Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
400.000 οι Έλληνες χρήστες του ηλεκτρονικού τζόγου
400.000 οι Έλληνες χρήστες του ηλεκτρονικού τζόγου
Εκ των οποίων οι 100.000 σε πολύ τακτική βάση, σύμφωνα με έρευνα του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών...
Περίπου 400.000 ήταν οι Έλληνες χρήστες του ηλεκτρονικού τζόγου το 2011 (26% του 1,5 εκατ. Ελλήνων που έκαναν on-line συναλλαγές στο διαδίκτυο), εκ των οποίων οι 100.000 σε πολύ τακτική βάση, σύμφωνα με έρευνα του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Καταγράφηκε ετήσια αύξηση της τάξης του 25% αφού το 2010 περίπου 310.000 Έλληνες είχαν εμπλακεί με τον ηλεκτρονικό τζόγο (31% του 1 εκατ. Ελλήνων που έκαναν on-line συναλλαγές στο διαδίκτυο).
Όπως προκύπτει από την έρευνα, ο τυπικός Έλληνας on-line καταναλωτής που εμπλέκεται με τον ηλεκτρονικό τζόγο είναι πολύ σοβαρός χρήστης του Internet (23,3 ώρες/εβδομάδα) που φθάνει βέβαια στα επίπεδα του εθισμού.
Επίσης θεωρείται επαγγελματίας on-line αγοραστής αφού κάνει 16,2 αγορές/χρόνο και ξοδεύει 1.450 ευρώ ετησίως. Σε σύγκριση με τον τυπικό Έλληνα on-line καταναλωτή καταγράφεται μια πιο προχωρημένη on-line συμπεριφορά της τάξης περίπου του 20% στα βασικά online συμπεριφοριακά χαρακτηριστικά.
Σε ό,τι αφορά την ηλικιακή κατανομή των Ελλήνων χρηστών του ηλεκτρονικού τζόγου τα τελευταία 2 χρόνια, παρότι φαίνεται να υπάρχει μια μικρή μετατόπιση των χρηστών σε μεγαλύτερες ηλικίες (αύξηση της ηλικίας 43-50 από το 3% σε 8%) καταγράφεται ένα ποσοστό 8% των παικτών στις νέες ηλικίες.
Δηλαδή το 2011 πάνω από 30.000 νέοι (ηλικίας 14-20 ετών) δηλώνουν ότι παίζουν στο διαδίκτυο καζίνο, τυχερά παιχνίδια και στοιχήματα. Επιβεβαιώνονται δηλαδή και άλλες σχετικές έρευνες ότι ολοένα και περισσότεροι έφηβοι ενδίδουν τα τελευταία χρόνια στον ηλεκτρονικό τζόγο με τάσεις εθισμού.
Καταγράφηκε ετήσια αύξηση της τάξης του 25% αφού το 2010 περίπου 310.000 Έλληνες είχαν εμπλακεί με τον ηλεκτρονικό τζόγο (31% του 1 εκατ. Ελλήνων που έκαναν on-line συναλλαγές στο διαδίκτυο).
Όπως προκύπτει από την έρευνα, ο τυπικός Έλληνας on-line καταναλωτής που εμπλέκεται με τον ηλεκτρονικό τζόγο είναι πολύ σοβαρός χρήστης του Internet (23,3 ώρες/εβδομάδα) που φθάνει βέβαια στα επίπεδα του εθισμού.
Επίσης θεωρείται επαγγελματίας on-line αγοραστής αφού κάνει 16,2 αγορές/χρόνο και ξοδεύει 1.450 ευρώ ετησίως. Σε σύγκριση με τον τυπικό Έλληνα on-line καταναλωτή καταγράφεται μια πιο προχωρημένη on-line συμπεριφορά της τάξης περίπου του 20% στα βασικά online συμπεριφοριακά χαρακτηριστικά.
Σε ό,τι αφορά την ηλικιακή κατανομή των Ελλήνων χρηστών του ηλεκτρονικού τζόγου τα τελευταία 2 χρόνια, παρότι φαίνεται να υπάρχει μια μικρή μετατόπιση των χρηστών σε μεγαλύτερες ηλικίες (αύξηση της ηλικίας 43-50 από το 3% σε 8%) καταγράφεται ένα ποσοστό 8% των παικτών στις νέες ηλικίες.
Δηλαδή το 2011 πάνω από 30.000 νέοι (ηλικίας 14-20 ετών) δηλώνουν ότι παίζουν στο διαδίκτυο καζίνο, τυχερά παιχνίδια και στοιχήματα. Επιβεβαιώνονται δηλαδή και άλλες σχετικές έρευνες ότι ολοένα και περισσότεροι έφηβοι ενδίδουν τα τελευταία χρόνια στον ηλεκτρονικό τζόγο με τάσεις εθισμού.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα