ΟΛΜΕ για Τράπεζα Θεμάτων: Εχουν πέσει θέματα που μαζεύτηκαν 3-4 καθηγητές για να τα λύσουν

ΟΛΜΕ για Τράπεζα Θεμάτων: Εχουν πέσει θέματα που μαζεύτηκαν 3-4 καθηγητές για να τα λύσουν

Τι είπαν ο γγ του υπ. Παιδείας και ο γραμματέας της ΟΛΜΕ

mathites
Για το νέο τρόπο αξιολόγησης των μαθητών μίλησαν ο γγ του υπ. Παιδείας και ο γραμματέας της ΟΛΜΕ νωρίτερα σήμερα στην ΕΡΤ.

Ο γγ της ΟΛΜΕ, Χρήστος Παπαχρήστος, μίλησε για την Τράπεζα Θεμάτων και τα διαγωνίσματα αξιολόγησης που πλέον γίνονται από το Γυμνάσιο υπενθυμίζοντας τα θέματα Χημείας που «έπεσαν» πριν από τρία χρόνια στις Πανελλαδικές που όπως είπε «μαζεύτηκαν 3-4 καθηγητές για να τα λύσουν».

Στον αντίποδα, ο Γενικός Γραμματέας του υπουργείου Παιδείας Αλέξανδρος Κόπτσης μίλησε για στόχο ισοτιμίας μαθητών και αυτονομίας εκπαιδευτικού.

Glomex Player(40599w16ki4e70hs, v-cggjm24utzu1-se)


Παπαχρήστος: Η όλη προσπάθεια ακυρώνεται στο τέλος

«Σαφέστα δεχόμαστε την αυτονομία του εκπαιδευτικού αλλά εκτός από αυτήν που ισχύει στα τετράμηνα διαγωνίσματα, ακολουθεί η Τράπεζα θεμάτων με το 50% να ορίζεται από το υπουργείο Παιδείας και Πανεπιστημιακούς που βγάζουν θέματα που νομίζουν ότι απευθύνονται στους φοιτητές τους», είπε από την πλευρά του ο Οργανωτικός Γραμματέας ΟΛΜΕ, Νίκος Παπαχρήστος.

Κλείσιμο
«Δεν μπορούμε σε τμήμα ή σχολείο με επιδόσεις προβληματικές να βάλουμε τα ίδια θέματα με μια μεσοαστική περιοχή όπου οι γονείς στηρίζουν ποικιλοτρόπως τα παιδιά τους. Είμαστε εναντίον των ισοπεδωτικών ίδιων κριτηρίων σε παιδιά διαφορετικών ταχυτήτων», συμπλήρωσε.

Κόπτσης: Η λίστα είναι διαβαθμισμένης δυσκολίας – Το 50% επιλέγει ο καθηγητής

Ο Γενικός Γραμματέας του υπουργείου Παιδείας απάντησε ότι η αξιολόγηση επικεντρώνεται στην πορεία του μαθητή και την εξέλιξή του ανεξάρτητα με το μέσο όρο της τάξης.

Η Τράπεζα θεμάτων, όπως υπενθύμισε ο κ. Κόπτσης εφαρμόζεται για την ‘Α και τη ‘Β Λυκείου φέτος και του χρόνου από την Γ’ και τα θέματα επιλέγονται από τη λίστα όχι μόνο από Πανεπιστημιακούς αλλά και εκπαιδευτικούς. Επιτυγχάνουμε ομοιομορφία και ισοτιμία από μία συγκεκριμένη λίστα με διαβαθμισμένη δυσκολία στα θέματα, τόνισε.

Συνοψίζοντας ο κ. Κόπτσης υπενθύμισε ότι έχει αλλάξει ο τρόπος αξιολόγησης των μαθητών από τρίμηνα σε δύο τετράμηνα.

Τρίμηνα εξακολουθούν να υπάρχουν στο Δημοτικό ενώ η βαθμολογία σε κλίμακα αριθμητικής ισχύει για την Πέμπτη και τη Έκτη. «Ο καινούργιος νόμος δίνει ελευθερία στους εκπαιδευτικούς να διαχειριστούν την αξιολόγηση των μαθητών. Είναι διαδικασία παρακολούθησης, άρα βελτιώνεται ο τρόπος διδασκαλίας. ‘Εχουμε σε όλο το τετράμηνο ολιγόλεπτα τεστ κι ένα ωριαίο με τον εκπαιδευτικό να έχει την ελευθερία αξιολόγησης με όποιον τρόπο κρίνει», ανέφερε ο κ. Κόπτσης.


Ειδήσεις σήμερα:

Στην Αθήνα νοσηλεύεται ο τέως βασιλιάς Κωνσταντίνος μετά από ισχαιμικό επεισόδιο

Viral ο φανταστικός διάλογος της πρώην πορνοστάρ Μία Καλίφα με τη «μελλοντική» κόρη της για θέματα... στήθους

Τραγωδία στην Αυστραλία: Δύο παιδιά νεκρά, πολλά σοβαρά τραυματισμένα σε δυστύχημα σε σχολική γιορτή
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

BEST OF NETWORK

Δείτε Επίσης