Μαζική ήταν η ανταπόκριση του κόσμου στη δωρεάν διάθεση των δυο self testπου προμηθεύει το κράτος, προκειμένου οι πολίτες να προχωρήσουν σε αυτοδιαγνωστικό έλεγχο για τις ημέρες των εορτών.
Μετά την ανακοίνωση του πρωθυπουργού για τη δωρεάν διάθεσή τους και την ανάγκη να γίνουν τεστ πριν και μετά την πρωτοχρονιά, μόνο την Τετάρτη και την Πέμπτη, δόθηκαν 3,55 εκατομμύρια self test.
Να σημειωθεί ότι τις προηγούμενες δυο εβδομάδες είχαν δοθεί 2,9 εκατ συνολικά.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.