Ειδική γραμμή για τους πληγέντες στην Κεφαλονιά από το υπουργείο Υγείας

Ειδική γραμμή για τους πληγέντες στην Κεφαλονιά από το υπουργείο Υγείας

Στο «1135» οι Κεφαλονίτες  θα μπορούν να υποβάλλουν χωρίς χρέωση και επί 24ώρου βάσεως ερωτήματα και αιτήματα που σχετίζονται με την δύσκολη καθημερινότητά τους λόγω της σεισμικής δραστηριότητας

Ειδική γραμμή για τους πληγέντες στην Κεφαλονιά από το υπουργείο Υγείας
Έναν τετραψήφιο τηλεφωνικό αριθμό, το  «1135»,  ενεργοποίησε το υπουργείο Υγείας προκειμένου να ανοίξει άμεσο δίαυλο επικοινωνίας με τους πολίτες της Κεφαλονιάς.

Στην τηλεφωνική γραμμή, που λειτουργεί από την Τρίτη δωρεάν επί 24ωρου βάσεως, 7 ημέρες την εβδομάδα, οι πολίτες του νησιού θα μπορούν να υποβάλλουν ερωτήματα και αιτήματα που σχετίζονται με την δύσκολη καθημερινότητά τους και τα προβλήματα που ανακύπτουν λόγω της σεισμικής δραστηριότητας. Από την πλευρά τους, οι υπάλληλοι της γραμμής «1135» θα ενημερώνουν τους πολίτες για την πορεία και την έκβαση της υπόθεσής τους με κλήσεις ή μηνύματα. 
 
Κλείσιμο
«Για το υπουργείο Υγείας η ενεργοποίηση της τηλεφωνικής γραμμής υποστήριξης των σεισμόπληκτων ήταν μονόδρομος, από τη στιγμή που δεχτήκαμε τη σχετική εισήγηση του ΚΕΕΛΠΝΟ. Ενημερώθηκε αμέσως ο Πρωθυπουργός, ο οποίος ήταν απόλυτα σύμφωνος, και η γραμμή είναι στη διάθεση των πολιτών» είπε κατά την παρουσίαση του «1135» η υφυπουργός Υγείας, κυρία Ζέττα Μακρή.
 
Με μια τηλεφωνική κλήση στο «1135» η οποία σημειωτέον είναι χωρίς χρέωση, οι πολίτες της Κεφαλονιάς μπορούν να ενημερώνονται για θέματα ζημιών και συνεργείων ελέγχων, οικονομικής ενίσχυσης, δημόσιας υγείας, εκπαίδευσης και σχολικών κτιρίων, καθώς και για οποιοδήποτε άλλο θέμα τους απασχολεί λόγω σεισμού.
 
Στην ίδια τηλεφωνική γραμμή οι πολίτες θα μπορούν να αναφέρουν τυχόν ολιγωρία τοπικών ή κεντρικών φορέων για προβλήματα που πρέπει να επιλυθούν άμεσα.
 
Σύμφωνα με το ΚΕΕΛΠΝΟ, οι αρμόδιοι της λειτουργίας της γραμμής έχουν κωδικοποιήσει τα μέτρα που έχει λάβει η κυβέρνηση και οι υπάλληλοι θα παρέχουν όλες τις αναγκαίες πληροφορίες για τις προϋποθέσεις, τη διαδικασία και τα δικαιολογητικά που απαιτούνται.
 
Όλα τα αιτήματα και ερωτήματα που θα θέτουν οι σεισμόπληκτοι θα τα επεξεργάζεται ειδική ομάδα στελεχών της γραμμής «1135» η οποία θα επικοινωνεί με τις τοπικές υπηρεσίες στο νησί καθώς και κεντρικά προκειμένου να προωθούνται άμεσες λύσεις.
 
Τέλος, στη γραμμή θα υπάρχει δυνατότητα καταγραφής της εθελοντικής προσφοράς από πολίτες, επιχειρήσεις, φορείς και οργανώσεις από όλη την  Ελλάδα για την υποστήριξη της Κεφαλονιάς.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης