Στα δημοσιεύματα που θέλουν τη γιατρό που τραυματίστηκε όταν το αυτοκίνητό της, συγκρούστηκε με τρένο, το μεσημέρι του Μεγάλου Σαββάτου στην Πάτρα επειδή επέστρεφε από εφημερία 36 ωρών, απαντά με ανακοίνωσή της η 6η Υγειονομική Περιφέρεια.
Σε αυτή αναφέρεται ότι «η εφημερία τη Μεγάλη Παρασκευή ήταν για 24 ώρες» και ότι «οι ιατροί μετά το πέρας της εφημερίας τους αποχωρούν από το νοσοκομείο», ενώ επισημαίνεται ότι, το «ιατρικό προσωπικό προβλέπεται να ξεκουράζεται στα εφημερία εντός του νοσοκομείου και όταν παρουσιάζεται ανάγκη να σπεύδει άμεσα στην κλινική».
Αναλυτικά η ανακοίνωση της 6ης ΥΠΕ:
«Σχετικά με το περιστατικό σύγκρουσης μεταξύ του ΙΧ οχήματος της ιατρού του Γενικού Νοσοκομείου Πατρών «Ο Άγιος Ανδρέας» και του Προαστιακού Τραίνου και καθώς διακινούνται ανακριβείς πληροφορίες στα ΜΜΕ θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τα ακόλουθα.
Τη Μ. Παρασκευή το ΓΝΠ βρισκόταν σε κλειστή εφημερία και λόγω της αργίας στην Παθολογική Κλινική εφημέρευαν για 24 ώρες (08:00 Μ. Παρασκευής έως και 08:00 Μ. Σαββάτου) δυο ομάδες αποτελούμενες από ειδικευμένο ιατρό και ειδικευόμενο ιατρό εκάστη ομάδα. Οι ιατροί μετά το πέρας της εφημερίας τους αποχωρούν από το νοσοκομείο.
Επισημαίνουμε ότι, το ιατρικό προσωπικό προβλέπεται να ξεκουράζεται στα εφημερία εντός του νοσοκομείου και όταν παρουσιάζεται ανάγκη σπεύδει άμεσα στην κλινική.
Ευχόμαστε ταχεία ανάρρωση στην ιατρό και να επιστρέψει σύντομα στην οικία της».
Δείτε βίντεο από τη σύγκρουση:
Κλείσιμο
Υπενθυμίζεται ότι η γιατρός σώθηκε από θαύμα καθώς η σύγκρουση ήταν τόσο σφοδρή που η αριστερή πλευρά του αυτοκινήτου της καταστράφηκε ολοσχερώς. Στο σημείο έσπευσαν δυνάμεις της Αστυνομίας και της Πυροσβεστική, άνδρες της οποίας της απεγκλώβισαν.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η γιατρός φέρει τραύματα στο θώρακα, στο συκώτι και στην ωμοπλάτη, ωστόσο έχει διαφύγει τον κίνδυνο και νοσηλεύεται στο νοσοκομείο του Ρίου σε σταθερή κατάσταση.
Η κατάψυξη ωαρίων αποτελεί μία από τις σημαντικότερες εξελίξεις της σύγχρονης αναπαραγωγικής ιατρικής, προσφέροντας στις γυναίκες τη δυνατότητα να διατηρήσουν τη γονιμότητά τους και να σχεδιάσουν το μέλλον τους με μεγαλύτερη ελευθερία και αυτονομία.
Για έβδομη συνεχόμενη χρονιά, το Plastic Free Greece δίνει δυναμικά το παρών σε κάθε γωνιά της χώρας. Η πρώτη πράξη της φετινής εκστρατείας εκτυλίχθηκε σε τέσσερις ηπειρωτικούς προορισμούς (Θεσσαλονίκη, Τρίκαλα, Αθήνα, Πάτρα) και είχε ως αποτέλεσμα τη συλλογή 150,5 κιλών σκουπιδιών.
Με διεθνή παρουσία, ισχυρό τεχνολογικό αποτύπωμα και έμφαση στην ανάπτυξη ψηφιακών λύσεων, ο όμιλος Super Technologies εισέρχεται δυναμικά στην ελληνική αγορά.