«Ράβε - ξήλωνε» ξανά στην Παιδεία: «Επιστρέφουν» οι δέσμες, καθιερώνεται το εθνικό απολυτήριο

panelladikes_main01

Τέσσερα τα εξεταζόμενα μαθήματα των Πανελλαδικών - Αυξάνονται οι ώρες διδασκαλίας στη Γ' Λυκείου - Ελεύθερη πρόσβαση σε σχολές χαμηλής ζήτησης - Γαβρόγλου: Εντός 15 ημερών η ανακοίνωση του νέου συστήματος

Σε νέες αλλαγές που αναμένεται να διαφοροποιήσουν τον εκπαιδευτικό χάρτη προχωρά το υπουργείο Παιδείας.

Ειδικότερα, αλλάζουν οι δύο τελευταίες τάξεις του λυκείου, καθιερώνονται το εθνικό απολυτήριο, καθώς επίσης και η ελεύθερη πρόσβαση των αποφοίτων λυκείου σε μικρό αριθμό σχολών ΑΕΙ χαμηλής ζήτησης. Ωστόσο, η βασική παράμετρος που θα εξακολουθεί να υπάρχει και στο νέο σύστημα είναι τα εξεταζόμενα μαθήματα, τα οποία θα παραμείνουν τέσσερα  στη λογική του μακροβιότερου συστήματος εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Σύμφωνα με την Καθημερινή, το υπουργείο αναμένεται να προτείνει ουσιαστικά την επαναφορά του μακροβιότερου εξεταστικού συστήματος, αυτό των δεσμών.

Όπως επισημαίνει η εφημερίδα, με βάση το σχεδιασμό στο νέο εκπαιδευτικό σύστημα προβλέπονται τα εξής:

Στη Γ' Λυκείου θα αυξηθούν οι διδακτικές ώρες στα μαθήματα, στα οποία θα εξετάζονται οι μαθητές για την εισαγωγή τους στα ΑΕΙ. Προκρίνεται η εξάωρη διδασκαλία ανά εβδομάδα, ωστόσο για να υπάρξει ισορροπία με τα υπόλοιπα μαθήματα γενικής παιδείας και ειδικοτήτων, εξετάζεται και το σενάριο της οκτάωρης διδασκαλίας των πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων.

Το αναλυτικό πρόγραμμα της Γ' Λυκείου θα συμπληρώνεται από Θρησκευτικά, Γυμναστική, ένα μάθημα εργασιών για την ενίσχυση της μαθητικής συνεργασίας, ενώ αρκετοί εκπαιδευτικοί είναι εκείνοι που ζητούν επαναφορά της Ιστορίας.

Οι υποψήφιοι για την τριτοβάθμια εκπαίδευση θα εξετάζονται υποχρεωτικά σε τέσσερα μαθήματα, ενώ θα έχουν τη δυνατότητα να εξεταστούν και σε ένα επιπλέον μάθημα, προκειμένου να διεκδικήσουν μία θέση στις σχολές και ενός δεύτερου επιστημονικού πεδίου. Τα εξεταζόμενα μαθήματα θα παραμείνουν όπως και στο ισχύον σύστημα, ανάλογα με την κατεύθυνση των υποψηφίων, ήτοι Αρχαία Ελληνικά, Φυσική, Χημεία, Μαθηματικά κλπ.

Επιπλέον, το σύστημα των εξετάσεων δεν αναμένεται να αλλάξει, κάτι που διευκολύνει το υπουργείο να προτείνει αλλαγές που θα εφαρμοστούν από τους μαθητές που θα φοιτήσουν στη Β' Λυκείου τον φετινό Σεπτέμβριο και όχι από εκείνους που θα φοιτήσουν στην Α' Λυκείου, όπως συνέβαινε μέχρι πρότινος, οπότε μαθητές και γονείς να μπορέσουν να είναι ενήμεροι για τις αλλαγές.

Παράλληλα, κρίσιμης σημασίας παράμετρος θεωρείται ο τρόπος με τον οποίο θα αποκτούν οι μαθητές της Γ' Λυκείου το εθνικό απολυτήριο. Σε αυτό θα υπολογίζονται οι επιδόσεις στα τέσσερα εξεταζόμενα μαθήματα - ή πέντε αναλόγως με την επιλογή του μαθητή- και σε πολύ μικρότερο ποσοστό από τις επιδόσεις στα ενδοσχολικά μαθήματα.

Τέλος, όσον αφορά την εισαγωγή των αποφοίτων λυκείου μόνο με το απολυτήριο σε ΑΕΙ χαμηλής  ζήτησης, οι μαθητές θα πρέπει να έχουν περάσει το «φίλτρο» των εξετάσεων στα τέσσερα εξεταζόμενα μαθήματα.

Γαβρόγλου: Εντός 15 ημερών η ανακοίνωση του νέου συστήματος

Ο υπουργός Παιδείας, Κώστας Γαβρόγλου , μιλώντας χθες στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, είχε αναφέρει ότι το νέο σύστημα εισαγωγής στα πανεπιστήμια θα δημοσιοποιηθεί μέσα στο επόμενο δεκαπενθήμερο, καθώς αυτές τις ημέρες εξετάζονται κάποιες τελευταίες λεπτομέρειες.

Παράλληλα, επανέλαβε ότι βασικό στοιχείο του νομοσχεδίου που θα περιλαμβάνει το νέο σύστημα εισαγωγής, θα είναι η αναβάθμιση του λυκείου και ανέφερε ότι ήδη από φέτος θα υπάρξει ελάφρυνση στον «εξεταστικό φόρτο» των μαθητών της Α' και Β' λυκείου για τις προαγωγικές εξετάσεις, ώστε «να είναι πιο ουσιαστικές».

Εξήγησε δε, ότι το βασικό για την κυβέρνηση είναι όχι η εισαγωγή αλλά το να «επανέλθει η Γ’ Λυκείου».

Ανέφερε επίσης ότι αναμένονται και τα αποτελέσματα των διαβουλεύσεων ανάμεσα σε πανεπιστήμια και ΤΕΙ για τις συνέργειες και τον νέο τύπο ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων. Μέχρι στιγμής έχουν ολοκληρωθεί οι συζητήσεις στο Ιόνιο και τα Ιωάννινα ενώ παράλληλα έχει δημοσιοποιηθεί το σχέδιο για τη Στερεά Ελλάδα.

Πώς θα  κινηθούν οι φετινές βάσεις 

Τρία δεδομένα θα καθορίσουν εφέτος την πορεία των βάσεων. Η δημιουργία του Πανεπιστημίου δυτικής Αττικής, η αύξηση των θέσεων των εισακτέων κατά περίπου 4000 αλλά και η ένταξη των Παιδαγωγικών Σχολών σε όλα τα επιστημονικά πεδία που αναμένεται να εκτοξέυσει στα ύψη τις βάσεις τους ακόμα και πέραν των 2000 μορίων όπως εκτιμούν οι ειδικοί.

Στο “τοπίο” πάντως περιλαμβάνεται και η εκτίμηση για πτώση της Ιατρικής Αθηνών κάτω από 19.000 μόρια ενώ μεγάλη πτώση αναμένεται στις Πολυτεχνικές σχολές και οριακή αύξηση στις Νομικές σχολές Από τα στοιχεία της σύγκρισης των φετινών με τα περυσινά στατιστικά των βαθμών πρόσβασης των υποψηφίων οδηγούν στην εκτίμηση ότι οι βάσεις των σχολών των ανθρωπιστικών και κοινωνικών επιστημών θα κινηθούν στα ίδια επίπεδα με πέρυσι ή ελαφρώς ανοδικά, η πτώση στα πολυτεχνεία και τις σχολές θετικών επιστημών θα είναι αισθητή, ενώ ελαφρά πτώση προβλέπεται για τις σχολές επιστημών υγείας και άνοδος στα οικονομικά τμήματα.

Συγκεκριμένα ανοδική αναμένεται η τάση στις υψηλόβαθμες σχολές του 1ου επιστημονικού πεδίου. Στις Νομικές σχολές επί παραδείγματι η άνοδος εκτιμάται στα 100 μόρια με μικρές αυξομειώσεις που θα εξισορροπηθούν από την αύξηση των προσφερόμενων θέσεων. Η γενική εικόνα περιλαμβάνει καλύτερες βαθμολογίες στα γραπτά των αρχαίων ελληνικών και των λατινικών και χειρότερες στην Ιστορία σε σχέση με πέρυσι.

Μεγάλη μείωση αναμένεται στις σχολές του 2ου επιστημονικού πεδίου κυρίως στις υψηλόβαθμες Πολυτεχνικές σχολές. Η εικόνα στα γραπτά της Φυσικής και των Μαθηματικών είναι χειρότερη από την αντίστοιχη περσινή και ως αποτέλεσμα είναι να έχουμε πτωτική τάση στις Φυσικομαθηματικές Σχολές. Η Ιατρική Αθηνών εκτιμάται οτι μπορεί να “σπάσει” το ψυχολογικό φράγμα των 19000 μορίων από τα 19131 που ήταν πέρυσι καθώς Φυσική , Χημεία και Βιολογία δεν βαθμολογήθηκαν με πολύ υψηλούς βαθμούς. Γενικά στο 3ο επιστημονικό πεδίο αναμένουμε πτώση μεγαλύτερη στις υψηλόβαθμες σχολές, ενώ στις μεσαίες θα σημειωθούν αυξομειώσεις.

Δείτε εδώ τις αναμενόμενες βάσεις σχολών για το 2018

ΣΧΟΛΙΑ (36)

Κώστας

Αυτό που πρέπει να προσέξει ο υπουργός και η επιτροπή που ασχολείται με αυτό το ζήτημα είναι να εξετάζονται τα "σωστά" μαθήματα για κάθε επιστημονικό πεδίο. Για παράδειγμα, πρόσφατα, για τις σχολές κοινωνικών και πολιτικών επιστημών εξεταζόμενο μάθημα ήταν τα ........ λατινικά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Σε ΑΕΙ και τμήματα που σχετίζονται με τις κοινωνικές επιστήμες το εξεταζόμενο μάθημα με τη μεγαλύτερη βαρύτητα αναμφίβολα πρέπει να είναι η κοινωνιολογία.

ΣΥΡΙΖΑΙΟΣ ΑΓΩΝΙΣΤΗΣ

ΕΠΙΤΈΛΟΥΣ!!! Θα μπορέσω κι εγώ να πάρω το πτυχίο του γυμνασίου και να γίνω διευθυντής στην υπηρεσία.

Μηδενισμός

Από το σύστημα της παιδείας καταλαβαίνεις εάν μια χώρα είναι ανεπτυγμένη η όχι . Δόξα το Θεό εδώ στην Ελλάδα η παιδεία είναι παιχνίδι του τέννις και καταφέρνει να βγάζει πρωθυπουργούς ακόμη και με βαθμό άριστα στις καταλήψεις. Εάν δεν φτιάξουν ένα σύστημα αξιοκρατικό προς όλα τα παιδιά να μπορούν να σπουδάσουν σύμφωνα των ικανοτήτων τους η χώρα δεν θα σωθεί γιατί θα είναι άχρηστη να σώσει τα παιδιά της .

Πρωτοδεσμιτης

Οι πανελλαδικές εξετάσεις για εισαγωγή στο πανεπιστήμιο είναι ο μοναδικός αδιάβλητος τρόπος. Ευτυχώς που το κατάλαβαν και στην ΠΦΑ. Από όλα τα συστήματα, το μακροβιότερο των δεσμών ήταν και το καλύτερο. Αν το επαναφέρει η ΠΦΑ, ίσως είναι η σημαντικότερη προσφορά της στον τόπο.

Τικ τακ

Μπούρδες! Τίποτα δεν μάθαμε από την Ιστορία των τελευταίων 40 ετών. Εν τάχει: η εκπαίδευση μας είναι θεωρητική και δεν βοηθάει την Οικονομία και τους κατέχοντες πτυχία και διπλώματα. Συν του ότι διαλύουν και τα ΤΕΙ. Εγώ πιστεύω ότι η πρωτοβάθμια και η δευτεροβάθμια εκπαίδευση πρέπει να μετακινηθούν πρός σε πιο πρακτικές κατεύθυνσεις. Αυτό σημαίνει πιο πολλά μαθηματικά, φυσική, πληροφορική. Συν ξένες γλώσσες. Τι θα κερδίσει η Κοινωνία και οι πολίτες αν όλοι σπουδάσουμε Φιλοσοφία, Κοινωνιολογία, Διεθνείς Σχέσεις, Επικοινωνία κτλ. Ήδη υπάρχουν 55 χιλιάδες αδιόριστοι (ή πτυχιούχοι) φιλόλογοι. Κάθε χρόνο χρειάζονται το πολύ 300.Οι άλλοι τι θα κάνουν; Κάθε λαός, κοινωνία και κράτος πρέπει να μην σπαταλούν τις δυνάμεις των νέων σε χίμαιρες. Καλώς ή κακώς δεν είμαστε όλοι αριστοκράτες για να μπορούμε να ζήσουμε χωρίς να δουλεύουμε.Και για να περνάει ο χρόνος μας να σπουδάζουμε φιλολογία, μουσική και ξιφασκία. Νομίζω ότι η εξεταστέα ύλη θα πρέπει να τροποποιηθεί και τα κάθε δέσμη πρέπει να περιλαμβάνει οπωσδήποτε 1)Ελληνικά 2)Μαθηματικά και 3) Αγγλικά. Από και πέρα Χημεία, Βιολογία, Φυσική, Αρχαία, Ιστορία,Λατινικά και Οικονομικά αναλόγως τις σχολές που επιδιώκουν οι μαθητές. Θεωρώ αναγκαία τα Μαθηματικά και τα Αγγλικά για όλους. Για παράδειγμα για να σπουδάσω Νομικά πρέπει να γνωρίζω τη Μαθηματική λογική διότι η Νομική επιστήμη είναι μια Λογική επιστήμη. Όσον αφορά τις αλλαγές της παρούσας κυβέρνησης έχω να πω: οι σημερινοί κυβερνώντες ήρθαν απαράσκευοι, χωρίς προετοιμασία και μη έχοντας κανένα πρόγραμμα.Γι' αυτό "βουτάνε" και παίρνουν το πρόγραμμα του ΠΑΣΟΚ της περιόδου 77-81. Ένα πρόγραμμα Μπαρούφα το οποίο όπου και όσο εφαρμόστηκε απέτυχε παταγωδώς. Το άσυλο στα πανεπιστήμια,ή μη αξιολόγηση στην εκπαίδευση,η ανωτατοποίηση των ΚΑΤΕΕ σε ΤΕΙ και αυτών σε ΑΤΕΙ ήταν αποτέλεσμα τα εκείνης της φιλοσοφίας και εκείνου του προγράμματος.

Γανυμήδης

Χα χαααααααα! Η Ελλάδα είναι μιά χώρα που εξαρτάται οικονομικά απο τον πρωτογενή τομέα! χρειαζόμαστε, γεωπόνους, βιολόγους, οινοποιούς επίσης ιατρούς για το 90% του πληθυσμού που είναι άρρωστο, τεχνίτες, βοσκούς, επίσης δικηγόρους για να λένε ψέματα και να γίνονται βουλευτές! Όσοι μπορούν να σπουδάσουν στην βόρεια Ευρώπη είναι οι τυχεροί!

Γανυμήδης

Ποιός είναι ο Γαβρόγλου; Μπορεί να πάρει αποφάσεις για την παιδεία δίχως την συγκατάθεση του Ελληνικού λαού! Να δημιουργηθεί επιτροπή από `Ελληνες ακαδημαϊκούς, Αγγλίας, Γερμανίας, Ολλανδίας, Σουηδίας, όπου έχουν την εμπειρία και ικανότητα να φτιάξουν ενα σωστό εκπευδευτικό σύστημα για την χώρα μας, όπου το εκπαιδευτικό σύστημα είναι μελετημένο απο σοβαρούς επιστήμονες, για τις ανάγκες της Ευρώπης, με ένα σύγχρονο υλικό εκπαίδευσης! Με υποχρεωτικά μαθήματα διδασκαλίας στη Γ' Λυκείου: Ιστορία, , κοινωνική και πολιτική αγωγή, Επιστήμη της εκπαίδευσης, αστικό δίκαιο, δεοντολογία, , καλλιτεχνική εκπαίδευση, μουσική, ψυχολογία, γεωγραφία, Αρχαία Ελληνικά , Λατινικά, Αγγλικα, Γαλλικα, Γερμανικα, Ισπανικά, αθλητισμός, οικονομία, Διοίκηση Επιχειρήσεων, Επιχειρήσεις-Δίκαιο, λογιστικά, βιολογία, χημεία, μαθηματικά, φυσική, θρησκευτικά, κτλ. Γυμναστική, ένα μάθημα εργασιών για την ενίσχυση της μαθητικής συνεργασίας, ενώ αρκετοί εκπαιδευτικοί είναι εκείνοι που ζητούν επαναφορά της Ιστορίας.

@

Εάν παίρναμε το το σύστημα Φιλανδίας Ολλανδία με δεύτερη γλώσσα τα αγγλικά και 20 ώρες μάθημα και προαιρετικά άχρηστα μαθήματα θα μας λέτε ανθέλληνες Το βαθύ κράτος εκκλησία και ακροδεξιά νομίζει αν Ο Έλληνας δε μάθη να μιλάει ξένες γλώσσες και υπολογιστές θα πάει στα χωράφια για δουλειά τους γύρισε μπούμερανγκ θα Ζουν δια βίου με το ΚΕΑ

Γανυμήδης@ @

Αγαπητέ πατριώτη, πατριώτισσα, δεν υπάρχει δεξί και αριστερό κράτος, πρέπει να γίνουμε πραγματιστές, και να αφήσουμε τις προκαταλήψεις του παρελθόντος! Σήμερα η χώρα μας είναι μέλος της Ευρωπαικής Ένωσης και η παιδεία πρέπει να προσαρμοστεί στις ευκαιρίες που μας δίνονται μέσα στην ένωση αυτή! Με ένα άριστο εκπαιδευτικό σύστημα στην χώρα μας, οι απόφοιτοι απο τα Ελληνικά πανεπιστήμια θα είναι σε θέση να βρούν εργασία σε όλη την Ευρώπη, δίχως μειονεκτήματα σε σύγκριση με τους βόρειους Ευρωπαίους!

Ορθολογιστής

Μέλος δεν είμαστε σε τίποτα με την ευρωπαϊκή Ένωση , καθημερινά βλέπεις αδικίες που σου προσαρμόζουν στην ζωή και σε κάνουνε να σκέφτεσαι να φύγεις γενικά από την άθλια Ευρώπη. Ούτε στην παιδεία είμαστε ίδιοι, ούτε στο φορολογικό, ούτε στο μισθό, ούτε στο ωράριο εργασίας, ούτε στο δικαίωμα της άδειας εκτός και εάν είσαι δημόσιος και μόνο και άλλα τόσα. Μην μου πεις το γνωστό ότι είμαστε ότι ψηφίζουμε γιατί πολλά μας έρχονται με το έτσι θέλω από τα μνημόνια ως δικαιολογία για την ενίσχυση της οικονομίας μας αλλά και σε αυτό μας έχουν στον τοίχο . Μην ψάχνουμε για αφορμές για να κατηγορήσουμε μόνο εμάς αλλά και αφορμές εάν αυτή η Ευρώπη που υπάρχει μας συμφέρει και μας προστατεύει με το δικαίωμα του δικαίου . Γιατί αυτοί είναι που μας πιέζουν για μακεδονικό για αλβανικό για τουρκικό και για τα πάντα αυτή η άθλια Ευρώπη , Που έχει ανθρώπους υπανάπτυκτους και την εξουσιάζουν , όπου τα τελευταία εκατό χρόνια μας έχουν πάει στην ανάπτυξη στις επιστήμες και σε άλλα 300 χρόνια πίσω σε σύγκριση από την Αμερική και άλλες μη ευρωπαϊκές χώρες .

@Ορθολογιστής

Οι πόρτες της Ευρώπης είναι ανοιχτές για όλους τους πολίτες, μάθε Αγγλικά, Γερμανικά, Γαλλικά, Ισπανικά, άπταιστος, ανάλογα στην χώρα που θέλεις να σπουδάσεις, πιάσε πρώτα μια δουλειά οτιδήποτε και παράλληλα ψάχνεις τον τρόπο για να φτάσεις στον στόχο, όταν γνωρίζεις απταίστως την γλώσσα, με το λύκειο της Ελλάδος μπορείς να σπουδάσεις! Θέλει κότσια φίλε μου χρειάζεται να θυσιάσεις πολλά για να πετύχεις κάτι!

Τάκης

Γιατί δεν υλοποιούν το σύστημα με το οποίο πήρε πτυχίο ο Αλέξης; Να αυξήσουν τις ώρες των μαθητών στις καταλήψεις και τις διαδηλώσεις. Ελεύθεροι πρόσβαση στα πανεπιστήμια της Βουλγαρίας. Ελεύθερες μεταγραφές στα πανεπιστήμια της Ελλάδας. Αύξηση των ωρών στις κομματικές παρατάξεις στα πανεπιστήμια. Ελεύθερες διασυνδέσεις με καθηγητές. Και ελεύθερη επιλογή θέματος πτυχιακής, ασχέτως του θέματος των σπουδών αρκεί να αναφέρεται στην εργατική πάλη. Ίσως θα πρέπει και να τιμωρούνται οι φοιτητές που προτιμούν να βρίσκονται στα έδρανα και όχι να δίνουν τη μάχη στο δρόμο.

@

Εγω προτεινω τη μεθοδο κουλη. Πληρωνει ο μπαμπας και παιρνω πτυχιο απ οπου θελω. Και μετα διοριζομαι μ ενα τηλεφωνο με πρωτο μισθο 15000 αμα λαχει!

ax

Γιατί δεν την δοκιμάζεις την μέθοδο; 0,6 παίρνεις 0,6 μολογάς!

ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΤΩΝ ΦΩΤΟΣ

Ρε αμορφωτε,θελεις να συγκρινεις τις γνωσεις του Κυριακου με τον πινοκιο που πηρε το πτυχιο με μπιλιετα αριστερων καθηγητων και πολιτικων.Ο Κυριακος τελειωσε το Ηαρβαρτ με summa cum laude.H ανωτατη βαθμιδα αποφοιτησης και δυο μεταπτυχιακα στο Σταντορφ και Ηαρβαρτ. Περιανδρος

Μεγάλο μυαλό

Σπούδασε στην Αμερική και δεν ξέρει τι σημαίνει η λέξη nationality. Σίγουρα με την αξία του πήρε το πτυχίο.

@

Διδακτορικο στο πολυτεχνειο οπως η περιστερα δεν εχει παντως. Για την ακριβεια ουτε απ εξω δε μπορει να περασει.

chris

Όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια συριζάκο. 3 ξένες γλώσσες μιλάει ο "Κούλης", μήπως τις αγόρασε κι αυτές; Μην μιλήσω τώρα και για τα αγγλικά του Τσίπρα, μέχρι και εγώ ντρέπομαι για λογαριασμό του όταν τον ακούω να τα "μιλάει".

ρουλα

ανυπομονω να μπαινουμε χωρις εξετασεις διοτι ειμαι 52 ετων και θελω να σπουδασω σε κανενα τει για να εχω και εγω πτυχιο. θελω πτυχιο μηχανολογου ή αρχιτεκτονα

Γανυμήδης@ρούλα

Ρε Ρούλα σε θυμήθηκα και μυαλό δεν έβαλες!

Με το καλό

Η εκπαίδευση είναι ένας ζωντανός οργανισμός που δεν ζει χωρίς συνεχή αναδιάρθρωση. Αρκεί να είναι προς το καλύτερο οι αλλαγές.

@

Έτσι, θρησκευτικά στην Γ Λυκείου, για να ετοιμάζονται για μια ενάρετη ζωή ως ενήλικες....

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

gallida

Η 40χρονη γυναίκα περιέγραψε τον εφιάλτη της δεμένη και φιμωμένη, φοβούμενη για την ίδια της τη ζωή - «Θέλω να μπει φυλακή για να δει πώς είναι και να τον δει ένας γιατρός», είπε για τον βασανιστή της

4555406

Ο πρώην υπουργός Δικαιοσύνης κάνει λόγο για «φανταστικά» σενάρια  με σκοπό τη στοχοποίηση των προσπαθειών επίλυσης των προβλημάτων στους χώρους των πανεπιστημίων - Το πόρισμα παραδόθηκε στον Κώστα Γαβρόγλου 

1