Κατάληψη εκπαιδευτικών στο πολιτικό γραφείο του Κυριάκου Μητσοτάκη
Έληξε λίγο πριν τις 23:00 το βράδυ της Πέμπτης έπειτα από την παρέμβαση του εισαγγελέα και του διευθυντή της αστυνομίας - «Οι αποφάσεις της κυβέρνησης δεν αλλάζουν» λέει ο υπουργός
Λίγο πριν τις 23:00 έληξε η κατάληψη που πραγματοποιούσαν στο πολιτικό γραφείο του υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης Κυριάκου Μητσοτάκη στο Παγκράτι ομάδα εκπαιδευτικών που διαμαρτύρονταν για τις απολύσεις συναδέλφων τους, σχολικών φυλάκων και άλλων εργαζομένων που βρίσκονται σε διαθεσιμότητα.
Η κινητοποίηση έληξε έπειτα από την παρέμβαση του εισαγγελέα και του διευθυντή της αστυνομίας. Οι εκπαιδευτικοί αποφάσισαν να τερματίσουν την κινητοποίησή τους προκειμένου να αποφύγουν τις συνέπειες του νόμου.
Κλείσιμο
Το μεσημέρι είχε σημειωθεί ένταση με τα ΜΑΤ τα οποία προσπάθησαν να απωθήσουν τους συγκεντρωμένους που έφτασαν εκεί με την πορεία της ΑΔΕΔΥ, και στη συνέχεια παρέμειναν έξω από το γραφείο του υπουργού, σε ένδειξη συμπαράστασης προς τους καθηγητές.
Σύμφωνα με πληροφορίες, στο γραφείο του κ. Μητσοτάκη βρίσκονταν περίπου 50 άτομα, ενώ ανάμεσά τους ήταν και ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ, Θέμης Κοτσυφάκης.
Οι εκπαιδευτικοί δήλωσαν ότι πρόκειται για συμβολική κατάληψη στο πλαίσιο των κινητοποιήσεων κατά της διαθεσιμότητας και των απολύσεων.
Ο ίδιος ωστόσο ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης αρνήθηκε να συναντηθεί μαζί τους, ζητώντας τους πρώτα να αποχωρήσουν από το γραφείο του και στη συνέχεια να οριστεί νέο ραντεβού.
Μάλιστα, μέσα από το λογαριασμό του στο Twitter, o κ. Μητσοτάκης σχολίασε «καυστικά» την κατάληψη στο γραφείο του, γράφοντας: «Κατάληψη στο πολιτικό μου γραφείο. Η παραβίαση ιδιωτικού χώρου πάγια τακτική κάποιων συνδικαλιστών».
Και συμπλήρωσε: «Σε κάθε περίπτωση οι αποφάσεις της κυβέρνησης δεν αλλάζουν».
Η κατάψυξη ωαρίων αποτελεί μία από τις σημαντικότερες εξελίξεις της σύγχρονης αναπαραγωγικής ιατρικής, προσφέροντας στις γυναίκες τη δυνατότητα να διατηρήσουν τη γονιμότητά τους και να σχεδιάσουν το μέλλον τους με μεγαλύτερη ελευθερία και αυτονομία.
Για έβδομη συνεχόμενη χρονιά, το Plastic Free Greece δίνει δυναμικά το παρών σε κάθε γωνιά της χώρας. Η πρώτη πράξη της φετινής εκστρατείας εκτυλίχθηκε σε τέσσερις ηπειρωτικούς προορισμούς (Θεσσαλονίκη, Τρίκαλα, Αθήνα, Πάτρα) και είχε ως αποτέλεσμα τη συλλογή 150,5 κιλών σκουπιδιών.
Με διεθνή παρουσία, ισχυρό τεχνολογικό αποτύπωμα και έμφαση στην ανάπτυξη ψηφιακών λύσεων, ο όμιλος Super Technologies εισέρχεται δυναμικά στην ελληνική αγορά.