Σοβαρές αιχμές για την αποστρατεία του, αφήνει με μήνυμά του στο Facebook, ο απερχόμενος αρχηγός στόλου, Αντιναύαρχος Ιωάννης Παυλόπουλος.
«Αγαπημένοι μου φίλοι, πριν από λίγο έλαβα ένα τηλεφώνημα ότι με αποστράτευσαν ....... είναι τιμή μου γιατί έγινε τη συγκεκριμένη στιγμή δεδομένων των γεωπολιτικών εξελίξεων σε εσωτερικό και το εξωτερικό! ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ», έγραψε ο Αντιναύαρχος Ιωάννης Παυλόπουλος.
Σε σχόλιο μάλιστα ενός διαδικτυακού του φίλου απαντά ότι «είναι τιμή που με αποστράτευσε αυτή η Κυβέρνηση και αυτό το ΣΑΓΕ ! Δείτε τη σύνθεση και θα καταλάβετε».
Σήμερα, ο Αντιναύαρχος Ιωάννης Παυλόπουλος, δημοσιοποίησε στο Facebook επιστολή που του έστειλε ναύτης όταν πληροφορήθηκε για την αποστρατεία του.
Το Ploom* διοργάνωσε μια βραδιά γεμάτη διαδραστικές δράσεις, εντυπωσιακά visuals και δυνατές μουσικές στιγμές, που μετέτρεψε το κέντρο της Αθήνας σε έναν πολυαισθητηριακό προορισμό.
Σχολές και τμήματα, φιλοσοφία και προτεραιότητες, δυνατότητες και προοπτικές που συναποτελούν το ακαδημαϊκό οικοδόμημα του UNIC Athens και δίνουν το στίγμα του στη νέα, λαμπρή και συναρπαστική εποχή γνώσης.