Η πρώτη κατάθεση από την αρχιλοχία Πλεξίδα: Πετούσαμε χαμηλά, ακουμπήσαμε τα καλώδια

Η πρώτη κατάθεση από την αρχιλοχία Πλεξίδα: Πετούσαμε χαμηλά, ακουμπήσαμε τα καλώδια

Τα όσα είπε η αρχιλοχίας φαίνεται να επιβεβαιώνουν τις αρχικές εκτιμήσεις - Πώς την βρήκε πρώτος τεχνικός της ΔΕΗ

Τις δραματικές στιγμές που προηγήθηκαν της συντριβής του Χιούι που προκάλεσε το θάνατο τεσσάρων αξιωματικών το πρωί της Τετάρτης περιέγραψε στην πρώτη της κατάθεση η αρχιλοχίας Βασιλική Πλεξίδα που νοσηλεύεται στο 424 Στρατιωτικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης.

«Πετούσαμε χαμηλά όταν πέσαμε σε ομίχλη. Η ορατότητα ήταν άκρως περιορισμένη έως μηδενική. Το ελικόπτερο ακούμπησε στα καλώδια της ΔΕΗ και έχασε την ισορροπία του. Όλα έγιναν σε κλάσμα του δευτερολέπτου» είπε αρχικά η τυχερή μέσα στην ατυχία της αρχιλοχίας. 

«Με την πρόσκρουση στο έδαφος έχασα τις αισθήσεις μου και όταν ύστερα από αρκετή ώρα τις ξαναβρήκα ήταν σαν να ξυπνούσα ύστερα από ένα εφιαλτικό όνειρο, όμως με αφόρητους πόνους σε όλο μου το σώμα» συμπλήρωσε η Βασιλική Πλεξίδα σύμφωνα με το Έθνος.

Η κατάθεση αυτή έρχεται να επιβεβαιώσει τις αρχικές εκτιμήσεις το ελικόπτερο κατέπεσε στην περιοχή του Σαρανταπόρου, έπειτα από πρόσκρουση σε καλώδια υψηλής τάσεως της ΔΕΗ, όταν οι χειριστές αναγκάστηκαν να πετάξουν χαμηλά, είτε λόγω της χαμηλής νέφωσης που επικρατούσε στην περιοχή, είτε λόγω βλάβης που παρουσιάστηκε στο ελικόπτερο.


Τα συντρίμμια του ελικοπτέρου



Η αρχιλοχίας Πλεξίδα




Τα ερωτήματα που ζητούν απαντήσεις

Ωστόσο στρατιωτικές πηγές τονίζουν ότι υπάρχουν ερωτήματα, στα οποία θα πρέπει να δώσει απαντήσεις η επιτροπή διερεύνησης της τραγωδίας:

- Πότε συντηρήθηκε το ελικόπτερο και ποιο ήταν το υπόλοιπο ωρών λειτουργίας του μέχρι την επόμενη συντήρησή του;

- Πόσες ώρες πτήσεως είχαν στον συγκεκριμένο τύπο ελικοπτέρου ο κυβερνήτης και ο συγκυβερνήτης;

- Τι αναφέρουν τα βιβλία συντηρήσεως του ελικοπτέρου (log book);

- Έφερε το ελικόπτερο τοποθετημένους κόπτες καλωδίων;

Εκτός όμως από τα παραπάνω ερωτήματα, που αφορούν στις συνθήκες κάτω από τις οποίες συνετρίβη το εν λόγω ελικόπτερο, υπάρχουν και άλλα γενικότερα ερωτήματα σχετικά με την χρησιμοποίηση των «γερασμένων» Χιούι και την ανάγκη αντικατάστασής τους με νέα, σύγχρονα και μεγαλύτερης ασφάλειας:

- Μπορούν ακόμη να χρησιμοποιούνται ασφαλώς τα ελικόπτερα για μεταφορά προσωπικού;

- Μπορούν να χρησιμοποιούνται με ασφάλεια για πτήσεις πάνω από θαλάσσιες επιφάνειες, ενώ είναι μονοκινητήρια και παλιά;

- Υπάρχει χρονοδιάγραμμα απόσυρσής τους;

- Μέχρι πότε μπορούν να υποστηρίζονται με ανταλλακτικά; 

- Είναι συμφέρουσα οικονομικά η διατήρησή τους, ενώ οι περισσότερες χώρες τα έχουν αποσύρει; 

«Καθόταν σαν σε κάθισμα»

Από τους πρώτους που έφτασε στο σημείο της συντριβής το πρωί της Τετάρτης ήταν ο ο τεχνικός της ΔΕΗ Δημοσθένης Χατζηλελέκος. Αυτός είναι ο άνθρωπος που βρήκε ζωντανή την μοναδική διασωθείσα από το δυστύχημα, όπου σκοτώθηκαν τέσσερα στελέχη των ενόπλων δυνάμεων και εξηγεί αναλυτικά τι έγινε. 

Ειδοποιηθήκαμε από πελάτες της ΔΕΗ πως κόπηκε το ρεύμα και ξεκινήσαμε να ψάχνουμε το δίκτυο για να εντοπίσουμε την βλάβη, λέει σε τοπικό τηλεοπτικό σταθμό. Προχωρώντας σε δύσβατη περιοχή ο ίδιος και οι συνάδελφοί του, είδαν τα συντρίμμια και πλησιάζοντας περισσότερο, είδαν ζωντανή την αρχιλοχία Βασιλική Πλεξίδα: «Είδα μία κοπελίτσα, καθόταν σαν σε κάθισμα, κάτω στο χώμα, ήταν χτυπημένη», ξεκινάει καθώς θυμάται όσα πρωτόγνωρα είδαν τα μάτια του.

Ο τεχνικός της ΔΕΗ θυμάται πως η κοπέλα είχε επικοινωνία με το περιβάλλον και όπως λέει, αφού ειδοποίησε την αστυνομία και πήρε οδηγίες από τους γιατρούς, έμεινε μαζί της. «Μου είπαν κάθε πέντε λεπτά να της μιλάω, τη ρώτησα αν θέλει νεράκι, της σκούπισα τα χείλη γιατί ήταν μέσα στα αίματα... Ήταν πολύ σοκαρισμένη η κοπέλα, μόνο που μου είπε ήταν να της σκουπίσω λίγο τα χείλη».

Ο ίδιος περιγράφει πως πολύ κοντά ήταν το κύριο τμήμα από τα συντρίμμια του Χιούι, μέσα στο οποίο βρίσκονταν άλλοι τέσσερις άνθρωποι, που βρήκαν όμως τραγικό θάνατο: «Οι άλλοι ήταν μέσα, το ελικόπτερο ήταν... μιλούσα στην κοπέλα μες τα αίματα και κοιτούσα μήπως βγει και κάποιος άλλος να τον βοηθήσω», λέει.

Ο τεχνικός της ΔΕΗ εξηγεί πώς βρήκε ζωντανή την αρχιλοχία Βασιλική Πλεξίδα

ΣΧΟΛΙΑ (85)

Καχυποπτος

Αυτά της είπαν να πει, αυτά είπε.

αφού θα τα αποσύρουν ΟΛΑ ,πώς ακόμα πετάνε;

Ηταν Ιανουάριος του 1969 όταν το πρώτο Χιούι κατέφθανε στην Ελλάδα για να ενταχθεί στην Αεροπορία Στρατού. Μέχρι το 1993 και με την προσθήκη αρκετών μεταχειρισμένων του αμερικανικού στρατού είχαν ενταχθεί στο όπλο 101 συνολικά ελικόπτερα του συγκεκριμένου τύπου. Έκτοτε και μέχρι σήμερα με την κατάλληλη συντήρηση καθώς και με κάποιες αναγκαίες αναβαθμίσεις τα Χιούι σήκωσαν με επάρκεια το φορτίο των μεταφορικών επιχειρήσεων του στρατού ξηράς. Όμως ο χρόνος είναι αμείλικτος ακόμη και για τους θρύλους και η παλαιότητα του ελικοπτέρου, ακόμη και αν δεν τίθεται θέμα ασφάλειας πτήσεων, το καθιστά ξεπερασμένο. Οι αξιωματικοί της Αεροπορίας Στρατού μιλούν πάντα με συγκίνηση για τα Χιούι αν και ομολογούν ότι έφαγαν τα ψωμιά τους. Αυτό φαίνεται ότι έγινε συνείδηση ήδη από τα μέσα της περασμένης δεκαετίας ύστερα μάλιστα και από απανωτά πολύνεκρα δυστυχήματα με απαρχαιωμένα Χιούι που οδήγησαν κάποιους να τα αποκαλέσουν ιπτάμενα φέρετρα. Αν και ο χαρακτηρισμός κρίνεται υπερβολικός και άδικος, εξανάγκασε ουσιαστικά την τότε ηγεσία του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας να επισπεύσει πρόγραμμα σταδιακής αντικατάστασής τους με μεταφορικά ελικόπτερα τύπου NH-90. Σήμερα η Αεροπορία Στρατού αριθμεί συνολικά 95 Χιούι ενώ 2 έχουν παραχωρηθεί στην Πολεμική Αεροπορία.

Γυναίκα.....

Ο κόσμος γνωρίζει κ εμπιστεύεται την πολεμκή αεροπορία! Τι είναι κ ποιός ο ρόλος της αεροπορίας στρατού ;;( σαν παράρτημα ακούγεται ) Καλό παράδεισο στα θύματα και καλή ανάρρωση στην τραυματία.

Προς άσχετη...

Πριν μιλήσετε για παραρτήματα θα έπρεπε να ξέρετε ότι όλοι οι Νατοϊκοί στρατοί (και όχι μόνο) έχουν αεροπορικά τμήματα για κάθε κλάδο τους, Ναυτικός, Στρατός, Πολεμική Αεροπορία. Το ίδιο έχει κάνει και η Ιταλία, η Γερμανία, η Τουρκία, το Ηνωμένο Βασίλοειο κτλ. Δεν το συνεχίζω γιατί φαίνεστε και είστε τελείως άσχετη με το θέμα.

Tempelides

Οι μηχανικοι τι.λενε?Θα πληρωσει καποιος απο τα τεμπελοσκυλα για τη δολοφονια 4 ανθρωπων που ναι μεν ειναι η δουλεια τους αλλα θα μπορουσε να ειναι και ο γιος μου που ειναι εφεδρος και τον αναγκασαν να παει στο καφενειο των τεμπεληδων...

οκ

Ας μην προσπαθούν να πείσουν κάποιοι ότι η παλαιότητα ενός μηχανήματος δεν επηρεάζει την καλή λειτουργία. Τα μέταλλα σκουριάζουν και φθείρονται,ακαθαρσίες συσσωρεύονται(πχ στη μηχανή), η χρόνια κόπωση της δομής αυξάνει και πολλά άλλα.

ΝΑΙ ΚΑΛΑ

Aσ μην προσπαθούν κάποιοι άσχετοι να κάνουν τους ειδικούς , και καινούργιο να ήταν το ελικόπτερο αν προσκρούσει κάπου συνήθως πέφτει. Τα περισσότερα ερωτήματα είναι γελοία

Εν μέρει σωστό

Οποιοδήποτε μέρος ενός μηχανήματος μπορεί να αντικατασταθεί, ακόμα και τα μέταλλα, και ένας βρώμικος κινητήρας μπορεί να καθαριστεί διεξοδικά. Το θέμα είναι αν συμφέρει τέτοιου είδους ακριβή συντήρηση, και αμφιβάλλω ότι γίνεται σωστή οικονομική ανάλυση γι αυτό.

Ορθόδοξος Χριστιανός

Να υμνήσουμε και να ευχαριστήσουμε την Παναγία για το ΘΑΥΜΑ που έκανε και έσωσε την αρχιλοχία...

Ορθόδοξος Χριστιανός

...και βεβαίως να προσευχηθούμε για τους τέσσερις που πήρε ο Θεός...

Ο.Χ : ΜΑΖΙ ΘΑ ΑΠΟΒΛΑΚΩΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!

Φτιάχνω το τέλειο φίλτρο της βλακείας και μου λείπει ένα ανθρώπινο συστατικό: Σκοπός μου ; να αποβλακώσω ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ! Πληρώνω καλά αρκεί να έρθεις με την τελευταία εξέταση αίματος και δείγμα φαιάς ουσίας όση τέλος πάντων σου έχει απομείνει. Άν διαθέτεις αυτό που ψάχνω μέχρι και συνέταιρο σε παίρνω μιας κι δεν βρήκα πουθενά αυτό το σπάνιο μείγμα βλακείας και μωρίας που διαθέτεις αλλά δεν το ξέρεις ..ΜΑΖΙ ΘΑ ΑΠΟΒΛΑΚΩΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΔΙΑΜΕΣΟΥ ΤΩΝ ΑΠΙΣΤΕΥΤΩΝ ΒΛΑΚΩΔΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ ΣΟΥ! ( ελπίζω να τα κρατάς ΟΛΑ μπάκ άπ σε ένα γκούγκλ λογαριασμό ) ..

@ Ο.Χ : ΜΑΖΙ ΘΑ ΑΠΟΒΛΑΚΩΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!20/04/201

Το μυστικο στη συνταγή είναι να κρύψεις λιγο βλακαηδώνι...σαν τις Σμυρνιές...

Έλενα

Στατιστικά τα αεροπορικά δυστυχήματα δείχνουν τις περισσότερες φορές ανθρώπινο λάθος. Οι καιρικές συνθήκες που τάχιστα αλλάζουν και η εκτίμησή τους δείχνουν το βαθμό γρήγορων αντανακλαστικών σκέψης σε ελάχιστο χρόνο. Οι προσεγγίσεις αυτού του τρόπου σκέψεις όσο πάνε και μειώνονται λόγω πολλών παραγόντων. Στη δική μας περίπτωση, φαίνεται άλλωστε και από την γενοκτονία της ασφάλτου, διαθέτουμε όλους τους παράγοντες στη βάση του ακραίου συναισθηματισμού, αυτού του αρχέτυπου της ελληνικής τραγωδίας άρρηκτα δεμένο με την κωμωδία, αυτής του αυτοσαρκασμού, που δεν επιτρέπει την άμεση θέαση και την εξέλιξη. Κάθε φορά μας αρέσει και αποτυπώνεται συσσωρευτικά στη μνήμη των ανθρώπων, περνώντας από γενιά σε γενιά, ενός λαού που αρνείται πεισματικά να φύγει προς τα εμπρός. Η επανάσταση πρέπει να συμβεί εκ των έσω .

GS

Τώρα ελπίζω οι χαζομάρες (διάβαζε μαλακίες) να καταλαγιάσουν... τα UH είναι παληά μεν αλλά αξιόπιστα ελικόπτερα και πετάνε σε όλα τα μήκη και πλάτη σε τεράστιους αριθμούς. Προυπόθεση βέβαια η καλή συντήρηση, αλλά αυτό ισχύει και για νέα ελικόπτερα, και να τηρούνται οι κανόνες πτήσης καθότι ο εν λόγω τύπος λόγω ηλικίας δεν έχει σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα. Το συγκεκριμένο ατύχημα δυστυχώς θα μπορούσε να αποφευχθεί εάν ο πιλότος τηρούσε προληπτικά επαρκές ύψος πτήσης διότι όφειλε να γνωρίζει ότι υπάρχουν καλώδια υψηλής (παρά το ότι του το έκρυβε η ΔΕΗ όπως γράφηκε... είμαστε για απίστευτα κλάματα) - αυτά βέβαια συμβαίνουν κυρίως λόγω υπερεμπιστοσύνης (αλλά αυτό είναι σε κάποιο βαθμό χαρακτηριστικό όλων των στρατιωτικών πιλότων, όποιος όπως εμείς δεν είναι δεν μπορεί να το καταλάβει και κάνει ανόητες συγκρίσεις). Επίσης είναι συχνό να υπάρχουν επιζώντες από πρώτη ελικοπτέρων εφόσον δεν γίνει έκρηξη, όπως συνέβει και στη συγκεκριμένη περίπτωση. Εύχομαι η κοπέλα να γίνει καλά και για τους λοιπούς ας είναι ελαφρύ το χώμα που θα τους σκεπάσει. Οι υπόλοιποι ας κάθονται στη φραπεδιά τους να κατηγορούν τους 'λουφαδόρους στρατιωτικούς'... αυτά είναι τα κόμπλεξ του νεοέλληνα που βρήκαν διέξοδο στην ανωνυμία του ίντερνετ... υπάρχουν τεμπέληδες ΔΥ όπως και τεμπέληδες στρατιωτικοί και αστυνομικοί όπως και τεμπέληδες αγρότες (περάστε μια βόλτα από τη Λάρισα, ενδεικτικά, μέρα μεσημέρι να δείτε γεμάτες τις καφετέριες...) και λουφαδόροι ΙΥ... όπως υπάρχουν και σκληρά εργαζόμενοι ΔΥ, ΙΥ, αγρότες κλπ ... τουλάχιστον όμως όταν κάποιος κινδυνεύει στη δουλειά του, όπως οι μάχιμοι στρατιωτικοί και αστυνομικοί, εργάτες ορυχείων κλπ, ας υπάρχει ο πρέπον σεβασμός ... ΓΑΙΔΟΥΡΙΑ ΕΛΛΗΝΑΡΕΣ.... ΥΓ. Το ότι εξέφρασε οδύνη η πρωθυπουργάρα ο οποίος στα νιάτα του έβριζε συλλήβδην στρατιωτικούς και αστυνομικούς, δεν το σχολιάζω, αυτά είναι πταίσματα σε σύγκριση με άλλα που λέει και κάνει... για δε τον υπουργό αμύνης, άστα...

stratos

Εύστοχο σχόλιο φίλε μου. Οι συγκεκριμένες γραμμές του δικτύου μεταφοράς υψηλής και υπερυψηλής τάσης απεικονίζονται στους στρατιωτικούς χάρτες και συγκεκριμένα στο Σαραντάπορο διέρχονται δύο διπλές γραμμές, εκατέρωθεν της κωμόπολης, προερχόμενες η μια από τα Σέρβια Κοζάνης και η άλλη από τον Ιλαρίωνα. Άρα το σχέδιο πτήσης από Λάρισα για Κοζάνη οπωσδήποτε είχε λάβει υπόψη και τα ύψη των πυλώνων της ΔΕΗ. Αυτό που μένει να μάθουμε είναι το ενδεδειγμένο ύψος πτήσης στο εγκριθέν σχέδιο πτήσης και αν ο χειριστής το ακολούθησε δηλαδή αν πετούσε σε ύψος τέτοιο που να υπερίπταται των δικτύων ή επέλεξε μια στιγμιαία βύθιση του ελικοπτέρου για να αποκτήσει καλύτερη ορατότητα ή αν παρουσίασε βλάβη κατά τη πτήση και αναγκάστηκε να χάσει ύψος με τραγικό αποτέλεσμα τη πτώση στις γραμμές της ΔΕΗ.

@

Τι λετε ρε παιδια, 1600 ωρες πτησεις ειχε ο πιλοτος, αφου το ειπανε τι εγινε, ειχε νεφωση, επρεπε να κατεβουνε χαμηλα και να ακολουθησουνε το αναγλυφο, ετυχε να εχει και ομιχλη, πεταγε χαμηλα για να εχει ορατοτητα με το εδαφος και εμπλεξε ο ελικας με τα καλωδια .... εκανε οτι επρεπε να κανει, τα καλωδια εκει δεν ηταν υψηλης τασης αλλα για ματαφορα τοπικα, αρα με ομιχλη ειναι δισδιακριτα .... τι το ψαχνεις, η κακια στιγμη .....

Ι.Κάλφας Σουηδία

//Η πρώτη κατάθεση από την αρχιλοχία Πλεξίδα: //Πετούσαμε χαμηλά, ακουμπήσαμε τα καλώδια//.Αυτό είναι το αίτιο τις συντριβής τους ελικοπτέρου που συνεπάγεται στο ανθρώπινο λάθος που πηγάζει πάντοτέ από υποβαθμισμένη κακή εκπαίδευση χείριστών. Εχθές τις 19-04-17 ωρα 13:55 έκανα ένα σχόλιο αναφέροντας τέσσερα αίτια που συνήθως καταλήγουν σε συντριβές αεροσκαφών. Γράφοντας η συνεχόμενες απώλειες εμψύχου και αψύχου υλικού των ενόπλων δυνάμεων πρέπει να εξεταστούν από εμπειρογνώμονες ξένων κρατών για να μην υπάρχει κάλυψη και να αποδοθούν ευθύνες στους υπεύθυνους. Ανάφερα τέσσερα αίτια συντριβών του πρώτου χέρι γράφοντας. Είτε τα αεροσκάφη είναι του μεσαίωνα σαράβαλα, είτε ή συντήρηση τους δεν είναι τέλια ή ανύπαρκτη, είτε οι πιλότοι είναι ανεκπαίδευτοι και απείθαρχοι ,είτε οι χειριστές είναι ζαμανφουτίστες παραβιάζοντας τους κανόνες πτήσεως. Είναι τραγικό να θρηνούμε θύματα από τέτοια αίτια. Ξέρετε που οι μηχανικοί συντηρητές αεροσκαφών τις πολεμικής αεροπορίας τα πτυχία τους δεν τα αναγνωρίζει καμία πολιτική αεροπορία σε όλοι την Ευρώπη; Όσο για τους κακόμοιρους σχολιαστές που έχουν αγνεία του αντικειμένου και το μόνο που ξέρουν είναι να βρίζουν. Αν έχουν το παραμικρό ένστικτο ανθρώπου και σέβονται κατά το ελάχιστο γονείς ,παιδιά .γυναίκες των θυμάτων ,ακόμα και τους φορολογουμένους Έλληνες. Να ζητήσουν δημόσια συγνώμη για τις υπερβλακείες των σχόλιων τους.

@το μόνο εύκολο..!

Μπάμ(!) κάνει η κατάθεση της διασωθείσης πως έγινε κατόπιν...Τσυριζοϋπαγόρευσης!

Ατυχήματα λόγω άλλων αιτίων δεν υπάρχουν;

Κ. Κάλφα, κατηγορείτε τους άλλους για ηλίθια σχόλια, αλλά το δικό σας έχει ένα ύφος σαν να είστε υψηλόβαθμο στέλεχος του NTSB (National Traffic Safety Board) των ΗΠΑ που εξιχνιάζει τα αίτια αεροπορικών τραγωδιών κλπ. αλλά από την άλλη είναι φανερό ότι αγνοείτε πολλούς από τους πιθανούς παράγοντες που οδηγούν σε αεροπορικά δυστυχήματα, π.χ. καιρός: διατμητικά νέφη που προκαλούν βίαιη βύθιση των αεροσκαφών, ή έυφλεκτα φορτία ή, ή, ή... υπάρχουν πάρα πολλοί λόγοι που μπορούν να αποτελέσουν τα αίτια του δυστυχήματος, και συνήθως, συντρέχουν παρά πάνω από ένας όταν γίνεται το ατύχημα. Πώς το 'χουμε στο μυαλό μας ότι είμαστε ειδήμονες σε ΟΛΑ μα όλα ανεξαιρέτως τα πράγματα, δεν μπορώ να καταλάβω, ειδικά για κάποιον που λέει ότι ζει στη Σουηδία. Πολλοί Έλληνες γείτονες;

Μάντης

Κάλφας φαντάζομαι από το μάντης Κάλφας γιατί τα όσα νοσηρά αναφέρετε (ή μαντεύετε) είναι αποκυήματα του νοσηρού μυαλού σας και ουδεμία σχέση έχουν με την πραγματικότητα.

Γιάννης Κ

Ανεξαρτήτως καιρικών συνθηκών, η πτήση με κανόνες όψεως δεν έπρεπε να γίνει σε απόσταση μιρκότερη των 150 m από το έδαφος. Προφανώς, εφόσον δεν συνέβη βλάβη, αυτο παραβιάστηκε και φυσικά δεν επρεπε να γίνει αφου οι συνηθήκες δεν ήταν πολεμικές, αλλά και ούτε η αποστολή ήταν τέτοια που δεν μπορούσε να ματαιωθεί λόγω καιρού. Μιλάμε για μια VIP πτήση που κατάντησε καταχρηστικά ώς τακτική αποστολή και το αντίθετο. Πάντως το οτι επέζησε το μοναδικό μέλος του πληρώματος που βρισκόταν στο χωρο επιβατών ίσως οφείλεται στο ότι οτι μπορει να φορούσε μονο αυτή κράνος (;), έναντι των άλλων δύο υψηλόβαθμων επιβαινόντων.

Πιο βαθιά!

Να πέσει ο Τσίπρας για μην πέσουν άλλα ελικόπτερα. Αυτός φταίει.

@ούτε στον ..ύπνο σου!

Σιγά μην βάλουν αυτούς ...σε τέτοια σαπάκια!! Τώρα δέ καλό είναι να μην μπαίνει κανείς πιλότος της Στρατιωυικής μας αεροπορίας να τα ..πιλοτάρει..Ας τα χειριστεί ο Καμμένος μοναχός του!!

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

maxairoma

Ο δράστης ή οι δράστες, για άγνωστο μέχρι στιγμής λόγο, καθώς δεν εχει διευκρινιστεί αν πρόκειται για ληστεία ή ξεκαθάρισμα προσωπικών διαφορών, εγκατέλειψαν αιμόφυρτο το θύμα και εξαφανίστηκαν στα στενά της περιοχής