Πρόεδρος Εκπαιδευτών Οδηγήσης στον ΘΕΜΑ 104,6: Θέλουν να εξοντώσουν τον κλάδο

Πρόεδρος Εκπαιδευτών Οδηγήσης στον ΘΕΜΑ 104,6: Θέλουν να εξοντώσουν τον κλάδο

ΓΓ του υπ. Μεταφορών στον ΘΕΜΑ 104,6: Τα δεδουλευμένα των εξεταστών θα καταβληθούν με την ψήφιση του νομοσχεδίου

diploma-ne
Την άποψη ότι με το νομοσχέδιο που κατατέθηκε για τις αλλαγές στο σύστημα έκδοσης νέων αδειών οδήγησης «δεν έχει σαν ιδέα τη διαφάνεια αλλά την εξόντωση του επαγγέλματος του εκπαιδευτή» διατύπωσε στον ΘΕΜΑ 104,6 ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εκπαιδευτών Οδήγησης, Διαμαντής Ηλιάδης.




Ο ίδιος υποστήριξε ότι υπάρχει ένα σοβαρό θέμα επειδή στις εξετάσεις δεν θα είναι παρών ο εκπαιδευτής κάνοντας λόγο για κίνδυνο στους δρόμους καθώς καημερινά γίνονται μόνο στην Αθήνα 600-700 εξετάσεις υποψηφίων οδηγών.

Επικριτική για τους χειρισμούς του υπουργείου Μεταφορών και το νέο νομοσχέδιο, ήταν και η Βέτα Πανουτσάκου, πρόεδρος Ομοσπονδίας Συλλόγων Υπαλλήλων Αιρετών Περιφερειών Ελλάδος. Μιλώντας στο ΘΕΜΑ 104.6 η κυρία Πανουτσάκου προειδοποίησε ότι θα διαλυθούν οι υπηρεσίες του υπουργείου και των περιφερειών εάν οι εξετάσεις για τις άδειες οδήγησης ενταχθούν στη διάρκεια του κανονικού ωραρίου εργασίας των εργαζομένων εξεταστών, με δεδομένες τις ελλείψεις που υπάρχουν. Χαρακτήρισε επίσης ακατανόητη τη διαδικασία της πρακτικής επανεξέτασης, που προβλέπεται πλέον για τους ηλικιωμένους οδηγούς, σημειώνοντας ότι το νέο σύστημα φορτώνει πολλά προβλήματα στην κοινωνία.




Όσον αφορά το αν θα σταματήσουν την κινητοποίησή τους και θα επανέλθουν στις εξετάσεις, η κυρία Πανουτσάκου αρκέστηκε στο ότι «θέλουμε να ξεμπλοκάρει το σύστημα αλλά το νομοσχέδιο φορτώνει νέα προβλήματα».

Από την πλευρά του ο ΓΓ του υπουργείο Μεταφορών, Θάνος Βούρδας είπε στον ΘΕΜΑ 104,6 «να γνωρίζουν οι εξεταστές ότι δεν υπάρχει κανένα θέμα για τα δεδουλευμένα» και ότι αυτά θα καταβληθούν με την ψήφιση του νομοσχεδίου. Στην παρατήρηση αν υπήρξε καθυστέρηση στο ζήτημα αυτό απάντησε ότι «αν δεν κάναμε διαβούλευση για το νομοσχέδιο που αλλάζει τα πάντα στον τρόπο εξέτασης υποψήφιων οδηγών θα έλεγαν ότι δεν κάνουμε διαβούλευση».


Κλείσιμο


Υποστήριξε, τέλος, ότι ένας από τους λόγους που έπρεπε να αλλάξει το σύστημα ήταν ότι «ήταν παράλογο η πρώτη επαφή του πολίτη με το κράτος να είναι σε καθεστώς αδιαφάνειας».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης