Τραγωδία στη Φωκίδα: Όταν ο 40χρονος που σκοτώθηκε στα μεταλλεία μιλούσε για την επικινδυνότητα στις στοές

Τραγωδία στη Φωκίδα: Όταν ο 40χρονος που σκοτώθηκε στα μεταλλεία μιλούσε για την επικινδυνότητα στις στοές

Ο  άτυχος μηχανικός είχε παντρευτεί πρόσφατα και ήταν πατέρας ενός μικρού παιδιού -  Η στοά δεν ελέγχεται από από την επιθεώρηση μεταλλείων, καταγγέλλει συνάδελφος του 40χρονου που μιλά στο protothema.gr

40xronos
Πατέρας ενός κοριτσιού, μόλις ενός έτους, είναι ο άτυχος 40χρονος Κωνσταντίνος Αργύρης, που βρήκε φρικτό θάνατο από πτώση βράχου μέσα στην κεντρική στοά των Μεταλλείων Βωξίτη της ΙΜΕΡΥΣ κοντά στο χωριό Βάριανη, στο 51ο χιλιόμετρο του δρόμου Λαμίας-'Αμφισσας.

Ο 40χρονος εργαζόταν αρκετά χρόνια στα μεταλλεία βωξίτη της IMERYS στη Φωκίδα ως μεταλλειολόγος – μηχανικός. Είχε συνδέσει τη ζωή του με τη συγκεκριμένη επιχείρηση και το 2020 είχε μιλήσει στην κάμερα του tvstar.gr για την επικινδυνότητα της δουλειάς στις υπόγειες στοές και τον τρόπο εξόρυξης του βωξίτη.

Δείτε βίντεο:

Ο άτυχος μεταλλειολόγος- μηχανικός που βρήκε τραγικό θάνατο στη στοά των μεταλλείων


Εν τω μεταξύ για την πολύχρονη επαγγελματική του σταδιοδρομία ως μηχανικού ορυκτών πόρων, είχε μιλήσει ύστερα από κάλεσμα του Πολυτεχνείου της Κρήτης, μέσα από βίντεο και στις 16 Ιουνίου, ο άτυχος 40χρονος Κωνσταντίνος Αργύρης που το πρωί έχασε τη ζωή του από πτώση βράχου, μέσα στην κεντρική στοά των Μεταλλείων Βωξίτη της ΙΜΕΡΥΣ κοντά στο χωριό Βάριανη, στο 51ο χιλιόμετρο του δρόμου Λαμίας-Άμφισσας.

Στο βίντεο ο 40χρονος πατέρας κοριτσιού, μόλις ενός έτους, είχε αναφερθεί στην φοιτητική του σταδιοδρομία, αλλά και στο συνολικό έργο της σχολής που έγινε η αιτία  να αγαπήσει το επάγγελμά του:

«Ξεκίνησα τις σπουδές μου το 2001 και τις ολοκλήρωσα το 2007 στο Πολυτεχνείο της Κρήτης. Στην αρχή ήμουν επιφυλακτικός δεν γνώριζα τι θα πει να είσαι μηχανικός ανοιχτών πόρων δεν είχα κάποιο σχετικό ερέθισμα από το οικογενειακό περιβάλλον αλλά τόσο το ζεστό κλίμα που υπάρχει στην Ακαδημαϊκή κοινότητα όσο και οι γνώσεις που σου προσφέρει το ίδρυμα με έκανε να το αγαπήσω. Το Πολυτεχνείο προσφέρει γνώσεις τόσο σφαιρικές όσο και αρκετά εξιδεικευμένες ανάλογα με τον κύκλο σπουδών που θα διαλέξει κάθε φοιτητής. Τα θεωρητικά μαθήματα, οι πρακτικές ασκήσεις, τα εργαστήρια και η τύχη που είχαν να συμμετάσχω σε κάποια ερευνητικά προγράμματα με έκαναν να αγαπήσω το αντικείμενο. Έτσι ολοκληρώνοντας τις σπουδές μου ξεκίνησαν την καριέρα μου σαν μηχανικός σε οδικά τούνελ στο πέταλο του Μαλιακού συγκεκριμένα στην κατασκευή έξω ειδικών γαλαριών για το οδικό δίκτυο Αθήνα – Θεσσαλονίκη σαφώς σαν βοηθός στην αρχή. Έπειτα από την ολοκλήρωση του έργου σαν υπεύθυνος μηχανικός πια συνέχισα την καριέρα μου στα λατομεία στην ίδια περιοχή.

Τα τελευταία 11χρονια ασχολούμαι με την εκμετάλλευση βωξίτη στην περιοχή Φθιώτιδα και Φωκίδα αποκλειστικά υπόγεια εκμετάλλευση, υπόγειες στοές. Παράλληλα με αυτό είμαι και υπεύθυνος μηχανικός διάτρησης ανατίναξης ώστε να γίνει η συγκεκριμένη παραγωγή βωξίτη. Από όλο αυτό τι θα ήθελα να μείνει; Αγαπήστε το αντικείμενο, αδράξτε την ευκαιρία που σας δίνει το Πολυτεχνείο και μέρα με την μέρα θα είστε πιο χαρούμενοι και πιο δημιουργικοί άνθρωποι».

Κωνσταντίνος Αργύρης, Απόφοιτος Μηχανικός Ορυκτών Πόρων


O 40χρονος ο Κωνσταντίνος Αργύρης, είναι απόφοιτος της Σχολής Μηχανικών Ορυκτών Πόρων του Πολυτεχνείου Κρήτης και ύστερα από πολύχρονη επαγγελματική πορεία, εργαζόταν στον τομέα υπόγειας εκμετάλλευσης βωξίτη.

Όπως εξήγησε νωρίτερα στο prototheme.gr ένας συνάδελφος του άτυχου 40χρονου εργαζόμενου: «Στην συγκεκριμένη δουλειά ο Κωνσταντίνος ήταν πάνω από 10 χρόνια και στην εταιρία αυτή από το 2005. Η γυναίκα του επίσης δούλευε στην εταιρία και είχε παραιτηθεί πρόσφατα. Το ζευγάρι είχε παντρευτεί το καλοκαίρι και είχαν αποκτήσει και ένα παιδάκι κοντά ενός έτους. Τι συνέβη την ώρα της πτώσης κανένας δεν γνωρίζει. Δυστυχώς χάσαμε ένα πολύτιμο συνάδελφο».

Σχετικά με το ατύχημα κανείς δεν γνωρίζει με σιγουριά πώς συνέβη. «Το θέμα είναι ότι η πτώση του βράχου πραγματοποιήθηκε στο ασφαλέστερο σημείο της στοάς γι' αυτό την λέμε στοά βάσης. Προφανώς, υπήρχε πρόβλημα και την ώρα που πέρασε με το 4Χ4, έπεσε και τον πλάκωσε. Αυτή η στοά μπορεί να είχε δημιουργηθεί πριν 30 χρόνια μιλάμε για την κεντρική που οδηγεί στον βωξίτη. Δυστυχώς, δεν υπάρχει έλεγχος από την επιθεώρηση μεταλλείων. Εμείς τα φωνάζουμε, αλλά τίποτα δεν έχει γίνει όλα αυτά τα χρόνια. Πέρσι ήρθαν κάποια στιγμή μετά από πιέσεις δικές μας».

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο άτυχος 40χρονος μηχανοδηγός της εταιρίας μπήκε μόνος στη στοά με ένα αγροτικό όχημα, με σκοπό να πραγματοποιήσει κάποιον έλεγχο, όταν έπεσε ο βράχος που του στοίχισε τη ζωή.

Κλείσιμο
Αμέσως κλήθηκε η Πυροσβεστική η οποία προχώρησε στον απεγκλωβισμό του άτυχου μηχανοδηγού Κωνσταντίνου Αργύρη. Δυστυχώς, όμως, ο όγκος των βράχων που σκέπασε το αυτοκίνητο ήταν μεγάλος και είχε ως αποτέλεσμα των θανάσιμο τραυματισμό του.

Αξίζει να σημειωθεί πως στο σημείο της τραγωδίας, βρίσκονταν δύο ακόμη εργαζόμενοι της εταιρίας, οι οποίοι ευτυχώς δεν κινδύνεψαν. Αργότερα, όταν ηρεμήσουν από το σοκαριστικό περιστατικό, θα δώσουν κατάθεση προκειμένου να εξακριβωθεί πώς ακριβώς συνέβη η τραγωδία.

Η στοά δεν ελέγχεται από από την επιθεώρηση μεταλλείων, καταγγέλλει συνάδελφος

Σύμφωνα με τους συναδέλφους του που μίλησαν στο protothema.gr, ο 40χρονος ο Κωνσταντίνος Αργύρης είναι απόφοιτος της Σχολής Μηχανικών Ορυκτών Πόρων του Πολυτεχνείου Κρήτης και μετά από πολύχρονη επαγγελματική πορεία, εργαζόταν στον τομέα υπόγειας εκμετάλλευσης βωξίτη.
202210051532415118


45χρονος_1


Όπως εξήγησε ένας συνάδελφος του άτυχου 40χρονου εργαζόμενου: «Στην συγκεκριμένη δουλειά ο Κωνσταντίνος ήταν πάνω από 10 χρόνια και στην εταιρία αυτή από το 2005. Η γυναίκα του επίσης δούλευε στην εταιρία και είχε παραιτηθεί πρόσφατα. Το ζευγάρι είχε παντρευτεί το καλοκαίρι και είχαν αποκτήσει και ένα παιδάκι κοντά ενός έτους. Τι συνέβη την ώρα της πτώσης κανένας δεν γνωρίζει. Δυστυχώς χάσαμε ένα πολύτιμο συνάδελφο».

45χρονος


Σχετικά με το ατύχημα κανείς δεν γνωρίζει με σιγουριά πώς συνέβη. «Το θέμα είναι ότι η πτώση του βράχου πραγματοποιήθηκε στο ασφαλέστερο σημείο της στοάς γι' αυτό την λέμε στοά βάσης. Προφανώς, υπήρχε πρόβλημα και την ώρα που πέρασε με το 4Χ4, έπεσε και τον πλάκωσε. Αυτή η στοά μπορεί να είχε δημιουργηθεί πριν 30 χρόνια μιλάμε για την κεντρική που οδηγεί στον βωξίτη. Δυστυχώς, δεν υπάρχει έλεγχος από την επιθεώρηση μεταλλείων. Εμείς τα φωνάζουμε, αλλά τίποτα δεν έχει γίνει όλα αυτά τα χρόνια. Πέρσι ήρθαν κάποια στιγμή μετά από πιέσεις δικές μας».


Ειδήσεις σήμερα:

Ελληνοτουρκική κρίση: Με ανθυποβρυχιακά συστήματα εξοπλίζουν το Oruc Reis οι Τούρκοι

Φωκίδα: Άφησε πίσω του ένα κοριτσάκι ενός έτους ο 40χρονος που σκοτώθηκε στο μεταλλείο

Η Γερμανία δεν αναγνωρίζει τη συμφωνία Τουρκίας – Λιβύης, λέει εκπρόσωπος του υπουργείου Εξωτερικών
Κλείσιμο
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης