Έληξε η απεργία της ΠΝΟ - Ξεκινούν τα δρομολόγια των πλοίων

pno-new_main01

Η απόφαση διακοπής της απεργίας έχει άμεση εφαρμογή - Η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία αποδέχθηκε την πρόταση για αυξήσεις 2% το 2018, που είχε απορρίψει ένα 24ωρο νωρίτερα!

Το τέλος της απεργίας που ταλαιπώρησε για 1,5 ημέρα τους κατοίκους και τους επισκέπτες των νησιών αποφάσισε το μεσημέρι της Τρίτης η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία.

Η απόφαση διακοπής της απεργίας έχει, μάλιστα, άμεση εφαρμογή που σημαίνει ότι τα πλοία ξεκινούν σε λίγη ώρα κανονικά τα δρομολόγιά τους.

Στην ανακοίνωσή της η ΠΝΟ γνωστοποιεί ότι τελικά δέχθηκε την πρόταση για αυξήσεις 2% από την 1η Ιανουαρίου 2018 που κατέθεσε τη Δευτέρα ο ΣΕΕΝ, πρόταση την οποία είχε απορρίψει ένα 24ωρο νωρίτερα!

«Οι ναυτεργάτες, όμως, παραμένουν σε πλήρη επιφυλακή, περιμένοντας χειροπιαστές λύσεις από τους κυβερνώντες και την εργοδοσία για την επίλυση και των λοιπών προβλημάτων του κλάδου σύμφωνα με τις προτάσεις της Ομοσπονδίας» προστίθεται στην ανακοίνωση.

Η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία ξεκίνησε την απεργιακή της κινητοποίηση στις 6 τα ξημερώματα της Δευτέρας και αποφάσισε το μεσημέρι της ίδιας ημέρας να την παρατήνει για άλλο ένα 24ωρο μέχρι τις 6 το πρωί της Τετάρτης.

Με την αναστολή της απεργιακής κινητοποίησης, όμως, αποφασίστηκε να αναχωρήσουν άμεσα τα πλοία.

Τα δεμένα πλοία στα λιμάνια είχαν προκαλέσει το ενδιαφέρον αρκετών διεθνών ΜΜΕ που μιλούσαν για «παραλυτική απεργία» και χιλιάδες εγκλωβισμένους τουρίστες.

Η ανακοίνωση της ΠΝΟ για τη λήξη της απεργίας:

Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας, η οποία συνήλθε σήμερα προκειμένου να εξετάσει και να εκτιμήσει την όλη κατάσταση από την απεργιακή της κινητοποίηση και την νέα πρόταση του ΣΕΕΝ για χορήγηση αύξησης 2%, τόσο για τη Συλλογική Σύμβαση των Ακτοπλοϊκών όσο και των Μεσογειακών – Τουριστικών πλοίων, για το έτος 2018, αναδρομικά από 1-1-2018, καίτοι με την πρόταση αυτή ικανοποιείται εν μέρει το αίτημα της Ομοσπονδίας για ουσιαστικές αυξήσεις, εντούτοις έχοντας απόλυτη συναίσθηση των ευθυνών της και επιδεικνύοντας για άλλη μια φορά ανάλογο θετικό πνεύμα, αποφάσισε την άμεση αναστολή της απεργιακής μας κινητοποίησης.

Οι ναυτεργάτες, όμως, παραμένουν σε πλήρη επιφυλακή, περιμένοντας χειροπιαστές λύσεις από τους κυβερνώντες και την εργοδοσία για την επίλυση και των λοιπών προβλημάτων του κλάδου σύμφωνα με τις προτάσεις της Ομοσπονδίας.
Τα κοινωνικοασφαλιστικά και τα θέματα των μειωμένων συνθέσεων, καθώς και τα αμιγώς εργασιακά θέματα, (όπως αναλύονται στα εξώδικα και τα δελτία τύπου της Ομοσπονδίας μας), παραμένουν στην πρώτη γραμμή και απαιτούν άμεσες λύσεις.

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τα πληρώματα των πλοίων και όλους τους ναυτεργάτες οι οποίοι μαζικά, αγωνιστικά και δυναμικά ύψωσαν το ανάστημα τους συσπειρωμένοι γύρω από τη Διοίκηση της Ομοσπονδίας για την επιτυχία της απεργιακής μας κινητοποίησης.

Τέλος, θα ήταν μεγάλη παράλειψη μας να μην ευχαριστήσουμε και το επιβατηγό κοινό, το οποίο στην συντριπτική πλειοψηφία του κατανόησε και συμπαραστάθηκε στον δίκαιο αγώνα μας αποκρούοντας έμπρακτα τις προσπάθειες του κοινωνικού αυτοματισμού.

Με εντολή Διοίκησης

Γιάννης Χαλάς
Γενικός Γραμματέας ΠΝΟ

ΣΧΟΛΙΑ (35)

Τάκης

Αυτό να γίνει παντού

χεχεχε

στις μονες δουλειες που δεν μπορεσε ποτε να βαλει χερι το αναθεματισμενο για κρατος ειναι ο τουρισμος και η ναυτιλια.

Maria

Η συντριπτικη πλειοψηφια του επιβατικού κοινού λέει οτι είσαστε αναίσθητοι και ωμοί εκβιαστές. Ο τουρισμός πάει καλά μόνο σε αυτην την χώρα και έχετε βάλει στόχο να τον καταστρέψετε και αυτον. Πότε θα απαλαγει η Ελλάδα από τους αριστεροσυνδικαλιστες με τις δεξιές τσέπες και την φασιζουσα νοοτροπία?? Η χώρα δεν είναι τσιφλίκι σας.

sailor13

Θα είσαι κάποια απο τους χιλιάδες τεμπέληδες ΔΥ.Δεν έχεις ιδέα για την σκληρότητα του ναυτικού επαγγέλματος που δεν είναι στα βαρέα-ανθυγιεινά.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ

ΑΚΟΥ ΝΑ ΔΕΙΣ ...ΕΚΛΕΙΣΑ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΓΙΑ ΜΥΚΟΝΟ ΠΡΙΝ 2 ΜΗΝΕΣ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΤΗΝΟ ΓΙΑ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑ. Η ΑΠΕΡΓΙΑ ΜΕ ΑΝΑΓΚΑΣΕ ΝΑ ΜΕΙΝΩ ΣΤΗΝ ΠΑΝΑΚΡΙΒΗ ΜΥΚΟΝΟ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΕΛΗΓΕ Η ΑΠΕΡΓΙΑ. ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΕ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΑΛΛΑΞΑ ΤΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΜΕ ΠΡΟΣΤΙΜΟ 65 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΓΥΡΙΣΑ. ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΓΥΡΙΣΑ Η ΑΠΕΡΓΙΑ ΕΛΗΞΕ ΑΡΟΝ ΑΡΟΝ. ΕΧΑΣΑ ΤΟ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΜΟΥ . ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΤΑ ΒΡΕΙΤΕ ΟΛΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΑΣ ΕΠΙ 10.

Maria

Οχι ειμαι ελευθερη επαγγελματιας και δουλευω 15 ωρες την ημερα και καθε φορα που απεργείτε μας δημιουργειτε τεραστιο προβλημα. Ελεος με αυτην την καραμελα του ναυτικου. Εαν σας κουραζει τοσο η δουλειά σας βρειτε μια αλλη. Με το ζορι σας βαζουν και πάτε στα καραβια? Δεν ξερετε από πριν?

Ναυτικός

Βλέπω στο άρθρο ότι η ΠΝΟ αποδέχτηκε την χθεσινή πρόταση , για δείτε το λίγο καλύτερα, ίδιο είναι 2% από 01/09/2018 και μέχρι τέλους του 2019 με αυτό που συμφωνήθηκε σήμερα ? Δηλαδή 2% μόνο για το 2018 και με αναδρομική ισχύ από 01/01/2018. Ευχαριστώ

sp

Σύμφωνα με το Λιμεναρχείο και με τη μια από τις εταιρίες που πάνε Ηράκλειο ΔΕΝ θα γίνει το αποψινό δρομολόγιο . Είναι δυνατόν??

@είναι δυνατόν..??????

Τα πάντα είναι δυνατά(!) στο Ελλαδιστάν των...αριστερόστροφων! Το ότι ...διερωτάσαι είναι το περίεργον!!!!!

chris

Αμεση απελευθερωση του κλαδου και προσληψεις ναυτεργατων που δεν ανηκουν σε παρασιτικα συνδικατα μονο ετσι.

Ο τρελός πόντιος

Για άλλη μια φορά συνδικαλιστές καταστρέφουν ένα κλάδο. Να σας πω ένα μυστικό? Και 100% να ζητάγανε θα την έπαιρναν. Απλά η πλοιοκτήτες δεν θα ο παίρνουν Ελληνες.

ΠΡΩΗΝ ΣΥΡΙΖΑ

ΝΑ ΨΟΦΙΣΕΙ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΖΗΤΩ Η ΝΔ

Πολυχρόνης Μανουσόπουλος

Αν και οπαδός της ελεύθερης οικονομίας δυσκολεύομαι να αποδεχτώ τις πρακτικές του ελληνικού επιχειρείν και κατ'επέκταση των ελλήνων ακτοπλόων. Προφανώς ο αλήστου μνήμης Αγούδημος έχει φτιάξει σχολή. Με δάνεια αγοράζουν πλοία , έπαιρναν επιδοτήσεις για τις άγονες γραμμές και φθηνό ναυτιλιακό πετρέλαιο, οι μισθοί πολύ χαμηλοί σχετικά με το παρελθόν και διατείνονται ότι έχουν ζημιογόνα διαχείριση.Ο τουρισμός έχει απογειωθεί και ξενοδόχοι και εφοπλιστές κλαίγονται Οι αυξήσεις του 2% είναι εμπαιγμός και η αποδοχή από τους κόκκινους συνδικαλιστές αποδεικνύει ότι οι εργαζόμενοι στην Ελλάδα δεν μπορούν να εμπιστεύονται ούτε τους δήθεν εκπροσώπους τους

Χέσε μέσα

Πολυχρόνη...

Γιώργος 45

Φίλε μου για οπαδός της ελεύθερης οικονομίας είναι εκπληκτικό το πόσο ασχετοσύνη δείχνουν τα επιμέρους σχόλια σου. 1) Το να αγοράζεις πάγια στοιχεία της επιχείρησης σου με δάνειο δεν είναι κακό, αντίθετα είναι αυτονόητο και ενδεδειγμένο, φτανει βέβαια να γίνεται με συνετό τρόπο. 2) Οι επιδοτήσεις των άγονων γραμμών είναι αυτονόητες και επιβεβλημένες και συνλαδουν απόλυτα με τους κανόνες της ελεύθερης οικονομίας που υποτίθεται ότι πρεσβεύεις. 3) Το γεγονός ότι ο τουρισμός "έχει απογειωθεί" (η αύξηση είναι αν δεν κάνω λάθος 20%) είναι μια γενικότητα που δεν σημαίνει σώνει και καλά κέρδη για όλους τους εμπλεκόμενους. Εάν π.χ. ούξηθούν οι πελάτες ενός ξενοδοχείου ή εστιατορείου σε μια τουριστική περιοχή χωρίς να υπάρξει ταυτόχρονα σημαντική αύξηση στα υπόλοιπα κόστη των επιχειρήσεων αυτών, τότε ναι, θα αυξηθούν τα κέρδη τους. Στην περίπτωση της ακτοπλοϊας το βασικότερο, κατά πολύ, κόστος είναι τα καύσιμα. Ας υποθέσουμε ότι η επιβατική κίνηση έχει αυξηθεί κατά 20%. Ταυτόχρονα όπως μάλλον γνωρίζεις, η μέση τιμή του πετρελαίου έχει αυξηθεί, χονδρικά, κατά 40% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Εάν δεν ξέρεις με ακρίβεια όλα τα επι μέρους κόστη λειτουργίας σε σχέση με την τιμή και την κατανομή των εισιτηρίων, πως βγάζεις το συμπέρασμα για την κερδοφορία των πλοίων;;;; Εγώ προσωπικά δεν ξέρω. Εάν, όπως διατείνεσαι, είσαι οπαδός της ελεύθερης οικονομίας, τότε τα οποιαδήποτε σχόλια σου πρέπει να βασίζονται σε συγκεκριμένα στοιχεία και όχι σε γενικές υποθέσεις και βολονταρισμό όπως δηλαδή οι αριστερόστροφες ιδεολογίες.

φι

ρε φιλε και συ μη βαζεις δυσκολα θεματα προς επιλυση. φαντασου να μην ηταν οπαδος της ελ. οικονομιας......

lol

αυτοι δεν ηταν που συμφωνα με την πρωϊνη ειδησεογραφια δεν θα καναν βημα πισω;

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

panepistimio

Δραματική διαπίστωση από την Ετήσια Έκθεση της Αρχής Διασφάλισης και Πιστοποίησης Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση για το έτος 2017 - Υποχρηματοδότηση για μεγάλο αριθμό φοιτητών, μεγάλη αναλογία φοιτητών ανά διδάσκοντα, παρατεταμένη διάρκεια σπουδών για το 42% των φοιτητών μερικά από τα προβλήματα 

foto-kipros-1

Παρά το γεγονός ότι η  Λευκωσία έχει κάνει έντονο διάβημα στον ΟΗΕ ενώ η ειρηνευτική δύναμη του UNFICYP καταβάλλει προσπάθειες για απελευθέρωση των πέντε ψαράδων

sadorini_police

Ήταν ξημερώματα Παρασκευής, όταν ο 19χρονος κατάφερε να ξαφρίσει 300 ευρώ από ένα κατάστημα εστίασης στη Μύκονο και αμέσως έσπευσε να επιβιβαστεί στο πλοίο της γραμμής προς Σαντορίνη