H ΟΛΜΕ συνεχίζει τις κινητοποιήσεις της και τον Μάιο
Συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις τους οι καθηγητές, ενώ βρίσκονται σε αναμονή της έκδοσης της δικαστικής απόφασης σχετικά με την αγωγή του υπουργείου Παιδείας, που εκδικάστηκε στις 26/4
Η ΟΛΜΕ έχει αποφασίσει τη συνέχιση της απεργίας-αποχής ενώ εκκρεμεί η έκδοση της απόφασης του δικαστηρίου για την αγωγή σε βάρος της του υπουργείου Παιδείας, η οποία εκδικάστηκε στις 26/4.
Υπενθυμίζεται ότι οι εκπαιδευτικοί αντιδρούν στο νόμο περί αξιολόγησης. Διαμαρτύρονται, επίσης, απέναντι στην κήρυξη της απεργίας-αποχής της ΔΟΕ ως παράνομης και καταχρηστικής όπως και στην απαγόρευσή επανάληψής της στο μέλλον.
Για το Μαϊο, η ΟΛΜΕ έχει προκηρύξει τρίωρες στάσεις εργασίας, όπως συμβαίνει στην αρχή κάθε μήνα. Επιπλέον, έχει εξασφαλίσει την υποστήριξη της ΑΔΕΔΥ για τις κινητοποιήσεις της, εάν με την έκδοση της δικαστικής απόφασης κηρυχθεί η απεργία – αποχή τους παράνομη.
Το Ploom* διοργάνωσε μια βραδιά γεμάτη διαδραστικές δράσεις, εντυπωσιακά visuals και δυνατές μουσικές στιγμές, που μετέτρεψε το κέντρο της Αθήνας σε έναν πολυαισθητηριακό προορισμό.
H εταιρεία αξιοποιεί την ενέργεια των ανθρώπων της, τη δυναμική του αθλητισμού και τη δύναμη της τεχνολογίας με στόχο την ενίσχυση της συμμετοχής, της συμπερίληψης και της αλληλεγγύης.
Σχολές και τμήματα, φιλοσοφία και προτεραιότητες, δυνατότητες και προοπτικές που συναποτελούν το ακαδημαϊκό οικοδόμημα του UNIC Athens και δίνουν το στίγμα του στη νέα, λαμπρή και συναρπαστική εποχή γνώσης.