Ξανά στην κυκλοφορία έπειτα από δύο μήνες η γραμμή τουπροαστιακού σιδηρόδρομου Λάρισα – Θεσσαλονίκη.
Χθες, Κυριακή, ο ΟΣΕ παρέδωσε στην κυκλοφορία τη γραμμή και έτσι σήμερα ήδη από τις 5:25, το πρώτο δρομολόγιο, μπήκε στις ράγες.
Να σημειωθεί, όπως αναφέρει η ΕΡΤ, ότι όλο αυτό το διάστημα, ο κόσμος από τη Λάρισα μεταφέρονταν με λεωφορείο μέχρι τη Ραψάνη και από εκεί συνέχιζαν το ταξίδι τους με το τρένο για τη Θεσσαλονίκη.
Παρέχει συμβουλευτική υποστήριξη και καθοδήγηση σε όλα τα στάδια της διαδικασίας αίτησης, βοηθώντας τις επιχειρήσεις να επιλέξουν την κατάλληλη μορφή χρηματοδότησης, αλλά και να διαχειριστούν επιτυχώς την αίτησή τους