Οδηγός νταλίκας: «Πήγαινα με 60, δεν «άκουσε» το τιμόνι» – Αστυνομικοί: «Ήταν μεθυσμένος, δεν μπορούσε να σταθεί...»

ntalika-fonias_main02

Σοκάρουν οι μαρτυρικές καταθέσεις που περιλαμβάνονται στη δικογραφία για τη φονική νταλίκα στον Κηφισό- Τι ισχυρίζεται ο οδηγός- Οι μαρτυρίες- καταπέλτης των αστυνομικών

Σοκ προκαλούν μαρτυρίες και καταθέσεις που περιλαμβάνονται στη δικογραφία που έχει σχηματιστεί για το τραγικό δυστύχημα στη Λ. Κηφισού με κατηγορούμενο τον 64χρονο οδηγό νταλίκας, ο οποίος τα ξημερώματα της Τετάρτης υπό την επήρεια αλκοόλ έχασε τον έλεγχο του βαρέος οχήματος και αφού έσπασε τη νησίδα πέρασε στο αντίθετο ρεύμα στέλνοντας στο θάνατο δυο άτομα ενώ ένα τρίτο δίνει μάχη για τη ζωή του στην εντατική.

«Ήμουν σε φιλικό σπίτι και διασκεδάζαμε. Μου τηλεφώνησε ο δεύτερος οδηγός της νταλίκας και μου ζήτησε εκτάκτως να κάνω εγώ το δρομολόγιο. Δέχτηκα γιατί αν και είχα πιει κρασί ένιωθα καλά. Έτρεχα με 60 χιλιόμετρα όμως δεν «άκουσε» το τιμόνι», υποστήριξε στην προανακριτική του απολογία ο 64χρονος, ο οποίος αναμένεται να απολογηθεί στον ανακριτή για τις βαρύτατες κατηγορίες που του απαγγέλθηκαν την ερχόμενη Δεύτερα.

Την εικόνα του 64χρονου, δευτερόλεπτα μετά το θανατηφόρο τροχαίο, περιγράφουν στις καταθέσεις τους δυο αστυνομικοί που βρέθηκαν στο σημείο. «Βγήκε από το αυτοκίνητο και ήταν εμφανώς μεθυσμένος» κατέθεσε ένας εκ των αστυνομικών ενώ άλλος συνάδελφός του περιέγραψε στις αρχές: «Ο οδηγός ήταν προφανώς σε κατάσταση μέθης αφού απέπνεε έντονη οσμή οινοπνεύματος. Είχε μάτια ερυθρά, είχε ομιλία συγκεχυμένη και ασταθές βάδισμα....»

Χωρίς άδεια

Από την κατάθεση άλλου αστυνομικού που περιλαμβάνεται στη δικογραφία, προκύπτει ότι η μοιραία νταλίκα στερούνταν άδειας κυκλοφορίας. Όπως ανέφερε ο συγκεκριμένος μάρτυρας – αστυνομικός, κατά τον έλεγχο της νταλίκας διαπιστώθηκε ότι «στερούνταν άδειας κυκλοφορίας, κρατικών πινακίδων, ασφαλιστηρίου, δελτίου ΚΤΕΟ, βεβαίωσης καλής λειτουργίας ταχογράφου καθώς και του απαιτούμενου τσιπ».

Επίσης, σύμφωνα με την ίδια μαρτυρία, ο φερόμενος αριθμός πλαισίου του οχήματος δεν έχει καταχωρηθεί στην αρμόδια υπηρεσία της αστυνομίας ενώ δεν προέκυψαν τίτλοι ιδιοκτησίας του οχήματος, όπως επίσης και το νόμιμο της εισαγωγής του στη χώρα.

Επιπλέον, ο αστυνομικός κατέθεσε πως στις 12 Φεβρουαρίου του 2018 και ώρα 02:45 στη συμβολή της Ιεράς Οδού με τον παράδρομο της Λ. Κηφισός, ο 64χρονος είχε εντοπιστεί από συναδέλφους του να οδηγεί το ίδιο όχημα υπό την επήρεια οινοπνεύματος σε ποσοστό 0,22. «Οι πινακίδες που έφερε το όχημα αντιστοιχούν σε άλλο όχημα με άλλο αριθμό πλαισίου. Κατά τον έλεγχο των ταχογραφων διαπιστώθηκε ότι οι οδηγοί οδηγούσαν το όχημα πάρα πολλές φορές χωρίς τα προβλεπόμενα διαλείμματα», ανέφερε ο ίδιος.

«Δεν ασχολήθηκε καθόλου με τους τραυματίες»

Την εικόνα ενός ανθρώπου που έδειχνε σαν να μην νοιάζεται ή σαν να μην συνειδητοποιεί τι έχει κάνει, έδωσαν στις αρχές αυτόπτες μάρτυρες του δυστυχήματος: «Ο οδηγός της νταλίκας μετά το ατύχημα άργησε να κατέβει από το όχημά του ενώ μου έκανε εντύπωση πως όταν κατέβηκε δεν ασχολήθηκε καθόλου με τους τραυματίες», κατέθεσε ο πρώτος μάρτυρας.

Στην κατάθεσή του ο άλλος αυτόπτης του θανατηφόρου τροχαίου ανάφερε: «Βλέπω στο ρεύμα προς Λαμία μια νταλίκα να ανεβαίνει την κεντρική νησίδα της Λ. Κηφισού, να καταστρέφει τις μπάρες, να εισέρχεται κάθετα στο αντίθετο ρεύμα ...Συγκρούστηκε με δύο αυτοκίνητα και τα εξέτρεψε και τα δυο, το ένα προς τις δεξιές μπάρες του ρεύματος προς Πειραιά και το άλλο το ανέβασε στην κεντρική νησίδα της Λ. Κηφισού....Σταματήσαμε και πήγαμε προς το μέρος των οχημάτων. Ο οδηγός της νταλίκας έδειχνε σα χαμένος».

Νωρίτερα, σήμερα το πρωί ο 64χρονος οδηγήθηκε στον εισαγγελέα, ο οποίος άσκησε σε βάρος του ποινική δίωξη για ένα κακούργημα και τέσσερα πλημμελήματα και στη συνέχεια οδηγήθηκε στο ανακριτή, από τον οποίο ζήτησε και έλαβε προθεσμία να απολογηθεί την ερχόμενη Δεύτερα.

Ειδικότερα, ο οδηγός της μοιραίας νταλίκας διώκεται για:

-Διατάραξης ασφαλείας συγκοινωνιών, πράξη από την οποία προήλθε θάνατος (κακούργημα).

-Ανθρωποκτονία από αμέλεια κατά συρροή.

-Σωματική βλάβη από αμέλεια.

-Παράνομη χρήση γνήσιου πιστοποιητικού.

-Οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ εντός δυο ετών από προηγούμενη παράβαση.

ΣΧΟΛΙΑ (68)

L

κάποιοι κατηγορούνε την αστυνομία αν εκανε καλά την δουλειά της αν έκανε αλκοτέστ αν αν αν......... αν έκανε η αστυνομία καλά την δουλειά της το 80% από τους έλληνες οδηγούς δεν θα ξαναοδηγουσε ποτέ. αν έκανε καλά την δουλειά της η αστυνομία θα έκοβε εκατομμύρια πρόστιμα όλη μέρα κάθε μέρα γιατί το 80% των οδηγών θα τρώγανε πρόστιμα για μη χρήση φλας που δεν βγάζει κανένας πουθενά και ποτέ ΑΧΡΗΣΤΑ ΑΝΘΡΩΠΑΚΙΑ!!!!!!

Συμπέρασμα

Αν η ελληνική αστυνομία - τροχαία έκανε σωστά την δουλειά της, αυτός ο άνθρωπος δεν θα οδηγούσε και η συγκεκριμένη νταλίκα δεν θα κυκλοφορούσε στους δρόμους. Απλά, λιτά και κατανοητά (για ανθρώπους με IQ > 0 ) τώρα για ανθρώπους που λένε "εντάξει 1 μπύρα παραπάνω" απλά αυστηρές ποινές. Είσαι πάνω από το όριο? Αφαίρεση διπλώματος , κατάσχεση οχήματος. Απλά είναι τα πράγματα, αλλά κανείς δεν θέλει να πάει από την θεωρία στην πράξη. 2 Τρόποι υπάρχει να σε σεβαστεί ο άλλος 1) Να έχει εγκέφαλο να κατανοήσει τα βασικά (όταν πίνω δεν οδηγώ) 2) Να τον τσούξει από τις ποινές Το 1ο στην Ελλάδα είναι μαθηματικά αποδεδειγμένο ότι δεν ισχύει, άρα καταλήγουμε στο 2ο.

Πριν μερικές μέρες

αγόρασα μία συσκευή αλκοτέστ γιατί η παλιά που είχα εδώ και χρόνια χάλασε. Την έχω μαζί μου πάντα και κάθε φορά που πάω σε φιλικό σπίτι ή καλεσμένος σε γάμο και σε άλλες κοινωνικές υποχρεώσεις μετράω πρώτα πριν οδηγήσω. Εάν δεν είμαι εντάξει δεν φεύγω. Μια φορά κοιμήθηκα στο αυτοκίνητο έξω από το κέντρο που γινόταν ο γάμος. Δυστυχώς για μένα η μοίρα με έριξε να ζω σε λάθος μπουρδ.......εεεεεε.....χώρα! Δυστυχώς η μοίρα με έριξε να ζω μαζί με έναν λαό που λέγεται νεο-έλληνες ή ελληνάρες ή ελληναράδες. Όχι Έλληνες, το διαχωρίζω, έχει διαφορά.

john

Φίλε μου δε χρειάζεται να ταλαιπωρείσαι. Πιες μπύρα (FIX, AMSTEL, BUCKLER, κλπ) χωρίς αλκοόλ και είσαι κομπλέ.

zz

Κάποτε πρέπει να αλλάξει αυτός ο νόμος με τα (επιτρεπόμενα ) mlg στο αίμα του οδηγού , το θέμα για μένα δεν είναι τα mlg αλλά κατά ποσό τα ίδια mlg επηρεάζουν τον ένα από τον άλλο άνθρωπο , με την ίδια λογική μπορεί κάποιος να σκοτώσει άλλον εσκεμμένα και να το απόδυσα το πρωί έναν θειο , μάλλον ο δικηγόρος το οδηγού ήταν οση στην κακιά ώρα και όχι στα mlg αλκοόλ στο αίμα του . Άκο, που έλεγε ότι η διαχωριστική (έφταιγε ) ήταν ανύπαρκτη , δεν κατάλαβα τι πρέπει να έχει ένας δρόμος , μήπως ο καθένας μας να έχει ιδιόκτητη λωρίδα με τούνελ ?

WTF

Έβλεπα σε ρεπορτάζ του BBC ότι γινόταν συζήτηση για το αν αρκεί ο πλήρης έλεγχος (self check) που πρέπει να γίνεται στα ρυμουλκούμενα κάθε 12 εβδομάδες.

Έχετε δει νταλίκα

να περνάει με κόκκινο σε μεγάλο κόμβο χωρίς καν να κόβει ταχύτητα σαν να μην συμβαίνει τίποτα, σαν να μην υπήρχε καν κόμβος, φανάρι, σαν να ήταν μόνος του στον κόσμο, για να προλάβει το καράβι? Εγώ το έχω δει αυτόπτης μάρτυρας και ευτυχώς ούτε εγώ ούτε κανείς άλλος έπαθε τίποτα. Και η τραγική ειρωνία, λιγότερο από 100 μέτρα από το φανάρι ήταν περιπολικό σταματημένο και ο αστυνομικός μιλούσε στο κινητό. Τσακίστε τους, β@μήστε τους, ξεκινήστε από τους νταλικέρηδες να βάλουμε μια τάξη και συνεχίζουμε με τους άλλους.

Το τιμόνι

Εγώ βέβαια μπορεί να μήν άκουσα,.. ο μπάρμπας πάντως την είχε ακούσει για τα καλά!

Μήτσος

"ο αστυνομικός κατέθεσε πως στις 12 Φεβρουαρίου του 2018 και ώρα 02:45 στη συμβολή της Ιεράς Οδού με τον παράδρομο της Λ. Κηφισός, ο 64χρονος είχε εντοπιστεί από συναδέλφους του να οδηγεί το ίδιο όχημα υπό την επήρεια οινοπνεύματος σε ποσοστό 0,22. «Οι πινακίδες που έφερε το όχημα αντιστοιχούν σε άλλο όχημα με άλλο αριθμό πλαισίου. Κατά τον έλεγχο των ταχογραφων διαπιστώθηκε ότι οι οδηγοί οδηγούσαν το όχημα πάρα πολλές φορές χωρίς τα προβλεπόμενα διαλείμματα», Η αστυνομία ήξερε και τον άφησε να οδηγεί μεθυσμένος ανεξέλεγκτος με άλλες πινακίδες και χωρίς ταχογράφο

Α.

Από το μεθύσι νόμισε ότι μιλάει στο γάιδαρο να σταματήσει, αλλά δυστυχώς οδηγούσε ολόκληρο τρένο ο ασυνείδητος

Τιμόνι

Εγώ σε ευθεία....ευθεία πήγαινα! Απλά όταν με έστριψε ο σούρας αριστερά....υπάκουσα!

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

apth

«Να μην θεωρείται ο πανεπιστημιακός χώρος, που πληρώνει ο Ελληνας φορολογούμενος, ως χώρος ανοχής παράνομων δραστηριοτήτων, από διακίνηση ναρκωτικών μέχρι τέτοιου είδους επεισόδια», δήλωσε ο κοσμήτωρας Κώστας Κατσιφαράκης