε επιχειρησιακές μονάδες και όχι στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας, με αποτέλεσμα αυτή σήμερα να μην αντέχει το προσωπικό που έχει προσληφθεί αλλά και τη μεγάλη διοικητική ομάδα (10 σύμβουλοι και πλειάδα εξωτερικών συνεργατών) που έφερε η είσοδος των Κινέζων στο μετοχικό κεφάλαιο του ΑΔΜΗΕ.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα