Στάση εργασίας σε Μετρό, Ηλεκτρικό, Τραμ την Τετάρτη
Oι εργαζόμενοι στη ΣΤΑ.ΣΥ. αναφέρουν ότι παρά τις κυβερνητικές «ιστορίες επιτυχίας», «η μνημονιακή πολιτική της ισοπέδωσης των εργασιακών σχέσεων συνεχίζεται με απόλυτη συνέπεια»
Τετράωρη στάση εργασίας, από τις 12:00 το μεσημέρι έως τις 16.00 το απόγευμα εξήγγειλαν την Τετάρτη εργαζόμενοι σε Ηλεκτρικό, Μετρό και Τραμ.
Σε κοινή ανακοίνωσή τους οι εργαζόμενοι στη ΣΤΑ.ΣΥ. αναφέρουν ότι παρά τις κυβερνητικές «ιστορίες επιτυχίας» για αποδέσμευση από τα μνημόνια και άλλα τινά, «η μνημονιακή πολιτική της ισοπέδωσης των εργασιακών σχέσεων συνεχίζεται με απόλυτη συνέπεια».
Όπως αναφέρουν τα σωματεία, «σε αυτό το πλαίσιο, παρότι εξαντλήσαμε όλες τις προσπάθειες διαλόγου η κυβέρνηση και η Διοίκηση της ΣΤΑ.ΣΥ ΑΕ μας κάνουν "μπαλάκι" και αρνούνται, με διάφορα προσχήματα, να συζητήσουμε και να υπογράψουμε νέα Συλλογική Σύμβαση Εργασίας» και εκτιμούν πως στόχος είναι η πλήρης ισοπέδωση δικαιωμάτων και αποδοχών σε ΗΣΑΠ, Μετρό και Τραμ, με ατομικές συμβάσεις ή άλλα εφευρήματα.
Έτσι, οι εργαζόμενοι θα προχωρήσουν σε στάση εργασίας για τέσσερις ώρες την Τετάρτη, ενώ
δηλώνουν αποφασισμένοι να αγωνιστούν για την ασφάλεια των συγκοινωνιών, «που τίθενται σε κίνδυνο από την διάλυση των εργασιακών σχέσεων, την υπερεργασία και την επαπειλούμενη ιδιωτικοποίηση», τις δημόσιες και φθηνές αστικές συγκοινωνίες και την υπογραφή νέας ΣΣΕ για εργασία με αξιοπρέπεια.
Κλείσιμο
Να σημειωθεί πάντως πως η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ προσέφυγε στη Δικαιοσύνη ζητώντας να κηρυχθεί παράνομη και καταχρηστική η τετράωρη στάση εργασίας των εργαζομένων...
Η κατάψυξη ωαρίων αποτελεί μία από τις σημαντικότερες εξελίξεις της σύγχρονης αναπαραγωγικής ιατρικής, προσφέροντας στις γυναίκες τη δυνατότητα να διατηρήσουν τη γονιμότητά τους και να σχεδιάσουν το μέλλον τους με μεγαλύτερη ελευθερία και αυτονομία.
Για έβδομη συνεχόμενη χρονιά, το Plastic Free Greece δίνει δυναμικά το παρών σε κάθε γωνιά της χώρας. Η πρώτη πράξη της φετινής εκστρατείας εκτυλίχθηκε σε τέσσερις ηπειρωτικούς προορισμούς (Θεσσαλονίκη, Τρίκαλα, Αθήνα, Πάτρα) και είχε ως αποτέλεσμα τη συλλογή 150,5 κιλών σκουπιδιών.
Με διεθνή παρουσία, ισχυρό τεχνολογικό αποτύπωμα και έμφαση στην ανάπτυξη ψηφιακών λύσεων, ο όμιλος Super Technologies εισέρχεται δυναμικά στην ελληνική αγορά.