Μόνος στο στούντιο της Δεύτερης Ματιάς της ΕΡΤ εμφανίσθηκε σήμερα οΣωτήρης Καψώχας.
Ο δημοσιογράφος ιδιαίτερα χαμογελαστός, έσπευσε να αναφερθεί στην απουσία της παρουσιάστριας της εκπομπής Κατερίνας Ακριβοπούλου με ...καρφιά για συναδέλφους που δεν εμφανίζονται στο «γυαλί» επικαλούμενοι ασθένεια: «Η Κατερίνα Ακριβοπούλου ασθενεί πραγματικά και όχι διπλωματικά», είπε για να προσθέσει ευχόμενος για τον εαυτό του να την «υποκαταστήσει επάξια».
Παρέχει συμβουλευτική υποστήριξη και καθοδήγηση σε όλα τα στάδια της διαδικασίας αίτησης, βοηθώντας τις επιχειρήσεις να επιλέξουν την κατάλληλη μορφή χρηματοδότησης, αλλά και να διαχειριστούν επιτυχώς την αίτησή τους