Λίγες ημέρες μετά την εκτόξευση του νέου υπερχητικού βαλλιστικού πυραύλου της Ρωσίας με την ονομασία «Oreshnik» (φουντουκιά στα ελληνικά) στα ουκρανικά εδάφη, η ρωσική πρεσβεία στην Αθήνα αποφάσισε να ευχηθεί «καλό σαββατοκύριακο» στην Ελλάδα με μια ιδιαίτερη όσο και μυστηριώδη ανάρτηση στα social media.
Συγκεκριμένα, «ανέβασε» τη φωτογραφία του πίνακα ενός Ρώσου ζωγράφου, του Ιβάν Σίσκιν που τιτλοφορείται «Οι φουντουκιές της Κριμαίας»!
Με επίκεντρο τις τοπικές κοινωνίες, η ΑΒ Βασιλόπουλος πραγματοποίησε 150 δράσεις εθελοντισμού σε όλη τη χώρα, με τη συμμετοχή περισσότερων από 4.500 ανθρώπων.