Πέρα από τον Φιλικό Διακανονισμό: Πώς να ελαχιστοποιήσετε την ταλαιπωρία στα τρακαρίσματα

Αυτοματοποιώντας τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζουμε τα ατυχήματα, ο χρόνος αποζημίωσης ελαχιστοποιείται κι έτσι έχουμε πιο ολοκληρωμένη ασφάλεια

Sponsored Content
Καταγραφή, φωτογραφίες, ενημέρωση ασφαλιστικών εταιρειών, επικοινωνία με την τροχαία και τους εμπλεκόμενους είναι μόνο μερικές από τις διαδικασίες με τις οποίες είναι πιθανό να χρειαστεί να ασχοληθούμε αν μας συμβεί κάτι στον δρόμο.
Ακριβώς τη στιγμή, δηλαδή, που έχουμε την αγωνία μας για ό,τι συνέβη αλλά και την έγνοια του πόσο γρήγορα θα συνεχίσουμε την καθημερινότητά μας χωρίς καθυστερήσεις και ταλαιπωρία.

Τη στιγμή που θέλουμε τη λιγότερη δυνατή γραφειοκρατία και τη μεγαλύτερη δυνατή ευκολία.

Τι είναι ο Φιλικός Διακανονισμός
Είναι ένας τρόπος να λύνονται πιο εύκολα τα διαδικαστικά ζητήματα ενός ατυχήματος. Δεν μας αφορά άμεσα, καθώς δεν κάνουμε εμείς σχετικά με τον Φιλικό Διακανονισμό. Εφόσον όμως έχουμε επιλέξει ασφαλιστική εταιρία που ανήκει σε αυτόν, μπορούμε σε περίπτωση ατυχήματος να περιμένουμε πιο εύκολες και ομαλές συνεννοήσεις.

Το πιο πρακτικό πλεονέκτημα του Φιλικού Διακανονισμού είναι ότι ουσιαστικά αποτελεί συμφωνία άμεσης πληρωμής υλικών ζημιών αλλά και μικρών σωματικών βλαβών από τροχαία ατυχήματα. Πρακτικά, με τον Φιλικό Διακανονισμό οι οδηγοί που δεν ευθύνονται για τα ατυχήματα αποζημιώνονται από τη δική τους ασφαλιστική εταιρεία. Στη συνέχεια οι εταιρίες κάνουν μεταξύ τους ό,τι χρειάζεται για την εκκαθάριση των πληρωμών.

Για να γίνει αυτό βέβαια υπάρχουν ορισμένες προϋποθέσεις: Μεταξύ άλλων, πρέπει και οι δύο ασφαλιστικές εταιρίες να ανήκουν στον Φιλικό Διακανονισμό, το ατύχημα να έχει γίνει μεταξύ οχημάτων με ελληνικές πινακίδες και να μην ξεπερνά η αποζημίωση τα προβλεπόμενα όρια (€6.500 οι υλικές ζημιές, €12.000 ανά άτομο οι σωματικές βλάβες και €30.000 συνολικά για τις σωματικές βλάβες ανά ατύχημα).

Ταχύτητα και ευκολία
Αυτό που όλοι θέλουμε σε μια αναποδιά στον δρόμο είναι να μην έρθουμε αντιμέτωποι με ταλαιπωρία και αναμονή. Στο πλαίσιο αυτό, μία εταιρία απαλλάσσει τους ασφαλισμένους της από οποιαδήποτε διαδικασία δεν είναι εντελώς απαραίτητη, και κινείται με κριτήριο την ευκολία και την άνεσή του.

Με την τηλεφωνική καταγραφή, η Hellas Direct δίνει τη δυνατότητα στους ασφαλισμένους της να μην περιμένουν, αν το θέλουν, τη Φροντίδα Ατυχήματος, αλλά να κάνουν οι ίδιοι τηλεφωνικά την καταγραφή του ατυχήματος. Τι σημαίνει αυτό; Να δώσουν μόνο τα απαραίτητα στοιχεία (τι έγινε, πού ακριβώς, ποιοι εμπλέκονται κτλ) τηλεφωνικά, και να στείλουν συγκεκριμένες φωτογραφίες που θα βγάλουν με το κινητό τους. Τι πετυχαίνει με αυτό; Πρώτον, ο οδηγός γλιτώνει την αναμονή στον δρόμο. Τα στοιχεία του 2021 δείχνουν πως ο μέσος όρος διάρκειας της τηλεφωνικής καταγραφής ήταν μόλις 6 λεπτά. Δεύτερον, με το που κλείνει το τηλέφωνο, ο οδηγός λαμβάνει σε email τη δήλωση του ατυχήματος και ενημερώνεται για τα επόμενα βήματα, ώστε να ξέρει τι να περιμένει και πότε. Φεύγοντας από το σημείο του ατυχήματος δεν χρειάζεται να κάνει απολύτως τίποτα άλλο. Τα έχει πλέον αναλάβει όλα η ασφαλιστική του.

Με εξειδικευμένες in-house ομάδες και αξιοποιώντας κάθε δυνατότητα της τεχνολογίας, η Hellas Direct φροντίζει να γίνουν όλα με τον τρόπο που πρέπει, αλλά χωρίς ο ασφαλισμένος να περιμένει χωρίς λόγο. Μηδενίζοντας τις περιττές διαδικασίες και τα πηγαινέλα αιτημάτων και τηλεφωνημάτων, η εταιρία έχει καταφέρει πάνω από τις μισές ζημιές της να κλείνουν σε μία ημέρα ενώ το – μέχρι στιγμής - ρεκόρ της στο κλείσιμο μιας ζημιάς είναι μόλις εννέα λεπτά. Υπάρχουν περιπτώσεις οδηγών που πήραν το πράσινο φως για να πάνε το όχημά τους στο συνεργείο πριν καν φύγουν από το σημείο του ατυχήματος.

Αυτό σίγουρα μπορεί να περιγραφεί ως ταχύτητα, άνεση και ευκολία.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr