Θρήνος στην κοινωνία του Βόλου, καθώς «έφυγε» από τη ζωή 3χρονο αγοράκι, το οποίο το Νοέμβριο του 2022, είχε διαγνωστεί με λευχαιμία.
Σύμφωνα με το magnesianews.gr, οι γονείς του το είχαν μεταφέρει στο Νοσοκομείο Παίδων «Αγία Σοφία» εδώ και μήνες, όπου νοσηλευόταν και σήμερα άφησε την τελευταία του πνοή, βυθίζοντας στο πένθος τους γονείς του και την ανήλικη αδελφή του.
Η νεκρώσιμος ακολουθία θα γίνει αύριο Πέμπτη,από τον Ι.Ν. Αγ. Γεωργίου Ιωλκού.
Παρέχει συμβουλευτική υποστήριξη και καθοδήγηση σε όλα τα στάδια της διαδικασίας αίτησης, βοηθώντας τις επιχειρήσεις να επιλέξουν την κατάλληλη μορφή χρηματοδότησης, αλλά και να διαχειριστούν επιτυχώς την αίτησή τους