Χωρίς ταξί θα μείνει για τρίτο 24ωρο η Αττική καθώς συνεχίζεται η απεργία του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ) που διαμαρτύρεται για τις διατάξεις του φορολογικού νομοσχεδίου.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΣΑΤΑ η απεργία θα ολοκληρωθεί στις 6 το πρωί της Παρασκευής.
Τα μέλη του ΣΑΤΑ καλούνται, μάλιστα, να συμμετέχουν σε αυτοκινητοπορεία με τα ταξί, όπως συνέβη και την Πέμπτη, με το ραντεβού να δίνεται για τις 5 το απόγευμα στη συμβολή των οδών Σπύρου Πάτση και Λεωφόρου Καβάλας.
Κατά το ΣΑΤΑ στην πορεία της Πέμπτης στο κέντρο της Αθήνας συμμετείχαν περισσότερα από 1500 ταξί.
Παρέχει συμβουλευτική υποστήριξη και καθοδήγηση σε όλα τα στάδια της διαδικασίας αίτησης, βοηθώντας τις επιχειρήσεις να επιλέξουν την κατάλληλη μορφή χρηματοδότησης, αλλά και να διαχειριστούν επιτυχώς την αίτησή τους