Ελεύθερος υπό όρους αφέθηκε, μετά τη σημερινή απολογία του στον ανακριτή ο νοσηλευτής του νοσοκομείου «Αγιος Ανδρέας» της Πάτρας μετά την καταγγελία για σεξουαλική παρενόχληση ασθενούς, στα επείγοντα του νοσηλευτικού ιδρύματος.
Σύμφωνα με το tempo24.news, του απαγορεύτηκε η έξοδος από τη χώρα ενώ θα πρέπει να εμφανίζεται στο Αστυνομικό Τμήμα κάθε 1η και 16 του μηνός. Παράλληλα του επιβλήθηκε χρηματική εγγύηση ύψους 3.000 ευρώ.
Υπενθυμίζεται ότι σε βάρος του έχει ασκηθεί δίωξη κακουργηματικού χαρακτήρα, για κατάχρηση σε γενετήσια πράξη, ενέργεια ισοδύναμη του βιασμού μιας και το θύμα περιέρχεται σε κατάσταση που δεν μπορεί να αντιδράσει.
Η κατάψυξη ωαρίων αποτελεί μία από τις σημαντικότερες εξελίξεις της σύγχρονης αναπαραγωγικής ιατρικής, προσφέροντας στις γυναίκες τη δυνατότητα να διατηρήσουν τη γονιμότητά τους και να σχεδιάσουν το μέλλον τους με μεγαλύτερη ελευθερία και αυτονομία.