Κάθε λόγο να πανηγυρίζει έχει σήμερα ο απόφοιτος του Πρότυπου Λυκείου Ηρακλείου Κρήτης, Γιώργος Καγιαμπάκης, που πέρασε πρώτος στο Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο και πήρε μετάλλιο στη Ολυμπιάδα Φυσικής.
Σύμφωνα με το cretalive.gr, ο Γιώργος κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο στην 55η Ολυμπιάδα Φυσικής στο Παρίσι.
Παράλληλα, εισάγεται πρώτος στο Τμήμα Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου.
Παρέχει συμβουλευτική υποστήριξη και καθοδήγηση σε όλα τα στάδια της διαδικασίας αίτησης, βοηθώντας τις επιχειρήσεις να επιλέξουν την κατάλληλη μορφή χρηματοδότησης, αλλά και να διαχειριστούν επιτυχώς την αίτησή τους