Αλλάζουν κυβερνήτη στην κανονιοφόρο «Αρματωλός» μετά την επακούμβηση του τουρκικού εμπορικού

kanonioforo_armatolos_arthro

Λιγότερο από 10 ώρες αφού το τουρκικό πλοίο «Karmate» εμβόλισε το ελληνικό πολεμικό πλοίο 4 μίλια νοτιοανατολικά της Λέσβου, το ΓΕΝ αντικαθιστά τον κυβερνήτη με άλλο πλωτάρχη

«Πρώτη προτεραιότητά μας είναι η επιχειρησιακή ετοιμότητα του Πολεμικού Ναυτικού. Στο συγκεκριμένο περιστατικό που έγινε τα ξημερώματα η ευθύνη δεν ανήκει στον κυβερνήτη της'κανονιοφόρου αλλά στο τουρκικό εμπορικό πλοίο. Παρ' όλα αυτά ελήφθη η απόφαση να αντικατασταθεί ο κυβερνήτης του "Αρματωλός"» επισημαίνει στο protothema.gr ανώτατη στρατιωτική πηγή. 

«Ιδιαίτερα την περίοδο αυτή η επιχειρησιακή ετοιμότητα του Πολεμικού Ναυτικού  είναι πάνω απ' όλα» συνεχίζει ο ίδιος αξιωματικός. Η σημερινή απόφαση της ηγεσίας του Πολεμικού Ναυτικού για αντικατάσταση του κυβερνήτη της κανονιοφόρου «Αρματωλός» από άλλο αξιωματικό με το βαθμό του πλωτάρχη αναμένεται να ενεργοποιηθεί άμεσα. Ωστόσο, η φυσική αλλαγή κυβερνήτη θα υλοποιηθεί έπειτα από περίπου ένα μήνα, αφού πρώτα εθιστεί στα νέα του καθήκοντα ο παραλαμβάνων κυβερνήτης της κανονιοφόρου. 

Νωρίτερα σήμερα, ασφαλείς πληροφορίες από πηγές του Πολεμικού Ναυτικού ανέφεραν ότι το τουρκικό εμπορικό πλοίο «Karmate» που εμβόλισε το ελληνικό πολεμικό πλοίο περίπου 4 ναυτικά μίλια νοτιοανατολικά της Λέσβου είχε λειτουργήσει σαν να είχε «σημαδέψει» την κανονιοφόρο «Αρματωλός».

Ωστόσο, το νέο ατύχημα με το πολεμικό πλοίο «Αρματωλός» έρχεται να προστεθεί σε μια σειρά από γεγονότα με μονάδες του στόλου που δείχνουν ότι η επιχειρησιακή ετοιμότητα του Πολεμικού Ναυτικού δεν βρίσκεται στο καλύτερο δυνατό επίπεδο. Ίσως το πιο σοβαρό περιστατικό με πλοίο του στόλου ήταν η  προσάραξη της φρεγάτας «Κανάρης» σε νησίδα στην Ψυττάλεια στις 2 Νοεμβρίου του 2017. Από το... σκάλωμα εκείνο στη νησίδα Αταλάντη, λίγα μόλις μίλια από την είσοδο του ναυστάθμου Σαλαμίνας προκλήθηκαν πολύ σοβαρές ζημιές στη φρεγάτα «Κανάρης» οι οποίες δεν έχουν αποκατασταθεί ακόμη. Κι αυτό διότι το κόστος για την αλλαγή του ανθυποβρυχιακού θόλου της φρεγάτας είναι πολύ μεγάλο και τα κονδύλια δεν έχουν ακόμη εξευρεθεί.  

Το χρονικό του εμβολισμού της κανονιοφόρου «Αρματωλός» από το τουρκικό εμπορικό «Karmate»

Εις ό,τι αφορά το περιστατικό που σημειώθηκε περίπου στις 4 τα ξημερώματα ανοιχτά της Μυτιλήνης όταν τουρκικό εμπορικό πλοίο εμβόλισε τον «Αρματωλό», πηγές από το Πολεμικό Ναυτικό αναφέρουν ότι ο πλωτάρχης κυβερνήτης της κανονιοφόρου είχε συμπληρώσει έναν χρόνο ως επικεφαλής του πληρώματος και άρα επρόκειτο ούτως ή άλλως να αντικατασταθεί. Προφανώς η αλλαγή κυβερνήτη επιταχύνθηκε μετά τον εμβολισμό του «Αρματωλού» από το τουρκικό εμπορικό «Karmate».

Είναι άγνωστο αν πρόκειται για γκάφα των Τούρκων που βρίσκονταν στη γέφυρα του εμπορικού ή αν το τουρκικό εμπορικό πλοίο Karmate έβαλε στο στόχαστρο το ελληνικό πολεμικό πλοίο. Το περιστατικό σημειώθηκε 4 ναυτικά μίλια νοτιοανατολικά της Μυτιλήνης με το τουρκικό πλοίο των 2.000 τόνων να προσεγγίζει το ελληνικό πολεμικό πλοίο από πίσω και αριστερα και με τη δεξιά του πλευρά να πέφτει πάνω στην κανονιοφόρο του ΠΝ.

Ευτυχώς από το περιστατικό δεν σημειώθηκε κάποιος τραυματισμός ή «σοβαρές ζημιές», όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά στην ανακοίνωση του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού.

Παρόμοιο περιστατικό είχε σημειωθεί στις 17 Ιανουαρίου όταν τότε σκάφος της τουκρικής ακτοφυλακής είχε ακουμπήσει την κανονιοφόρο «Νικηφόρος».

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση του ΓΕΝ «μετά το συμβάν το εμπορικό πλοίο αύξησε ταχύτητα και απομακρύνθηκε, κινούμενο προς τις πλησιέστερες ακτές της Τουρκίας, χωρίς να απαντήσει στις κλήσεις ασυρμάτου της κανονιοφόρου ΑΡΜΑΤΩΛΟΣ».

Την υπόθεση συντονίζει από τις πέντε το πρωί ο υπουργός Άμυνας Πάνος Καμμένος, ο οποίος έχει ενημερώσει τον πρωθυπουργό, τον υπουργό Εξωτερικών και την αξιωματική αντιπολίτευση ενώ έχουν γίνει όλα τα προβλεπόμενα για την απόδοση ποινικών και αστικών κυρώσεων βάση του διεθνούς ναυτικού δικαίου.

Η ανακοίνωση του ΓΕΝ έχει ως εξής:

Από το Γενικό Επιτελείο Ναυτικού ανακοινώνεται ότι πρώτες πρωινές ώρες Παρασκευής 04 Μαΐου 2018, εμπορικό πλοίο ΚΑRΜΑΤΕ, σημαίας Τουρκίας, προσέγγισε και επακούμβησε με την κανονιοφόρο ΑΡΜΑΤΩΛΟΣ, στη θαλάσσια περιοχή νοτιοανατολικά ν. Λέσβου, εντός Εθνικής Χωρικής Θάλασσας, παραβιάζοντας το Διεθνή Κανονισμό Αποφυγής Σύγκρουσης στη Θάλασσα (ΔΚΑΣ), καθώς το εμπορικό πλοίο ήταν καταφθάνον.

Δεν υπήρξαν τραυματίες ή σοβαρές ζημιές. Δεν υπήρξε μόλυνση του περιβάλλοντος.

Μετά το συμβάν το εμπορικό πλοίο αύξησε ταχύτητα και απομακρύνθηκε, κινούμενο προς τις πλησιέστερες ακτές της Τουρκίας, χωρίς να απαντήσει στις κλήσεις ασυρμάτου της κανονιοφόρου ΑΡΜΑΤΩΛΟΣ.

Του συμβάντος έχουν επιληφθεί οι αρμόδιες Λιμενικές Αρχές.

Το συμβάν έλαβε χώρα κατά τη διάρκεια προγραμματισμένης περιπολίας της κανονιοφόρου ΑΡΜΑΤΩΛΟΣ στο πλαίσιο συμμετοχής στη Συμμαχική επιχείρηση “AEGEAN ACTIVITY”, για την αντιμετώπιση των μεταναστευτικών ροών στο Αιγαίο Πέλαγος. Έχουν ενημερωθεί οι αρμόδιες Νατοϊκές Αρχές

Η κανονιοφόρος ΑΡΜΑΤΩΛΟΣ συνεχίζει την αποστολή.

Η πορεία του τουρκικού πλοίου KARMATE πριν και μετά το περιστατικό με το ελληνικό πολεμικό πλοίο

karmate-poreia-1

ΣΧΟΛΙΑ (159)

Κάντε τον κοιμισμένο!

Είπε ο υπουργός, αυτό κάνουν οι ένοπλες δυνάμεις, γιατί γκρινιάζετε; ύπνο μέχρι να τελειωσουν τα μνημόνια!!

κινηση ηττοπαθειας

και πληγμα στο κυρος των αξιωματικών.Τσαντιστηκε ο (μνο)πανος που τον ξύπνησαν πέντε το πρωι,ευσχημη επίδειξη δύναμης να μην το ξανακνουν και εκθεσουν την περήφανη αμυντική και εξωτερική αρπακολατζιδικη μαυρογιαλουρικη πολιτική.Οταν σου μπιγεται ο οχτρος ρε μλκα δε μαμας τα παιδιά σου και τους λιντερ σου οι Σπαρτιάτες είχαν δύο βασιλείς έναν για την ειρήνη και ένα για τον πόλεμο ,δεν είσαι ο Ξέρξης που αποκεφάλισε όλους τους στρατηγούς του,το τουρκοφωνο εγκληματικό δουλεμπορικό μόρφωμα(γιατι κράτος δεν είναι εγκληματική οργάνωση είναι) μας κάνει ανοιχτά μπουλιγκ και στον Έβρο με την ομηρία των στρατιωτικών που φύλαγαν τα ευρωπαϊκής εξωτερικά συνορα και καο να μας αναγκάσουν να μετακινήσουμε τις γραμμές ελέγχου δυτικότερα για να βγάζουν ανενόχλητοι παρατυπους μεταναστες για ψαρευουν με παράνομα δυχτια,χωρίς ποσοστώσεις και σε περιόδους αναπαραγωγής των ψαριών που απαγορεύεται διεθνώς,για να αλωνιζουν με τα τουριστικά σκάφη τους σε ευρωπαϊκό έδαφος χωρίς εφορείες κλπ άδειες και τα ευρωπαϊκά σκάφη να πεινανε μια ότι άλλο κάνει μια εγκληματική οργάνωση με δομημένη και διαρκή δράση ,ιεραρχία και διακριτούς ρόλους,αφού να φανταστείς κουβαλανε με αεροπλάνα μέσω αεροδρομίων κατεχομένων ευρωπαϊκών Κυπριακών εδαφών μετανάστες από βόρεια Αφρική μέση ανατολη Ασία κλπ και τους πάνε Κωνσταντινούπολη με κανονική βιζσνγθα να περάσουν εύκολα μετά εδώ σε ευρωπαϊκό έδαφος.Αλλο δείγμα ότι είναι κανονική εγκληματική οργάνωση είναι ότι στη Σμύρνη έδειχνε ντοκιμαντέρ ο σκαη οι υπάρχει ένα παραλιακό καφενείο που μαζεύονται όλοι οι μετατες με τις βαλίτσες τους για να περάσει ο δουλέμπορος να τους μεταφέρει στάση απέναντι ευρωπαϊκά νησιά.Και λιμεναρχείο αστυνομία εισαγγελέας δεν υπάρχει εκεί.Αφου πριν ένα δύο χρόνια πνίγηκε δουλεμπορικό με δεκάδες νεκρούς μέσα στο λιμάνι της Σμύρνης,σαν να λέμε να μαζεύονται μετανάστες στου δεληολανη στον Πειραιά να τους παίρνει ο δουλεμπορας σε πλοία και βάρκες στο λιμάνι του Πειραιά και να τους περνάει απέναντι.Αυτο σε είναι χώρα .Χωρος ανεξελεγκτος είναι και πρέπει να σταθούν στρατεύματα του ΟΗΕ εκεί να αποκαταστήσουν την τάξη.Κι εμείς σε όλες τις πολεμικές μονάδες πλωτές ,χερσαίες εναεριε που περιπολούν στα εξωτερικά ευρωπαϊκά σύνορα να φροντίσουμε να περιπολούν υπό την αιγίδα εκαι χρηματοδότηση της ευρωπαϊκής Ένωσης εφ όσον γίνεται παράλληλα φύλαξη ευρωπαϊκών εξωτερικών συνόρων και να φέρουν επιραμματα σήματα σημαίες ,διακριτικά κλπ της ευρωπαϊκής Ένωσης,ώστε όταν μας κάνουν μπουλιγκ να μην μας λένε είναι διμερές σας λυστε το

λέμε τώρα...

Στο ίσιωμα στούκαραν το 1996 η πυραυλάκατος ΚΩΣΤΑΚΟΣ με το επιβατικό ΣΑΜΑΙΝΑ. Χάθηκαν 4 παλικάρια και ο ένας έριχνε μπαλάκι τις ευθύνες στον άλλον. Ο άλλος πρόπερσι στην άσκηση, έκανε κολοτούμπες με το ΑΠΑΤΣΙ και στο τέλος το έριξε στην θάλασσα.....και πάει λέγοντας....

Τσιπούρα στα κάρβουνα

Τα πολεμικά πλοία με τίποτα δεν πρέπει οι κυβερνήτες τους να αφήνουν να τους πλησιάζει οτιδήποτε πλεούμενο για ευνόητους λόγους και εδώ το εμβόλισε εμπορικό..!! Ένα έχω να πω .. στα σπίτια τους οι κακομοίρηδες στρατιωτικοί που μόνο για το μισθό υπάρχουν και να καμαρώνουν στα πανηγύρια με τις λαμπερές στολές τους. Εδώ και δεκαετίες γλοιώδεις βύσματα άρπαξαν υπεύθυνα πόστα με ανύπαρκτα προσόντα που ο μόνος σκοπός τους ήταν να εξασφαλίσουν τα τομάρια τους και να βάλουν μετά στο δημόσιο και τους απογόνους τους

nik the greek

Που θα παει ,δεν θα μας βουλιαξουν,αντε πατε να δειτε κανα τουρκικο σηριαλ ,και παρτε και κανα αλβανο εργατη για δουλεια!

δεν έρχονται αλλοι

για δουλειά.Και οι Αλβανοί είναι ολλοι πιασμένοι τους παρακαλάς να έλθουν για δουλειά και λενε σε δεν μπορω τωρα θα έλθω σε βδομάδα και σε δεκαπέντε μερες ,έχω να πάω για δουλεια σε άλλους πρώτα

David Beatty Αντμιραλης

Γιατι μεμφεσθε το Πολεμικο Ναυτικο?Δεν βλεπετε με τι αρειμανιο υφος, με τι περηφανεια ,κουβαλουν τις σπαθες και τα χρυσοποικιλτα γαλονια τους στις παρελασεις.?Τετοιο υφος τετοια ξιφη,τοσα πολλα γαλονια και μπιχλιμπιδια δεν ειχαν, ουτε ο Νελσον, ουτε ο Γιαμαμοτο,ουτε ο Καναρης,ουτε ο Μιαουλης

Ναυαρχομπουμπουλινοι.

Οι πιο πολλοι απ τους αξιωματικους του ΠΝ και οι ομολογοι τους νερομπατσοι ,διαγκωνιζονται σε πολιτικα γραφεια γλειφοντας τους πολιτικαντηδες ,για να πετυχουν μεταθεση σε καμια προξενικη αρχη στο εξωτερικο ως ακολουθοι πρεσβειας,ναυτικοι ακολουθοι κτλ . και οχι για να υπηρετησουν σε μαχιμες μοναδες του ΠΝ. Υπαρχει ενα παληο σηριαλ στο ΜΕΓΑ με τον Μιχαλοπουλο σε ρολο αξ?κου του ΠΝ..Ολη του η δραστηριοτητα αφορα την αγρα γκομενων μεταξυ Κηφισιας και Εκαλης και σ ενα πολυτελες γραφειο φλερταροντας με κατι τυπισες γαλονατες περιτρεχαμενες .Αυτο το σεναριο αντανακλα μια πραγματικοτητα και δεν απεχει πολυ απ την αληθεια.

ΓΕΩΠΑΣ

'Οταν κατεύθασαν ο Αρχηγός και η συνοδεία του, το "σύννεφο" των "σφουγγοκωλαρίων" τους περικύκλωσαν και άρχισε το μπλά-μπλά. Επειδή εκείνος ειδικά ο Αρχηγός ΗΤΑΝ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΜΕ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ @!@ τους έστελλε στο "καρέ" και με πλησίασε (ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΟΝΤΑ ΤΟΥ) και μου είπε "τώρα πέσ μου τα εσύ). 1, 2, 3... Με κύταξε καλά, μου έσφυξε το χέρι και μου είπε "Έχει καλώς, δεν θα το ξεχάσω" και δεν το ξέχασε... Οι άλλοι, όχι μόνον το ξέχασαν αλλά μετά λίγα χρόνια "εκδικήθηκαν" και αυτόν και τον "μικρό" (μόλις έγινα ανθυποπλοίαρχος) που τους χάλασε την πιάτσα... Βέβαια, ο Αρχηγός τράβηξε ΠΟΛΛΑ ΑΥΤΙΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ.. απεδείχθη ότι αυτό δεν είναι αρκετό... Μετά ήλθε η κλαδική, έπιασε ένα πλοίαρχο, εν ριπή οφθαλμού τον έκανε αρχηγό για μια επταετία κλπ…Η φθορά (ΠΟΛΙΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ = ΣΗΨΗ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΕΥΜΑΤΟΣ) της 2ης 7ετίας, της χούντας του ΠΑΚ, ήταν τρισχειρότερη της χούντας των συνταγματαρχών Από τον νυν "βάτραχο" Αρχηγό ήλπιζα σε πολύ περισσότερα (υπό τις συνθήκες). Υπεραισιοδοξία ; ΕΙΔΩΜΕΝ. ΥΓ: Πάντως, τα πολλά λόγια είναι φτώχια. Τα σίδερα είναι σίδερα και το υπερόπλο της ανωτερότητος του προσωπικού εκμηδενίζεται από έλλειψη σαφών εντολών, αναποφασιστικότητα που οδηγούν σε παθητικότητα έως και ηττοπάθεια. ΒΕΒΑΙΩΣ και η ηγεσία γνωρίζει πολύ περισσότερα από τα πραγματικά δεδομένα και λαμβάνει τις αποφάσεις της... ΘΑ ΚΡΙΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ... ΦΡΟΝΤΗΣΤΕ ΤΟ ΗΘΙΚΟ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΩΝ Ε.Δ. ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ "ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ"... ΣΤΟ ΜΕΤΩΠΟ ΠΑΝΕ ΟΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΙ ... ΟΙ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΙ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΚΕΚΡΩΠΟΡΤΕΣ

γιατί

είσαι τόσο ανορθόγραφος;

ΓΕΩΠΑΣ

επί του θέματος και στα πρώτα λεπτά της ώρας από της κοινοποιήσεώς του ανέφερα /ερώτησα ΕΑΝ ΚΑΙ ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΝΤΟΛΕΣ ΒΑΣΕΙ ΕΠΙΣΗΜΩΝ -ΑΝ ΚΑΙ ΑΠΟΡΡΗΤΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ- ΔΡΑΣΕΩΣ και μετά να "βαράμε την τελευταία τρύπα του ζουρνά"... Κατά τα ισχύοντα, ο κυβερνήτης ενός πλοίου έπρεπε να εφαρμόσει τους κανόνες αποφυγής συγκρούσεων ... ή να ανακρούσει πρύμναν και να το βάλει στα πόδια, αποκρινόμενος από το σημείο ; Η ΝΑ ΕΝΕΡΓΗΣΕΙ ΩΣ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΔΙΑ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ (αφού δεν ανταποκρίνετο εις τις κλήσεις δια τηλεπικοινωνίας, 1) ΝΑ ΦΩΤΙΣΕΙ ΤΗΝ ΓΕΦΥΡΑ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΒΟΛΕΙΣ, αν δεν ελήφθει 2) ΝΑ ΡΙΞΕΙ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΤΙΚΗ -ΑΣΦΑΙΡΗ ΒΟΛΗ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ και αν συνεχίσει και 3) ΝΑ ΡΙΞΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΒΟΛΗ ΕΜΠΡΟΣΘΕΝ ΤΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ ... ΜΕΧΡΙ ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ "ΡΕΣΑΛΤΟ"... αν είχε εντολές στρατιωτικού περιεχομένου (και όχι του τύπου "βάλατε εάν βληθείτε" ... Πως αφέθηκε να απομακρυνθεί απο το σημείο ; ΣΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΑΥΤΑ "ΑΚΑΡΙΑΙΑ"... ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ ΑΛΛΑ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΤΑΚΤΙΚΗ... (με απλούς - κατανοητούς όρους) ενθυμούμε ανάλογη περίπτωση καθ' ήν 3 αντιτορπιλικά ήταν αγκυροβολημένα περίπου εκεί στο σημείο, καθ’ όν χρόνον ο Αρχηγός, ο Διοικητής και οι κυβερνήτες ειχαν μεταβεί στην ξηρά για κάποια τελετή. (δρόμος 35-40' με την πετρελαιάκατο). Καίτοι κατα πολύ νεότερος των άλλων ΑΦ αλλά και αξ/κων επί του πλοίου, ήμουν ΑΦ στο ΑΤ στο οποίο επέβαινε ο ΑΓΕΝ και άρα είχα την ευθύνη της μοίρας. Κάποια στιγμή, το Κέντρο Πληροφοριών Μάχης αναφέρει προσέγγιση σχηματισμού 7 Αεροσκαφών με πορεία από Νότιο-Νοτιο Ανατολικά (Σμύρνη-Χίος) προς και επί της μοίρας τον ΑΤ. Ζήτησα μέσω ασυρμάτου από το Λιμεναρχείο να ειδοποιήσει τον Κυβερνήτη μου και αποπειράθηκα να μάθω εάν και τι εντολές υπήρχαν και δεν βρήκα ΤΙΠΟΤΑ. ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΗΞΕΡΕ. Ούτε το ΚΕΠΙΧ απάντησε στις κλήσεις μου (ΒΓΑΛΕ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΤΟ ΦΙΔΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΥΠΑ)... Στα 30 Μίλια σήμανα συναγερμό (όχι ασκήσεως αλλά εις θέσεις μάχης) για όλα τα πλοία με εντολή (μέσω ανοιχτού διαύλου για να ακούσουν ΟΛΟΙ) να εγκλωβίσουν και στην απόσταση ασφαλείας (προσεγγίσεως αεροσκαφών) να ρίξουν α) από μια προειδοποιητική βολή, σε 10" β) κανονική βολή σε απόσταση ασφαλείας και 3) στην ελάχιστη απόσταση ΠΥΡ ΚΑΤΑ ΒΟΥΛΗΣΙΝ. ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΤΟ ΟΡΙΟ ΟΙ ΜΟΙΡΑ ΤΩΝ ΕΡΥΘΡΩΝ Α/Φ ΕΚΑΝΑΝ ΣΤΡΟΦΗ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ...

ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΝΤΡΟΠΗ

ΜΕ ΠΙΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΒΡΕ

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

knosos

Εκκενώθηκαν όλες οι εστίες, οι έρευνες συνεχίζονται - Στην περιοχή επιχειρούν 25 πυροσβέστες με 10 οχήματα, με τις δυνάμεις να ενισχύονται συνεχώς - Πυκνοί καπνοί στην περιοχή 

iliofaneia-kairos-ilios-kalokairi

Από 19 έως 31 βαθμούς Κελσίου η θερμοκρασία στην Αττική - Από 16 έως 31 βαθμούς Κελσίου στη Θεσσαλονίκη - Οι άνεμοι θα πνέουν από βόρειες διευθύνσεις, εντάσεως 3-5 μποφόρ και πρόσκαιρα στο Αιγαίο τοπικά 6 μποφόρ