Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Ελληνικό - Σύνταγμα σε 14 λεπτά!
Ελληνικό - Σύνταγμα σε 14 λεπτά!
Ξεκινά την Παρασκευή η λειτουργία τεσσάρων νέων σταθμών του Μετρό στα νότια προάστια - Aναμένεται να εξυπηρετούν καθημερινά 80.000 επιβάτες
UPD:
6
ΣΧΟΛΙΑ
Από αύριο στις 12 το μεσημέρι παραδίδεται στην κυκλοφορία, η επέκταση της γραμμής 2 του Μετρό, μέχρι το Ελληνικό. Η επέκταση περιλαμβάνει, συνολικά, τέσσερις νέους σταθμούς (Ηλιούπολη, Αλίμος Αργυρούπολη, Ελληνικό).
Η διαδρομή Ελληνικό-Σύνταγμα θα διαρκεί 14 λεπτά, όπως δήλωσε ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Μιχάλης Χρυσοχοϊδης ο οποίος παρακολούθησε την τελεταία δοκιμή μαζί με τον υφυπουργό, Μιχάλη Παπαδόπουλο.
«Παραδίδουμε ένα έργο που θα ανακουφίσει τα λαϊκά στρώματα στα νότια προάστια. Ένα έργο που δημιουργεί ανάπτυξη στις γειτονιές της Αθήνας» τόνισε ο κ.Χρυσοχοϊδης.
Στα τέλη Οκτωβρίου αναμένεται να δοθεί στην κυκλοφορία ο σταθμός στο Χαϊδάρι και να ξεκινήσει η διάνοιξη σηράγγων στην επέκταση του δικτύου προς Πειραιά.
Ο πρόεδρος της «Αττικό Μετρό» Χρήστος Τσίτουρας, ανακοίνωσε ότι θα κατασκευστεί μια νέα γραμμή τραμ, μήκους 1.100 μέτρων, μέσω της οποίας θα συνδέεται το υφιστάμενο δίκτυο του τραμ της παραλιακής με τον σταθμό του μετρό στην Αργυρούπολη.
Επίσης, σε συνεργασία με την «Ελληνικό ΑΕ» και τους δήμους της περιοχής καταβάλλεται προσπάθεια, ώστε να εξευρεθούν χώροι στάθμευσης στους τέσσερις νέους σταθμούς.
Η διαδρομή Ελληνικό-Σύνταγμα θα διαρκεί 14 λεπτά, όπως δήλωσε ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Μιχάλης Χρυσοχοϊδης ο οποίος παρακολούθησε την τελεταία δοκιμή μαζί με τον υφυπουργό, Μιχάλη Παπαδόπουλο.
«Παραδίδουμε ένα έργο που θα ανακουφίσει τα λαϊκά στρώματα στα νότια προάστια. Ένα έργο που δημιουργεί ανάπτυξη στις γειτονιές της Αθήνας» τόνισε ο κ.Χρυσοχοϊδης.
Στα τέλη Οκτωβρίου αναμένεται να δοθεί στην κυκλοφορία ο σταθμός στο Χαϊδάρι και να ξεκινήσει η διάνοιξη σηράγγων στην επέκταση του δικτύου προς Πειραιά.
Ο πρόεδρος της «Αττικό Μετρό» Χρήστος Τσίτουρας, ανακοίνωσε ότι θα κατασκευστεί μια νέα γραμμή τραμ, μήκους 1.100 μέτρων, μέσω της οποίας θα συνδέεται το υφιστάμενο δίκτυο του τραμ της παραλιακής με τον σταθμό του μετρό στην Αργυρούπολη.
Επίσης, σε συνεργασία με την «Ελληνικό ΑΕ» και τους δήμους της περιοχής καταβάλλεται προσπάθεια, ώστε να εξευρεθούν χώροι στάθμευσης στους τέσσερις νέους σταθμούς.
Οι σταθμοί των νοτίων προαστίων αναμένεται να εξυπηρετούν καθημερινά πάνω από 80.000 επιβάτες. Σύμφωνα με «Τα Νέα», η εκτίμηση από την Αττικό Μετρό είναι ότι με την έναρξη της λειτουργίας της επέκτασης θα μειωθούν κατά 50.000 οι ημερήσιες μετακινήσεις με Ι.Χ. αυτοκίνητα, ενώ η διαδρομή Ελληνικό - Σύνταγμα θα γίνεται σε 14 λεπτά.
Στην επέκταση του Ελληνικού θα χρησιμοποιηθούν πέντε συρμοί τρίτης γενιάς με έξι βαγόνια - από τους 17 που κατασκευάστηκαν στη Νότια Κορέα και βρίσκονται στο αμαξοστάσιο του Ελαιώνα. Οι υπόλοιποι 12 θα δρομολογηθούν στην επέκταση του Πειραιά.
Σε ό,τι αφορά στις υπόλοιπες -κυρίως υπό σχεδιασμό- γραμμές, οι συρμοί του Μετρό θα αργήσουν να περάσουν... Ο μόνος σχεδιασμός που έχει αρχίσει να υλοποιείται είναι η επέκταση του Μετρό στον Πειραιά.
Στο μεταξύ, αναφορικά με την πολυδιαφημισμένη «γραμμή U» λόγω του σχήματος, η οποία θα ξεκινά από το Αλσος Βεΐκου και θα καταλήγει στον Ευαγγελισμό, συνολικού προϋπολογισμού 3,3 δισ. ευρώ, αυτή τη στιγμή γίνονται ασκήσεις επί χαρτού.
Το ίδιο συμβαίνει και με την επέκταση της Γραμμής 2 του Μετρό από την Ανθούπολη προς το Ιλιον, η οποία περιλαμβάνει τρεις σταθμούς με συνολικό μήκος 3,5 χιλιομέτρων.
Για αυτό το έργο, συνολικού προϋπολογισμού 350 εκατ. ευρώ, αυτή τη στιγμή «τρέχουν» οι μελέτες και, σύμφωνα με πηγές από την Αττικό Μετρό, ο στόχος είναι να γίνει η δημοπράτηση το 2014. Και βέβαια υπό την προϋπόθεση ότι θα εξασφαλιστεί το προαναφερθέν ποσό.
Στην επέκταση του Ελληνικού θα χρησιμοποιηθούν πέντε συρμοί τρίτης γενιάς με έξι βαγόνια - από τους 17 που κατασκευάστηκαν στη Νότια Κορέα και βρίσκονται στο αμαξοστάσιο του Ελαιώνα. Οι υπόλοιποι 12 θα δρομολογηθούν στην επέκταση του Πειραιά.
Σε ό,τι αφορά στις υπόλοιπες -κυρίως υπό σχεδιασμό- γραμμές, οι συρμοί του Μετρό θα αργήσουν να περάσουν... Ο μόνος σχεδιασμός που έχει αρχίσει να υλοποιείται είναι η επέκταση του Μετρό στον Πειραιά.
Στο μεταξύ, αναφορικά με την πολυδιαφημισμένη «γραμμή U» λόγω του σχήματος, η οποία θα ξεκινά από το Αλσος Βεΐκου και θα καταλήγει στον Ευαγγελισμό, συνολικού προϋπολογισμού 3,3 δισ. ευρώ, αυτή τη στιγμή γίνονται ασκήσεις επί χαρτού.
Το ίδιο συμβαίνει και με την επέκταση της Γραμμής 2 του Μετρό από την Ανθούπολη προς το Ιλιον, η οποία περιλαμβάνει τρεις σταθμούς με συνολικό μήκος 3,5 χιλιομέτρων.
Για αυτό το έργο, συνολικού προϋπολογισμού 350 εκατ. ευρώ, αυτή τη στιγμή «τρέχουν» οι μελέτες και, σύμφωνα με πηγές από την Αττικό Μετρό, ο στόχος είναι να γίνει η δημοπράτηση το 2014. Και βέβαια υπό την προϋπόθεση ότι θα εξασφαλιστεί το προαναφερθέν ποσό.
UPD:
6
ΣΧΟΛΙΑ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα