Εμφύλιο ΑΕΙ-ΤΕΙ πυροδότησε ο Γαβρόγλου

Εμφύλιο ΑΕΙ-ΤΕΙ πυροδότησε ο Γαβρόγλου

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται η σύγκρουση ανάμεσα στα πανεπιστήμια και τα Τεχνολογικά Ιδρύματα - Τι προβλέπουν οι διατάξεις για το άσυλο και την κατάργηση του διακριτού ρόλου των φορέων της Ανώτατης Εκπαίδευσης

Καταργήσεις τμημάτων ΤΕΙ και δυνατότητα για συγχωνεύσεις άλλων προκειμένου να δημιουργηθούν πανεπιστημιακά τμήματα και να προχωρήσει η «πρυτανοποίηση» των προέδρων ΤΕΙ περιλαμβάνονται σε νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας που κατατέθηκε στη Βουλή. Δεκαπέντε χρόνια μετά την «ανωτατοποίησή» τους το 2001, τα ΤΕΙ εισέρχονται σε νέα φάση. 


Η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν τμήματα ΤΕΙ πολλών ταχυτήτων με ανάλογο επίπεδο φοιτητών που δημιουργούν αυτό το θολό τοπίο ως προς το επόμενο βήμα μετά και τις εξαγγελίες του υπουργού Παιδείας Κώστα Γαβρόγλου για «ανωτατοποίηση» των ΤΕΙ, απονομή στους διδάσκοντές τους του τίτλου του πανεπιστημιακού και ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής με τη συγχώνευση του ΤΕΙ Αθηνών και του ΑΕΙ Πειρ­αιώς.

Η δημοσίευση του νομοσχεδίου για την αναβάθμιση των ΤΕΙ πυροδοτεί διαφωνίες σε όλες τις πλευρές της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Η υπόθεση προκαλεί τριγμούς τα τελευταία 30 χρόνια, για την ακρίβεια από το 1995, όταν είχε γίνει ανάλογη εξαγγελία επί υπουργίας Γιώργου Παπανδρέου, αλλά δεν προχώρησε λόγω αντιδράσεων και από πλευράς ΑΕΙ και ΤΕΙ. 

Τα πανεπιστήμια διαχρονικά αντιδρούν στο κατά πόσο τα ΤΕΙ πληρούν τις προϋποθέσεις για να γίνουν ανώτατες σχολές. Η δημοσιοποίηση του νέου σχεδίου νόμου για την «αναβάθμιση» των ΤΕΙ αναμένεται να πυροδοτήσει έτι περαιτέρω το τεταμένο κλίμα, με τους πανεπιστημιακούς να διαμαρτύρονται, από τη μία, και τους επικεφαλής των ΤΕΙ να μη δείχνουν διάθεση υποχώρησης στα δικά τους αιτήματα, από την άλλη. Ηδη οι πρυτάνεις ανακοίνωσαν ότι εμμένουν στην αντίθεσή τους σε βασικές διατάξεις του σχεδίου νόμου και ιδιαίτερα σε αυτές που αφορούν το άσυλο και την κατάργηση του διακριτού ρόλου ΑΕΙ - ΤΕΙ, καθώς και την ίδρυση πανεπιστημίων με τη μέθοδο συγχώνευσης Τεχνολογικών Ιδρυμάτων.

Οι επικεφαλής των ΑΕΙ το χαρακτηρίζουν «πρόχειρο και λαϊκίστικο», ενώ οι πρυτάνεις αντιτίθενται στη συλλήβδην «ανωτατοποίηση» των ΤΕΙ, χωρίς μάλιστα να έχει προηγηθεί αξιολόγησή τους. 

Στο νομοσχέδιο με τίτλο «Οργάνωση και λειτουργία της ανώτατης εκπαίδευσης, ρυθμίσεις για την έρευνα και άλλες διατάξεις», που αναμένεται να ψηφιστεί την 1η Αυγούστου και κατατέθηκε στη Βουλή από τον υπουργό Παιδείας Κώστα Γαβρόγλου, προβλέπεται συγκεκριμένα ότι: 

■ «Η ανώτατη εκπαίδευση παρέχεται από τα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (Α.Ε.Ι.). Τα Α.Ε.Ι. είναι νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου πλήρως αυτοδιοικούμενα και τελούν υπό την εποπτεία του Υπουργού Παιδείας, Ερευνας και Θρησκευμάτων. Η ανώτατη εκπαίδευση αποτελείται από δύο διακριτούς παράλληλους τομείς:

α) τον πανεπιστημιακό τομέα, που περιλαμβάνει τα Πανεπιστήμια, τα Πολυτεχνεία και την Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών, τα οποία στο εξής αναφέρονται ως Πανεπιστήμια,

β) τον τεχνολογικό τομέα, που περιλαμβάνει τα Τεχνολογικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (Τ.Ε.Ι.) και την Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), τα οποία στο εξής αναφέρονται ως Τ.Ε.Ι. Ως φοιτητές νοούνται οι φοιτητές των Πανεπιστημίων και των Τ.Ε.Ι. Προπτυχιακοί φοιτητές είναι οι φοιτητές που παρακολουθούν τον πρώτο κύκλο σπουδών, μεταπτυχιακοί φοιτητές είναι εκείνοι που παρακολουθούν τον δεύτερο κύκλο σπουδών και υποψήφιοι διδάκτορες εκείνοι που παρακολουθούν τον τρίτο κύκλο σπουδών.

Σε ό,τι αφορά τους καθηγητές, συγκροτείται Πρυτανικό Συμβούλιο. Συγκεκριμένα το Πρυτανικό Συμβούλιο Πανεπιστημίου και το Πρυτανικό Συμβούλιο Τ.Ε.Ι.,

■ “Πρύτανης”: ο Πρύτανης Πανεπιστημίου και ο Πρύτανης Τ.Ε.Ι.,
■ “Αντιπρύτανης”: ο Αντιπρύτανης Πανεπιστημίου και ο Αντιπρύτανης Τ.Ε.Ι.,
■ “Κοσμητεία”: η Κοσμητεία Σχολής Πανεπιστημίου και η Κοσμητεία Σχολής Τ.Ε.Ι.,
■ “Κοσμήτορας”: ο Κοσμήτορας Σχολής Πανεπιστημίου και ο Κοσμήτορας Σχολής Τ.Ε.Ι.,
■ “Πρόεδρος Τμήματος”: ο Πρόεδρος Τμήματος Πανεπιστημίου και ο Πρόεδρος Τμήματος Τ.Ε.Ι.».

Μετά την ολοκλήρωση της έκτακτης συνόδου των πρυτάνεων με τη μέθοδο της τηλεδιάσκεψης και λόγω του κατεπείγοντος του θέματος, η προεδρεύουσα τη σύνοδο, πρύτανης του Πανεπιστημίου Πατρών Βενετσάνα Κυριαζοπούλου, δήλωσε ότι «η Σύνοδος Πρυτάνεων εμμένει στην αντίθεσή της με βασικές διατάξεις του σ/ν και ιδιαίτερα με αυτές που αφορούν το άσυλο, τις μεταπτυχιακές σπουδές, την ανάδειξη των οργάνων διοίκησης των πανεπιστημίων».
Η σύνοδος των προέδρων των ΤΕΙ, αντιδρώντας στο ανακοινωθέν των πρυτάνεων με το οποίο τόνισαν την αντίθεσή τους στην κατάργηση διακριτού ρόλου ΑΕΙ - ΤΕΙ, καθώς και με την ίδρυση πανεπιστημίου με τη μέθοδο της συγχώνευσης ΤΕΙ - ΑΕΙ, επισημαίνουν:

«Στην Ανώτατη Εκπαίδευση και στην Παιδεία ευρύτερα, δεν είναι η διατήρηση των στεγανών που θα δώσει λύσεις, αλλά οι ανοιχτές διαδικασίες, και η λυδία λίθος της αξιολόγησης», τονίζουν οι πρόεδροι και συνεχίζουν: «Τα ΤΕΙ δεν διεκδικούν παρά μόνο αυτό που με συστηματική δουλειά και ακαδημαϊκά κριτήρια έχτισαν στα 17 χρόνια που απονέμουν στους φοιτητές τους το βασικό πτυχίο ανώτατης εκπαίδευσης (διεθνώς Bachelor) και στηρίζουν κάθε πράξη της ηγεσίας του ΥΠΠΕΘ, που δείχνει να αναγνωρίζει την αξία των Ιδρυμάτων μας και την προσφορά τους στην ανάπτυξη της χώρας». 

Παρά τη διαμάχη, πάντως, το υπουργείο Παιδείας χαιρετίζει τις πρωτοβουλίες για τη διαμόρφωση συνεργιών ανάμεσα σε τεχνολογικά ιδρύματα της χώρας. Στην τελευταία σύνοδο των προέδρων των ΤΕΙ, πρόεδρος ρώτησε τον κ. Γαβρόγλου αν η μετεξέλιξη του ΤΕΙ Αθήνας και του ΑΕΙ Πειραιά σε Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής μπορεί να αποτελέσει μπούσουλα για τα υπόλοιπα ΤΕΙ της χώρας. «Βεβαίως και μπορεί», απάντησε ο υπουργός. «Θα μπορούσε, για παράδειγμα, να συγχωνευθούν τα ΤΕΙ Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδας;» ρώτησε άλλος πρόεδρος. «Γιατί όχι;» απάντησε ο υπουργός για να ξεκινήσει προφανώς «ένας νέος εκπαιδευτικός πόλεμος».

30 χρόνια φαγούρα 

Προς τι το μίσος και ο αλληλοσπαραγμός όλα αυτά τα χρόνια μεταξύ ΑΕΙ και ΤΕΙ αφού και τα δύο αποτελούν τους πυλώνες της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, θα αναρωτηθεί εύλογα κανείς παρακολουθώντας τη μάχη που έχει ξεσπάσει τις τελευταίες μέρες μεταξύ των επικεφαλής των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων. Αυτή η διαμάχη για το «ιερό δισκοπότηρο» της εκπαίδευσης, λοιπόν, κρατά περισσότερο από 30 χρόνια. Τώρα το φιτίλι άναψε ο υπουργός Παιδείας, ο οποίος επιχειρεί για πολλοστή φορά να αναβαθμίσει τα ΤΕΙ δεχόμενος πυρά από τους πρυτάνεις που μιλούν για «ψηφοθηρική επιχείρηση».

Η αρχή έγινε με τον Απόστολο Κακλαμάνη που ως υπουργός Παιδείας εισηγήθηκε το 1983 την κατάργηση των απαξιωμένων εκπαιδευτικά και κοινωνικά ΚΑΤΕΕ και την ίδρυση των ΤΕΙ.  Αυτό έγινε με νόμο πλαίσιο του 1983 για τα ΤΕΙ, που ήρθε έναν χρόνο μετά τον περίφημο νόμο πλαίσιο για τα πανεπιστήμια του 1982, με τον οποίο καθιερώθηκε και η συμμετοχή των φοιτητών στα όργανα διοίκησης και στον οποίο επιστρέφει σήμερα ο κ. Γαβρόγλου. Μια δεκαετία περίπου μετά, το 1995, ο Γιώργος Παπανδρέου ως υπουργός Παιδείας προτείνει την «ανωτατοποίηση» των ΤΕΙ και φέρνει νομοσχέδιο με σκοπό «τα ΤΕΙ να γίνουν ΑΕΙ», όπως έγραφαν χαρακτηριστικά τα δημοσιεύματα της εποχής, αποτελώντας αιτία πολέμου μεταξύ πρυτάνεων και προέδρων ΤΕΙ. Ο ήσυχος κατά τ' άλλα Αύγουστος στα μέσα της δεκαετίας του ’90 αναστατώθηκε από τα διασταυρούμενα πυρά καθηγητών ΤΕΙ και πανεπιστημιακών.
Ο επόμενος υπουργός Παιδείας Πέτρος Ευθυμίου καταθέτει με τη σειρά του το σχετικό νομοσχέδιο στη Βουλή ενώ τα ΑΕΙ αντιδρούν.

Το 2000, τελικά, τα ΤΕΙ «ανωτατοποιήθηκαν», χωρίς όμως να έχει προηγηθεί αξιολόγησή τους, όπως υποστηρίζουν οι διοικήσεις των πανεπιστημίων.

Οι πανεπιστημιακοί διαχρονικά κρίνουν ότι πρέπει να διατηρηθεί η απαραίτητη για την ανάπτυξη της χώρας διακριτή ταυτότητα μεταξύ των προγραμμάτων σπουδών των ΤΕΙ και των ΑΕΙ καθώς και των αντίστοιχων επαγγελματικών δικαιωμάτων, προκειμένου να αναδειχθεί ο ουσιώδης και βάσει νόμου ρόλος των ΤΕΙ ως πυλώνα της τεχνολογικής εκπαίδευσης. 

Οι πρόεδροι των ΤΕΙ δεν χάνουν ευκαιρία -συνήθως με σκληρή γλώσσα- να διαμηνύουν: «Φαίνεται ότι η σύνοδος των πρυτάνεων αφού “έλυσε” τα προβλήματα που αφορούν “τον οίκο της”, αφού “πέτυχε” τον εξοβελισμό από την Ανώτατη Εκπαίδευση των αμφιβόλου ποιότητας Κολλεγίων, έστρεψε τώρα, στο όνομα της διασφάλισης της ποιότητας, το ενδιαφέρον της και στα ΤΕΙ και ανέλαβε να “λύσει” και τα δικά μας προβλήματα».

Και ο χορός των αντιπαραθέσεων καλά κρατεί στην πορεία των χρόνων. 
Επίσης, οι πρόεδροι των ΤΕΙ κατηγορούν τους πανεπιστημιακούς ότι «παραμένουν προσκολλημένοι σε παρωχημένα σχήματα που εκφράζουν άλλες εποχές, οι οποίες έχουν προ πολλού παρέλθει ανεπιστρεπτί».

 Για να καταλήξουν: «Σε μια τόσο δύσκολη συγκυρία, όπως αυτή που διέρχεται η χώρα, τα όποια προβλήματα απασχολούν την ανώτατη εκπαίδευση θα πρέπει να επιλύονται σε συνεργασία και πάντα με βάση την πραγματική κατάσταση και τη διεθνή εμπειρία. 
Προσκόλληση σε παρωχημένες συνθήκες θα οδηγήσει σε ανεπίτρεπτα ολισθήματα και εγκληματικές αμέλειες με θύμα, πάντα, τη νέα γενιά της πατρίδας μας». 

ΣΧΟΛΙΑ (46)

AG

@ΘΕΜΑ ή είστε άσχετοι ή κάνετε τους μ@λ@κες! Όσο υπάρχει διαχωρισμός ΕΘΝΙΚΗ ΕΛΛΑΔΟΣ/ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ, άλλο τόσο υπάρχει ο διαχωρισμός ΑΕΙ/ΤΕΙ. Εδώ και 17 χρόνια τα ΤΕΙ (και τα Πανεπιστήμια) είναι υποσύνολο των ΑΕΙ της Χώρας. Επαναλαμβάνω... ...ή είστε άσχετοι ή κάνετε τους μ@λ@κες!...και μάλλον το 2ο!! Αυτό το άρθρο είναι επιπέδο φυλλάδας της κάτω Παναγιάς!!!!

Φίλαθλος

Ο Καρεμπε πάντως έπαιξε μόνο στον Ολυμπιακό

academia

Ο σωστος τιτλος θα επρεπε να ειναι πολεμος στην ακαδημαικη κοινοτητα. Καταρχην στις υψηλές βαθμιδες των ΤΕΙ (καθηγητες, επικουροι κλπ) δυσκολο να πετυχεις κατόχους πτυχιουχους ΤΕΙ. Σχεδον ολοι προερχονται απο τα ΑΕΙ. Το οτι οι συναδελφοι καθηγητες των ΑΕΙ εναντιωνονται στους συναδελφους των ΤΕΙ ειναι γιατι δεν θελουν να μοιρασουν κομματια απο την πιτα τους..Για την ελληνικη αγορα που ολοενα συρρικνώνεται ειδικα τωρα λιγο νοιαζονται για το τι πτυχια θα εχει ο αλλος. Για την αγορα του εξωτερικου δεν υπαρχει διακριση. Κανεις δεν κόπτεται πραγματικα για την βελτιωση των σπουδων της ανωτατης εκπαίδευσης και ολα αυτα ειναι ενας προθαλαμος για μια ευρυτερη καρατομηση σχολων ,τμηματων κ δυναμικου στο ονομα των συγχωνεύσεων. Και επειδη στην χωρα που η αξιολογηση εχει κοιμηθει, για την ακριβεια δεν εχει καν γεννηθει, .......οποιον πάρει ο χαρος.

Αλήθειες

Αγαπητοι Κύριοι, ΟΙ πρυτάνεις καλό είναι, πριν χαθεί κάθε αξιοπιστία, ας απαντήσουν στα αμείλικτα παρακάτω ερωτήματα. 1. Υπάρχουν Πανεπιστήια που μετατράπηκαν απο Σχολές σε Πανεπιστήμια σε μια νύκτα; Η απάντηση ειναι ΝΑΙ. 2. Τα τμήματα των ΤΕΙ αξιολογήθηκαν απο εξωτερικούς εμπειρογνώμονες με τους ίδιους όρους με τα αντίστοιχα των Πανεπιστημίων απο το ίδιο ανεξάρτητο φορέα (ΑΔΙΠ) και τα συμπεράσματα για καθε τμήμα έχουν δημοσιοποιηθεί; Η απάντηση είναι ΝΑΙ. Σε όλα τα ιδρύματα εμφανίζονται τμήματα με αξιέπαινες επιδόσεις. Η απάντηση είναι ΝΑΙ. 3. Το ίδιο ισχύει και για τα ιδρύματα; Η απάντηση είναι ΝΑΙ. Οι εξωτερικοί αξιολογητές (Καθηγητές Πανεπιστημίων του εξωτερικού) επισημαίνουν την έπληξη τους για το αποκλεισμό των ΤΕΙ από τη δυνατότητα παροχής τρίτου κύκλου σπουδών; Η απάντηση είναι ΝΑΙ. 4. Υπάρχουν στην Ευρώπη 2 διαφορετικές ενώσεις ΑΕΙ (Πανεπιστήμια και Πανεππιστήμια Εφαρμοσμένων Επιστημών). Η απάντηση είναι ΝΑΙ 5. Τα Πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ απονένουν βασικό τίτλο σπουδών και εντάσσονται στο ίδιο Επίπεδο Προσόντων (Εθνικά και Ευρωπαικά). Η απάντηση είναι ΝΑΙ 6. Τα προσόντα εκλογής των του εκπαιδευτικού προσωπικού εδω και περίπου μια 10ετία είναι ίδια. Απαιτείται επιπλέον για τα ΤΕΙ και επαγγελματική εμπειρία εκτός των άλλων; Η απάντηση είναι ΝΑΙ. 7. Υπάρχει σε άλλες χώρες αυτός ο διαχωρισμός; Η απάντηση είναι ΟΧΙ 8. Όταν διεκδικούνται πόροι διεθνώς ή από εθνικές προσκλήσεις τίθεται κάποιος διαχωρισμός ως προς την συμμετοχή των ιδρυμάτων; Η απάντηση είναι ΟΧΙ (εκτός των περιπτώσεων χρηματοδότησης διδακτορικής έρευνας). 9. Μπορούν τα ΤΕΙ να συμμετέχουν σε χρηματοδότηση μεταδιδακτορικής έρευνας; Η απάντηση είναι ΝΑΙ. Αγαπητοί κ. πρυτάνεις μην εκτίθεστε άλλο.

fg

Η διαφορά ΑΕΙ και ΤΕΙ είναι μόνο για αυτούς που θέλουν να διοριστούν στο δημόσιο. Στην πιάτσα έξω στο ιδιωτικό τομέα , αυτά έχουν ξεπεραστεί. όσοι έχουν όρεξη για δουλειά, όσοι ενημερώνονται , αυτοί προτιμώνται, και όχι με το πτυχίο. Υπάρχουν απόφοιτοι των ΤΕΙ που πολλούς αποφοίτους των ΑΕΙ ρίχνουν στα αυτιά. Φυσικά να έχουν τελειώσει ΤΕΙ Αθηνών, Πειραιώς , Θεσσαλονίκης και μερικά άλλα επαρχιακά , γιατί τα περισσότερα της επαρχίας δίνουν πτυχία, χωρίς αντίκρισμα.

Μιχάλης

H εμπειρία μου λέει ακριβώς το αντίθετο. Απλά οι απόφοιτοι TEI είναι πιο φτηνοί. Το αποτέλεσμα είναι να μην προσλαμβάνουν πιά αποφοίτους πανεπιστημίων. Βέβαια το αποτέλεσμα είναι η φυγή στο εξωτερικό και η υποβάθμιση της ποιότητας των υπηρεσιών. Ετσι αυτό είναι μεγάλο λάθος των επιχειρήσεων και βέβαια της πολιτείας που δεν τους προστατεύει. Ο ρόλος κάθε μίας κατηγορίας είναι εντελώς διακριτός. Με άλλα λόγια και σαν παράδειγμα, άλλη η δουλειά του μηχανικού και άλλη του υπομηχανικού. Μπορείτε να αναρωτηθείτε αν θα δίνατε σε υπομηχανικό να σας κάνει μελέτη για το σπίτι σας; Η απάντηση των περισσοτέρων είναι προφανής. Από την άλλη ένας υπομηχανικός μπορεί να κάνει πολύ καλή δουλειά στην επίβλεψη.

Theodoros Theodorou

"Οι πανεπιστημιακοί διαχρονικά κρίνουν ότι πρέπει να διατηρηθεί η απαραίτητη για την ανάπτυξη της χώρας διακριτή ταυτότητα μεταξύ των προγραμμάτων σπουδών των ΤΕΙ και των ΑΕΙ καθώς και των αντίστοιχων επαγγελματικών δικαιωμάτων, προκειμένου να αναδειχθεί ο ουσιώδης και βάσει νόμου ρόλος των ΤΕΙ ως πυλώνα της τεχνολογικής εκπαίδευσης. " Γενικά, όσοι αναφέρονται για "διακριτή ταυτότητα μεταξύ των προγραμμάτων σπουδών των ΤΕΙ και των ΑΕΙ"και σε "ΑΕΙ-ΤΕΙ" απλά ζούν σε άλλη εποχή. Αυτά έχουν λυθεί εδώ και κάποια χρόνια. Συγκεκριμένα, στην σελίδα 4 της έκθεσης "National Report regarding the Bologna Process implementation 2012 - 2015 Greece" και στο σημείο 1.8 λέει ξεκάθαρα ότι, όλα τα προγράμματα σπουδών των Η.Ε.Ι. (Higher Education Institutions) δηλαδή του Τεχνολογικού Τομέα και Πανεπιστημιακού Τομέα (δηλαδή των Α.Ε.Ι.) σύμφωνα με τον νόμο 4009/2011 είναι Ακαδημαϊκού Προσανατολισμού όλα ανεξαιρέτως. Όλα είναι Α.Ε.Ι., δεν υπάρχουν Τ.Ε.Ι. - Α.Ε.Ι.. Ο λόγος που είναι αυτό δεδομένο είναι ότι αναγκαστηκό, το Ελληνικό Σύνταγμα δεν επιτρέπει να είναι ότιδήποτε άλλο εκτός από Α.Ε.Ι. όταν οι σπουδές διαρκούν πάνω από 3 χρόνια. Αυτά για όσους δεν το γνωρίζουν. [...]

επικουρος

κύριοι αρθρογράφοι...... απλά για ενημέρωση... Ο Νόμος έχει ξεκινήσει πόλεμο μεταξύ πανεπιστημίων και ΤΕΙ!! όχι μεταξύ ΑΕΙ και ΤΕΙ.. Με νόμο εδώ και πολλά χρόνια, τα ΑΕΙ διαχωρίζονται σε Πανεπιστήμια και ΤΕΙ... (με νόμο επαναλαμβάνω)....

περίεργα και ανεξήγητα...

Άλλο το τεχνολογικό προφίλ ενός εκπαιδευτικού φορέα κι άλλο το πανεπιστημιακό. Αυτονόητα που ορισμένοι, για λόγους που οι ίδιοι μόνο ξέρουν, θέλουν να τα ισοπεδώσουν. Δεν παίζετε 'στακαμαν' αχυράνθρωποι της εξουσίας. Πόσω μάλλον όταν στο βιογραφικό σου, κύριε Υπουργέ διαβάζουμε τα παρακάτω: Ομότιμος Καθηγητής Ιστορίας των Επιστημών στο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Σπουδές: Πανεπιστήμια Lancaster, Cambridge και Λονδίνου από όπου έλαβε το διδακτορικό του. Ερευνητής και διδασκαλία στο Cambridge, Harvard, Boston University, Istanbul Teknik Universitesi, Πανεπιστήμιο Πατρών, Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, Dibner Institute for the History of Science, Chemical Heritage Foundation, Centre Alexandre Koyre. Διετέλεσε: Διευθυντής του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Ιστορικών Αρχείων στο Πανεπιστήμιο Αθηνών (www.phs.uoa.gr/dlab ) (1995-2014) Πρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής του Ιστορικού Αρχείου του Πανεπιστημίου Αθηνών (www.archive.uoa.gr). (2014-2014) Είναι: Μέλος του Εκτελεστικού Συμβουλίου του Κοινωφελούς Ιδρύματος Ιωάννου Σ. Λάτση (www.latsis-foundation.org). (2005- ) Πρόεδρος του Κέντρου Έρευνας Ανθρωπιστικών Επιστημών (www.rchumanities.gr) (2015- )

George

Επιτέλους! Η Αγγλία προχώρησε και μετέτρεψε τα Polytechnics ή Technological Institutes σε Universities από το 1992, εδώ δυστυχώς ακόμα 25 χρόνια μετά και ακόμα να γίνει. Εγώ προσωπικά είμαι μηχανικός πολυτεχνειακού επιπέδου, αλλά στην εργασία μας στην ουσία δεν υπάρχει ιδιαίτερη διαφορά σε απόδωση μεταξύ συναδέλφων ΑΕΙ-ΤΕΙ. Είναι καθαρά περισσότερο θέμα ιδιοσυγκρασίας και ευσυνειδησίας το εάν κάποιος αποδίδει σωστά στην εργασία του ή όχι. Επίσης, μια και εργάζομαι σε μεγάλη εταιρία εδώ και 15 χρόνια, έχω παρατηρήσει ότι όταν ένα άτομο που έχει τελειώσει ΤΕΙ συνειδητοποίησει ότι έχει τις ίδιες ευκαρίες στον εργασιακό χώρο με συναδέλφους από ΑΕΙ, το εκτιμάει ιδιαίτερα και πολλές φορές αποδίδει περισσότερο από τους άλλους που θεωρούν δεδομένη την θέση τους λόγω πανεπιστημιακών σπουδών. Βέβαια όλα καθορίζονται από το εταιρικό περιβάλλον, τα κίνητρα προς στους υπαλλήλους αλλά και την αντίληψη/ιδιοσυγκρασία των ίδιων των εργαζομένων και κατά πόσο θέλουν/έχουν τη θέληση να προοδεύσουν και να προσφέρουν πραγματικά χωρίς απλά να θέλουν να "βολευτούν" σε μία θέση

ΤΕΙ

για τα κολέγια που από ιεκ έγιναν πανεπιστήμια σε μια νύχτα, εκεί μόκο. Μόνο με τα τει σκυλιάζουν οι πανεπιστημιακοί Έχουμε πανεπηστήμιο το τμήμα οικοκυρικής του Χαροκόπειου

φδ

κολοβαρανε στο υπουργειο, το συστημα διανομης συγγραμματων δεν εχει ανοιξει ακομα, πανε για ηλεκτρονικο βιβλιο. ειναι ασχετοι και επικινδυνοι, τεμπεληδες και αχρηστοι!!!!

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης