Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Έρχεται «Τειρεσίας» και για τους κακοπληρωτές στην κινητή τηλεφωνία
Έρχεται «Τειρεσίας» και για τους κακοπληρωτές στην κινητή τηλεφωνία
Κοινή επιχείρηση με την ονομασία «Τηλέγνους» ετοιμάζουν οι εταιρείες Cosmote, Wind, Vodafone και Cyta με στόχο να περιοριστούν τα «φέσια» στην αγορά κινητής τηλεφωνίας
Κοινή επιχείρηση με την ονομασία «Τηλέγνους» ετοιμάζουν οι εταιρείες Cosmote, Wind, Vodafone και Cyta με στόχο να περιοριστούν τα «φέσια» στην αγορά κινητής τηλεφωνίας.
Όπως αναφέρει η Ημερησία, πρόκειται για ένα σύστημα ελέγχου της οικονομικής συμπεριφοράς επιχειρήσεων και ιδιωτών για λογαριασμό των εταιρειών κινητής και σταθερής τηλεφωνίας που θα τεθεί άμεσα σε λειτουργία.
Μέσω αυτού του «Τειρεσία» για κινητή τηλεφωνία, οι τέσσερις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον χώρο πλέον θα βάζουν σε «μαύρη λίστα» τους κακοπληρωτές που αλλάζουν δίκτυο αφήνοντας χρέη στον προηγούμενο πάροχο.
Οι τέσσερις εταιρίες κατέχουν από 25% στην επιχείρηση, που ιδρύθηκε πριν από λίγους μήνες μετά από γνωμοδότηση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, και έχει ως στόχο, όπως αναφέρεται, «την σύσταση και λειτουργία κοινού Αρχείου με δεδομένα οικονομικής συμπεριφοράς (ασυνέπειας) συνδρομητών-πελατών των συμβαλλόμενων εταιρειών κινητής τηλεφωνίας, ώστε να καθίσταται δυνατός ο έλεγχος φερεγγυότητας του υποψήφιου πελάτη για νέα σύνδεση κινητής τηλεφωνίας, καθώς και κάθε συναφής με τα παραπάνω σκοπός».
Ο «Τηλέγνους» θα λειτουργεί υπό την αιγίδα της Ένωσης Εταιρειών Κινητής Τηλεφωνίας (ΕΕΚΤ). Όσον αφορά τα στοιχεία του συνδρομητή που βρίσκεται στη λίστα, θα περιλαμβάνεται το όνομα, ο αριθμός ταυτότητας ή διαβατηρίου, η διεύθυνση και η οφειλή όσων θεωρούνται κακοπληρωτές.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η λίστα θα αφορά μόνο οφειλές άνω των 200 ή 300 ευρώ που έχουν καταστεί ληξιπρόθεσμες έχουν περάσει δηλαδή τρεις μήνες από την ημερομηνία πληρωμής και με βάση την απόφαση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα «οι πάροχοι θα πρέπει να ενημερώνουν μέσω σχετικού εντύπου που υπογράφει ο συνδρομητής με σχετικό γενικό όρο και σε λογαριασμό που αποστέλλεται στον συνδρομητή· σε κάθε δε περίπτωση, θα πρέπει να ενημερώνουν το υποκείμενο μέσω της αποστολής του επόμενου λογαριασμού του ή/και μέσω σύντομου γραπτού μηνύματος στο κινητό του τηλέφωνο (SMS) ότι η οφειλή του κατέστη ληξιπρόθεσμη και ότι πλέον ο πάροχος έχει δικαίωμα και θα διαβιβάσει το στοιχείο αυτό στο κοινό αρχείο».
Όπως αναφέρει η Ημερησία, πρόκειται για ένα σύστημα ελέγχου της οικονομικής συμπεριφοράς επιχειρήσεων και ιδιωτών για λογαριασμό των εταιρειών κινητής και σταθερής τηλεφωνίας που θα τεθεί άμεσα σε λειτουργία.
Μέσω αυτού του «Τειρεσία» για κινητή τηλεφωνία, οι τέσσερις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον χώρο πλέον θα βάζουν σε «μαύρη λίστα» τους κακοπληρωτές που αλλάζουν δίκτυο αφήνοντας χρέη στον προηγούμενο πάροχο.
Οι τέσσερις εταιρίες κατέχουν από 25% στην επιχείρηση, που ιδρύθηκε πριν από λίγους μήνες μετά από γνωμοδότηση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, και έχει ως στόχο, όπως αναφέρεται, «την σύσταση και λειτουργία κοινού Αρχείου με δεδομένα οικονομικής συμπεριφοράς (ασυνέπειας) συνδρομητών-πελατών των συμβαλλόμενων εταιρειών κινητής τηλεφωνίας, ώστε να καθίσταται δυνατός ο έλεγχος φερεγγυότητας του υποψήφιου πελάτη για νέα σύνδεση κινητής τηλεφωνίας, καθώς και κάθε συναφής με τα παραπάνω σκοπός».
Ο «Τηλέγνους» θα λειτουργεί υπό την αιγίδα της Ένωσης Εταιρειών Κινητής Τηλεφωνίας (ΕΕΚΤ). Όσον αφορά τα στοιχεία του συνδρομητή που βρίσκεται στη λίστα, θα περιλαμβάνεται το όνομα, ο αριθμός ταυτότητας ή διαβατηρίου, η διεύθυνση και η οφειλή όσων θεωρούνται κακοπληρωτές.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η λίστα θα αφορά μόνο οφειλές άνω των 200 ή 300 ευρώ που έχουν καταστεί ληξιπρόθεσμες έχουν περάσει δηλαδή τρεις μήνες από την ημερομηνία πληρωμής και με βάση την απόφαση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα «οι πάροχοι θα πρέπει να ενημερώνουν μέσω σχετικού εντύπου που υπογράφει ο συνδρομητής με σχετικό γενικό όρο και σε λογαριασμό που αποστέλλεται στον συνδρομητή· σε κάθε δε περίπτωση, θα πρέπει να ενημερώνουν το υποκείμενο μέσω της αποστολής του επόμενου λογαριασμού του ή/και μέσω σύντομου γραπτού μηνύματος στο κινητό του τηλέφωνο (SMS) ότι η οφειλή του κατέστη ληξιπρόθεσμη και ότι πλέον ο πάροχος έχει δικαίωμα και θα διαβιβάσει το στοιχείο αυτό στο κοινό αρχείο».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα