Το Μητροπολιτικό Κολλέγιο συμπράττει με διεθνώς αναγνωρισμένα Πανεπιστήμια, με στόχο τη δημιουργία νέων προοπτικών στην ελληνική εκπαίδευση.
Ο Όμιλος που δημιουργεί μοναδικές καταναλωτικές εμπειρίες, καινοτομεί και αναπτύσσεται
Ο Όμιλος που δημιουργεί μοναδικές καταναλωτικές εμπειρίες, καινοτομεί και αναπτύσσεται
Το επενδυτικό πλάνο το Ομίλου Fourlis για τα τρία μεγάλα brands που εκπροσωπεί, στοχεύει στην επέκταση των δικτύων καταστημάτων σε Ελλάδα, Κύπρο, Βουλγαρία και Ρουμανία.
Sponsored content
Αυτό που περιμένουμε από κάθε μεγάλη εταιρεία είναι μοναδικές καταναλωτικές εμπειρίες, ώστε κάθε επίσκεψη στα καταστήματά της να μετατρέπεται σε ψυχαγωγία. Στην Ελλάδα υπάρχουν εταιρείες που πρωτοπορούν συνεχώς σε αυτόν τον τομέα, όπως είναι ο Όμιλος Fourlis ο οποίος εδώ και 75 χρόνια, αποδεικνύει ότι βρίσκεται σε σταθερή τροχιά εξέλιξης και εκσυγχρονισμού. Έτσι σήμερα αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους εμπορικούς ομίλους διαρκών καταναλωτικών αγαθών, με εμπορική δραστηριότητα που εκτείνεται σε Ελλάδα, Κύπρο, Βουλγαρία και Ρουμανία μέσω των brands που εκπροσωπεί. Συγκεκριμένα αντιπροσωπεύει τρία πολύ γνωστά εμπορικά σήματα: την «ΙΚΕΑ», τα «INTERSPORT» και την «Holland & Barrett».
Νέα καταστήματα ΙΚΕΑ
Και το πλάνο συνεχίζεται. Μέσα στο 2024 θα λειτουργήσει ένα νέο κατάστημα ΙΚΕΑ μεσαίου μεγέθους στην Πάτρα, ενώ στις αρχές του 2025 θα λειτουργήσει ένα νέο κατάστημα ΙΚΕΑ επίσης μεσαίου μεγέθους στο Ηράκλειο Κρήτης, και το 2027 θα είναι σε λειτουργία και άλλο ένα κατάστημα ΙΚΕΑ στο Ελληνικό. Την ίδια στιγμή, το ηλεκτρονικό κανάλι του ΙΚΕΑ, δρα συμπληρωματικά με τα φυσικά καταστήματα.
Σημειώνεται επίσης ότι το καλοκαίρι του 2024 θα λειτουργήσει πλήρως το νέο retail hub στο IKEA Αεροδρομίου Αθηνών, το οποίο θα φιλοξενήσει κι άλλα καταστήματα λιανικής, μεταξύ των οποίων ένα κατάστημα INTERSPORT και ένα HOLLAND & BARRETT.
INTERSPORT παντού
Σήμερα, το δίκτυο της INTERSPORT αριθμεί 110 καταστήματα σε Ελλάδα, Ρουμανία, Βουλγαρία και Κύπρο. Το πλάνο προβλέπει και Omnichannel στρατηγική η οποία τοποθετεί τον πελάτη στο επίκεντρο δίνοντάς του τη δυνατότητα να αλληλεπιδρά με το brand μέσω πολλαπλών καναλιών, όπως το smartphone, τα social media, το e-mail και τα φυσικά καταστήματα.
Holland & Barrett σημαίνει υγεία και ευεξία
Το Όραμα του Ομίλου Fourlis είναι να δημιουργεί συνθήκες ευημερίας και να είναι μία δύναμη θετικής αλλαγής για κάθε άνθρωπο. Γι’ αυτό δημιουργεί αξία για όλους, μέσα από συνεργασία με ανθρωποκεντρικά brands που υποστηρίζουν την καινοτομία, τη βιωσιμότητα και την ποιότητα.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα