Τέλος και με τη... βούλα η χρήση μάσκας στα σχολεία και τα πανεπιστήμια από την 1η Ιουνίου. Στη σχετική ανακοίνωση προέβη το υπουργείο Παιδείας διευκρινίζοντας παράλληλα ότι η χρήση της μάσκας θα είναι υποχρεωτική μέσα στην αίθουσα για όλες τις εξετάσεις.
Ακολουθεί η ανακοίνωση του υπουργείου Παιδείας:
Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, κατόπιν εισήγησης της Εθνικής Επιτροπής Προστασίας της Δημόσιας Υγείας έναντι του κορωνοϊού COVID-19, ανακοινώνει την άρση της υποχρεωτικής χρήσης μάσκας σε σχολεία, IEK, Πανεπιστήμια και κάθε εκπαιδευτική δομή, σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους, από την Τετάρτη 1η Ιουνίου 2022.
Εξαιρείται η παρουσία σε πάσης φύσεως εξετάσεις (ενδοσχολικές/προαγωγικές, Πανελλήνιες, πανεπιστημιακές, ξένων γλωσσών κτλ.): τόσο οι υποψήφιοι όσο και οι επιβλέποντες υποχρεούνται στη χρήση μάσκας εντός της αίθουσας διενέργειας των εξετάσεων.
Συνεχίζουμε να παροτρύνουμε τους γονείς μαθητών 5 ετών και άνω να εμβολιάσουν τα παιδιά τους, να αξιοποιήσουν το ισχυρό αυτό όπλο της επιστήμης απέναντι στην COVID-19.
Καλή ολοκλήρωση της σχολικής και ακαδημαϊκής χρονιάς, καλή επιτυχία σε όλες και όλους τους υποψηφίους εξετάσεων και ευχαριστίες στα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας για την εξαιρετική συνεργασία.
Η κατάψυξη ωαρίων αποτελεί μία από τις σημαντικότερες εξελίξεις της σύγχρονης αναπαραγωγικής ιατρικής, προσφέροντας στις γυναίκες τη δυνατότητα να διατηρήσουν τη γονιμότητά τους και να σχεδιάσουν το μέλλον τους με μεγαλύτερη ελευθερία και αυτονομία.
Για έβδομη συνεχόμενη χρονιά, το Plastic Free Greece δίνει δυναμικά το παρών σε κάθε γωνιά της χώρας. Η πρώτη πράξη της φετινής εκστρατείας εκτυλίχθηκε σε τέσσερις ηπειρωτικούς προορισμούς (Θεσσαλονίκη, Τρίκαλα, Αθήνα, Πάτρα) και είχε ως αποτέλεσμα τη συλλογή 150,5 κιλών σκουπιδιών.
Με διεθνή παρουσία, ισχυρό τεχνολογικό αποτύπωμα και έμφαση στην ανάπτυξη ψηφιακών λύσεων, ο όμιλος Super Technologies εισέρχεται δυναμικά στην ελληνική αγορά.