Θεσσαλονίκη: Ληστεία σε βενζινάδικο – Τραυμάτισαν με κατσαβίδι τον υπάλληλο
Οι δράστες αναζητούνται από τιςΑρχές
Ληστεία σημειώθηκε το βράδυ της Πέμπτης σε πρατήριο υγρών καυσίμων στην οδό Λαγκαδά, στην Σταυρούπολη.
Οι δράστες με τη χρήση κατσαβιδιού τραυμάτισαν ελαφρά τον υπάλληλο και αφού άρπαξαν το ποσό των 400 ευρώ από το ταμείο του καταστήματος, εξαφανίστηκαν.
Στο σημείο έσπευσαν αστυνομικές δυνάμεις, οι οποίοι προχώρησαν και σε δύο προσαγωγές, χωρίς όμως αποτέλεσμα.
Οι δράστες αναζητούνται από τις Αρχές.
Ο υπάλληλος, μετά τον τραυματισμό του, μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο νοσοκομείο Παπανικολάου.
Η κατάψυξη ωαρίων αποτελεί μία από τις σημαντικότερες εξελίξεις της σύγχρονης αναπαραγωγικής ιατρικής, προσφέροντας στις γυναίκες τη δυνατότητα να διατηρήσουν τη γονιμότητά τους και να σχεδιάσουν το μέλλον τους με μεγαλύτερη ελευθερία και αυτονομία.