
ΠΡΟ ΟΛΙΓΟΥ ΕΜΑΘΑ ΟΤΙ ΑΠ ΤΗΝ ΑΝΕΜΟΣΚΑΛΑ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ ΠΕΣΑΝΕ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΠΝΙΓΗΚΑΝ. ΕΝΑΣ ΙΕΡΕΑΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ.-ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΚΙ ΑΛΛΟΙ.-ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΕΝ ΕΤΗ 2015 ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΑΣΦΑΛΕΣ ΤΡΟΠΟ ΔΙΑΣΩΣΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΖΟΥΝ ΑΝΕΜΟΣΚΑΛΕΣ 30 ΜΕΤΡΩΝ ΛΕς και ειμαστε στο μεσαιωνα ή λες και οι επιβατες ειναι λοκατζηδες. ΕΛΕΟΣ.
Εγκυρη πληροφορια απο κομαντο του ελληνικου ναυτικου που συμμετειχε στις ερευνες.Το ατυχημα ηταν εξαρχης στημενο για να παρουν τις ασφαλειες .Ηθελαν 1-2 νεκρους αλλα το πραγμα ξεφυγε.Επιτηδες εβαλαν μεσα φορτηγα με λαδια για να μην σβηνει η φωτια και ενα σωρο αλλα στοιχεια τα οποια δεν μπορουν να γραφουν λογω χωρου.Στο παιχνιδι ειναι μεχρι και οι κυβερνησεις Ελλαδας- Ιταλιας.Ο ανθρωπος ειδε με τα ματια του 70-80 νεκρους.Αυτα που λενε για αγνοουμενους ειναι παραμυθια.Ολα οσα θολα εγιναν εξηγουνται απτο ναυτικο δικαιο.Απλα ξεφτιλες...
τα θυματα μεχρι χτες ηταν 13.-οποτε μαλλον θα εννοουνε συν άλλα δεκα ακομα.-δεν εξηγειται αλλιως.
τα 2 εξτρα θύματα, είναι οι Αλβανοί που σκοτώθηκαν κατά την ρυμούλκηση. Αυτοί δεν προσμετρούνται στους επιβάτες του πλοίου
Ο πλοιαρχος και οι Ελληνικες αρχες πρεπει να δωσουν απαντησεις στο ερωτημα. Εαν η φωτια ξεκινησε στις τεσσερις οπως λενε οι επιβατες γιατι το πλοιο προχωρησε αλλες δυομιση ωρες βαθια στην Αδριατικη στα 10 μποφορ μεχρ το μπακ αουτ και δεν γυρισε στα αβαθη και χωρις μποφορ στενα της Κερκυρας οπου ολα θα ηταν πιο ευκολα. Ποια συμφεροντα προηγουνται των επιβατων η της εταιριας ;
Πλοίο Ελληνικής εταιρείας, ξεκίνησε από Ελληνικό λιμάνι από το οποίο επιβιβάστηκαν οι άνθρωποι, έπιασε φωτιά στα Ελληνικά χωρικά ύδατα και ζητάμε ευθύνες από τους Ιταλούς; Μήπως γιατί η εταιρεία ανήκει σε κάποιον από την ιερή οικογένεια των Βαρδινογιάννιδων;
ποια εταιρεια εννοεις ομως ?? την ΑΝΕΚ ?....ή την πλοιοκτητρια (ξενη) ?-ολες εχουν ευθυνες-ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ Ο ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑΝ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΚΑΚΟ. -ΑΝ ΕΙΧΑΝ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΣΩΣΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΠΥΡΟΣΒΕΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΕ ΑΠΛΩΘΕΙ Η ΦΩΤΙΑ ΕΤΣΙ.
Από την στιγμή που έχει εμπλακεί η ιταλική δικαιοσύνη η ΑΝΕΚ δύσκολα θα την βγάλει καθαρή. Η επέμβαση των Ελληνικών αρχών καθυστέρησε γιατί 1) δεν ειδοποίησε εγκαίρως ο καπετάνιος. Οι αρχές ειδοποιήθηκαν από επιβάτη με 2 ώρες καθυστέρηση, 2) ο καπετάνιος αδυνατούσε να συνεννοηθεί με τους εδώ και δεν είχε ιδέα από βασική ναυτική ορολογία, 3) Σύμφωνα με χτεσινή δήλωση διασωθέντα, ο καπετάνιος αρνήθηκε να δώσει το πηδάλιο στον δεύτερο που ήταν Έλληνας και μπορούσε να συνεννοηθεί, αλλά τον υποχρέωσε να κάθεται άπρακτος σε μια γωνιά, 4) σύμφωνα με τηλεοπτική δήλωση του Βαρβιτσιώτη οι φρεγάτες ήταν σε άσκηση του ναυτικού. Το είπε νωρίς το πρωί της Κυριακής σε κατάσταση πανικού, το μάζεψε αμέσως και δεν το ξαναανέφερε μάλλον γιατι δεν έπρεπε να το πει. Το Ναβαρίνο όντως έφυγε από την νότια Κρητη για την Αδριατική. 5) Μόνο 2 σουπερ πούμα λειτουργούν, δίσταζαν για διάφορους λόγους να στείλουν αυτό που είναι μονίμως στην Λήμνο. Τελικά διέσχισε όλη τη βόρειο ελλαδα, σταμάτησε στον Αξιό για ανεφοδιασμό και στην συνέχεια έπεσε σε τρελη κακοκαιρία στην Κέρκυρα. 6) το πλοίο είχε εν τω μεταξύ περάσει στον ιταλικό χωρο ευθύνης, κι όταν έφτασαν τα ελληνικά ελικόπτερα οι ιταλοί δεν τα αφηναν να επιχειρήσουν. Συμπεράσματα: Άχρηστος καπετάνιος, ανύπαρκτο πλήρωμα, η ΑΝΕΚ ότι να'ναι, οδηγοί που έκαναν του κεφαλιού τους και το πλήρωσαν με τη ζωή τους, ανέτοιμες αρχές, κακή διανομή επιχειρησιακών μέσων στον Ελληνικό χώρο, καθήλωση των περισσοτέρων λόγω βλαβών, εξαιρετικά άσχημος καιρός.