Με 320χλμ. έτρεχε η Πόρσε του Βακάκη στο τραγικό δυστύχημα στην Αθηνών-Λαμίας

Με 320χλμ. έτρεχε η Πόρσε του Βακάκη στο τραγικό δυστύχημα στην Αθηνών-Λαμίας

Οι ειδικοί καταλήγουν ότι δεν έφταιγε το λάστιχο - Δεύτερο βίντεο δείχνει ότι ο οδηγός έχασε τον έλεγχο του πολυτελούς αυτοκινήτου από τη στιγμή που επιχείρησε να κάνει μια προσπέραση

Με 320χλμ./ώρα έτρεχε σύμφωνα με την έκθεση πραγματογνωμοσύνης η Πόρσε με οδηγό τον Γιώργο Βακάκη το μοιραίο βράδυ της 26ης Φεβρουαρίου όταν έπεσε εκτός ελέγχου πάνω στο αυτοκίνητο του Υπάτιου Πατμάνογλου σε παράδρομο της Εθνικής Οδού Αθηνών Λαμίας.

Σύμφωνα με την ίδια έκθεση, τα στοιχεία της οποίας αποκαλύπτει το Έθνος, από τη σφοδρότητα της σύγκρουσης το ντεπόζιτο του Χόντα, στο οποίο βρίσκονταν η σύζυγος του Υπάτιου και ο μόλις τριών ετών γιός τους, εξαϋλώθηκε τα καύσιμα σκορπίζονται στον αέρα, το μοτέρ εκτινάσσεται σε απόσταση 85 μέτρων και τα δύο οχήματα κόβονται στη μέση.





Ο τραγικός απολογισμός είναι τέσσερις άνθρωποι νεκροί: Ο 24χρονος Γιώργος Βακάκης, ο συνοδηγός του Ανδρέας Γεωργακόπουλος, η 33χρονη Αποστολία και 3χρονος Παύλος.

Κατά τις ίδιες πληροφορίες από τη δικογραφία τα τέσσερα λάστιχα της Πόρσε ήταν σε καλή κατάσταση, δεν παρουσίασαν στοιχεία υπερθέρμανσης σε βαθμό που να προκύπτει «λιώσιμο» καθώς τα πέλματά τους είχαν πάχος 6 χιλιοστά όταν το αποδεκτό από τα ΚΤΕΟ είναι τα 1,6 χιλιοστά. Οι ειδικοί με βάση αξιόπιστες πηγές έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι κανένα από τα ελαστικά δεν άρχισε να διαλύεται λόγω της υπερθέρμανσης ή γιατί δημιουργήθηκε τρύπα από κάποιο αντικείμενο στο οδόστρωμα.

Αστυνομικές πηγές, την ίδια ώρα, επικαλούνται ένα δεύτερο βίντεο από κάμερα ασφαλείας από το οποίο προκύπτει ότι το ρολόι για το δυστύχημα άρχισε να μετράει αντίστροφα όταν η Πόρσε επιχείρησε να κάνει προσπέραση σε ένα ΙΧ μάρκας Μερσεντές. Στο βίντεο διάρκειας 2,5 δευτερολέπτων φαίνεται το αριστερό λάστιχο να έρχεται σε επαφή με το τσιμεντένιο διαχωριστικό της εθνικής οδού με αποτέλεσμα κατά την επαναφορά της Πόρσε να μην αντέξει την καταπόνηση και να αρχίσει να κλατάρει.

ΣΧΟΛΙΑ (164)

***

Ένα τόσο τραγικό γεγονός έχει καταντήσει κουτσομπολιό. Τι νόημα έχει το τελευταίο βίντεο που κυκλοφόρησε? Ένας άνθρωπος που δεν ξέρει τι του έχει συμβεί γυρίζει απεγνωσμένα γύρω στο χώρο του δυστυχήματος....Ας επικεντρωθούμε όλοι στο να αποκτήσουμε οδηγική παιδεία, να σεβόμαστε τη ζωή μας αλλά και των άλλων... όλα τα άλλα είναι περιττά . Αν πήρε αποζημίωση ή όχι, εάν όλα αυτά είναι παιχνίδια για να μειωθεί η αποζημίωση , δεν μας αφορά . Αφήστε τους ανθρώπους να ζήσουν με τον πόνο τους, ήδη μεγάλο φορτίο κουβαλάνε.

παστουρμάς

Τι χαζομάρες λένε μερικοί ότι η ταχύτητα δεν σκοτώνει; Η ταχύτητα που έχει κάποιος πρέπει να είναι τέτοια ώστε να μπορεί να αντιδράσει ό,τι κι αν συμβεί. Ήδη από τα 160χαω και πάνω, οποιοδήποτε αυτοκίνητο κι αν έχεις, σε όποιον δρόμο κι αν είσαι, η ικανότητα αντίδρασης σχεδόν εκμηδενίζεται. Σταματήστε λοιπόν τις αμπελοφιλοσοφίες γιατί παρασέρνετε τους κάγγουρες και τρέχουν. Εκεί το όριο ήταν 120 κι ο τύπος έτρεχε με 320. Ποιος τον σκότωσε αν όχι η ταχύτητα; η στάθμη του παραφλού;

Προκοπης

Συνέχεια : Πιστέψτε με οι πέντε-δέκα πρώτοι θα μπουνε μέσα και μετά όλοι θα πηγαίνουν Παναγίες. Χαζές προτάσεις από κάποιον που κοντεύει τα δυο εκατομμύρια χιλιόμετρα με παντός είδους δίκυκλο και τετράτροχο σε δρόμους και συνθήκες που οι περισσότεροι βλέπουν στο ΝG. Δεν είμαι φορτηγατζής ούτε οδηγός αγώνων , από τότε που ανέβηκα σε ποδήλατο όμως ερωτεύτηκα την αυτοκίνηση , την ελευθερία της μετακίνησης και τα ταξίδια . Ευτυχώς ακόμα γυρίζω σπίτι μου κάθε φορά που φεύγω.

παστουρμάς

Κρίμα κατ ' αρχάς το τρίχρονο παιδί και την μάνα του. Στην ουσία παιδιά φταίνε οι γονείς του οδηγού που του δώσανε ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Που τον μεγαλώσανε με την αλαζονεία ότι προσπερνάει τους πάντες, σε ό,τι κι αν κάνει. Η αστυνομία δε μπορεί να συλλάβει τους υπερφίαλους γιατί δεν υπάρχει νόμος κατά της εγωκεντρικότητας.

George

Καλή η παιδεία και η αστυνόμευση (που δεν υπάρχουν), αλλά το πρόβλημα δεν λύνεται με αυτά. Εφόσον για το 90% των δυστυχημάτων φταίει αποδεδειγμένα η υπερβολική ταχύτητα, ο μόνος τρόπος να γλιτώσουμε από αυτό το 90%, είναι ο έλεγχος της ταχύτητας μέσω της τεχνολογίας, ώστε να μην επιτρέπεται στο όχημα να υπερβαίνει τα προκαθορισμένα όρια του κάθε δρόμου, εκτός αν αυτό βρίσκεται σε πίστα. Θέμα πολιτικής απόφασης είναι η εφαρμογή της. Είναι πολλά τα λεφτά που θα χάσουν οι πολιτικοί όμως από μίζες των αυτοκινητοβιομηχανιών που θέλουν να συνεχίσουν να πουλάνε σκοτώστρες.

ΔΥΣΤΥΧΩΣ θα πάθουμε κι άλλα

χειρότερα ! Δείτε έτσι για πλάκα μια ημέρα πόσοι οδηγοί σταματάνε στο κόκκινο στην συμβολή των οδών Πανεπιστημίου και Σίνα ! Περνάω καθημερινά και τουλάχιστον τα μισά μηχανάκια δεν σταματάνε καθόλου στο κόκκινο, ενώ όταν πάει να γίνει κόκκινο από πράσινο ΌΛΟΙ οι οδηγοί επιταχύνουν με αποτέλεσμα να γίνει κόκκινο το φανάρι και να συνεχίσουν να περνάνε οχήματα για ακόμα 3 - 4 δευτερόλεπτα ! Είμαστε λαός απαίδευτος παντελώς.

ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ

ΣΑΣ ΔΙΆΒΑΣΑ ΌΛΑ ΤΑ ΣΧΌΛΙΆ ΚΑΙ ΓΡΆΦΕΤΑΙ ΌΤΙ ΘΕΛΕΤΑΙ ΓΙΑ ΜΆΡΚΕΣ ΑΣΤΥΝΟΜΊΑ ΓΙΑ ΛΆΣΤΙΧΑ ΑΠΟΖΗΜΙΏΣΕΙΣ ΚΑΙ ΌΤΙ ΆΛΛΟ ΘΕΛΕΤΑΙ...ΔΕΝ ΓΡΑΨΑΤΑΙ ΠΟΥΘΕΝΆ ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΆΝΑ ΚΑΙ ΠΑΙΔΊ ΠΟΥ ΧΆΘΗΚΑΝ ΆΔΙΚΑ ΑΠΌ ΕΝΑ ΚΑΛΟΜΑΘΗΜΕΝΟ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΤΑ ΠΑΡΙΧΕ ΟΛΑ Ο ΠΑΤΈΡΑΣ ΤΟΥ ΧΩΡΊΣ ΑΥΤΌΣ Ο ΝΈΟΣ ΝΑ ΣΈΒΕΤΑΙ ΤΗΝ ΊΔΙΑ ΤΗΝ ΖΩΉ ΠΟΥ ΤΟΥ ΧΑΡΗΣΕ Ο ΘΕΟΣ ΜΙΑ ΆΝΕΤΗ ΚΑΙ ΠΛΟΎΣΙΑ ΖΩΉ

Χ

Ο Προκόπης..19:58(διαβάστε το παρακάτω) περιγράφει τέλεια τις αιτίες των δυστυχημάτων στην Ελλάδα!Δεν υπάρχουν νόμοι εδω πέρα!Ο καθένας κάνει οτι γουστάρει.Και η αστυνομία μόνο για τα πρόστιμα.Καμία σχέση με αστυ-νόμευση...Και οι απανταχού Γερμανοπικραμένοι,απλά τραγικότατοι!Βρέθηκαν εδω μέσα ξαφνικά καμιά 15αριά Ελληναράδες-"κάτοχοι πόρσε" να διαψεύσουν τα 320χλμ!Ο άλλος λέει οτι πιάνει μέχρι 290(τεσταρισμένο),άλλος 275(τεσταρισμένο),ο άλλος δεν πιάνει τόσα(τεσταρισμένο)...Ο άλλος προτείνει κόφτη στα 220 ή στα 250!!!!Ρε πάτε καλά;Μνημόνια μέχρι να σβήσει ο ήλιος λέμε!!!!

Κατηγόρησες του πάντες, μόνο που δεν μας είπες τι ακριβώς προτείνεις ώστε να πάψουν, ή έστω να μειωθούν τέτοια φαινόμενα. Κλασσικός νεοέλληνας που κατηγορεί τους πάντες και τα πάντα, χωρίς ο ίδιος να προτείνει τίποτα απολύτως. Συμφωνώ: Μνημόνια μέχρι να δύσει ο Ήλιος (για κάτι νεοέλληνες σαν και του λόγου σου...)!!!

@

Δεν πα να φαγωθείτε μόνοι σας!Εδώ που είμαι οι νόμοι είναι αυστηρότατοι:18 χρονος πρέπει να πηγαίνει με το ν και με το σ της νομοθεσίας.Ασφάλεια 18χρ. για αυτοκίνητο κάτω των 1200κυβικών,1000ευρώ.Μέχρι να γίνει 23.Εκανες παρανομοία;Δραματική αύξηση του ασφάληστρου ή και στέρηση διπλώματος ανάλογα με το παράπτωμα.Φυσικά υπάρχουν κάμερες κάθε 2 μέτρα..Και ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ.Εγώ θα προτείνω λύσεις?Είσαι σοβαρός;Είμαστε υποτέίθεται μια Ευρωπαϊκή χώρα.Ας παραδειγματιστούμε από τους εταίρους μας.Τους Γερμανούς,τους Αγγλους,τους Γάλλους..Οι άλλοι γιατί έχουν παντού κάμερες και εμείς όχι;Γιατί τις έφαγε η ΠΑΣΟΚΑΡΑ ΣΑΣ!Γιατί έχουν αστυνομικούς ψάρακες και εμείς τζάμπα μάγκες;Γιατί τους βόλευε σοριδόν η Πασοκάρα!Γιατί,γιατί,γιατί...Πρέπει να εφαρμοστουν οι νόμοι!Βγες καμια φορά λόγο παραέξω...Να δείς τι συμβαίνει στον κόσμο!Αθήνα-χωριό,χωριό-Αθήνα όλο ίδια κ τα ίδια!Δεν θα αλλάξει τίποτα!Βγείτε έξω να ξεστραβωθείτε!Οσο για τα άλλα,ναι η πόρσε κατασκευάζει σπορ αυτοκίνητα που αποδεδειγμένα πιάνουν τρελές ταχύτητες-όχι μόνο στα χαρτιά και στα μουσεία σαν μερικούς άλλους κατασκευαστές!Αυτό έτσουξε πάρα πολλούς εδω μέσα.

petros

Εκατό και πλέον μηνύματα πολλά από όλα αυτά για την υπερβολική ταχύτητα. Αγαπητοί σχολiαστές η ενεργειά σας αναλώνεται στο μικρόκοσμο του ΠΘ και έχει μηδαμινή επιρροή στον πραγματικό κόσμο. Αύριο που θα γυρίσω Αθήνα οι εξαρτημένοι με την ταχύτητα θα είναι εκεί στο δρόμο μου οδηγώντας με ανεβασμένη αδρελαλίνη. Καλυνύχτα σας και ελπίζω κανείς τρελαμένος να μη τύχει να σας κόψει το νήμα της ζωής σας στο δρόμο.

παλι καλα που ετυχε μια καμερα

320+ και τροχαια πουθενα φυσικα

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης