Με προτεραιότητα την αγάπη και την προσφορά

efood-1

Ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις στην Ελλάδα κάνουν πράξη την κοινωνική υπευθυνότητα αναπτύσσοντας δράσεις με σημαντικά οφέλη για το περιβάλλον και τον άνθρωπο.


Sponsored Content


Σε μια κοινωνία που μετασχηματίζεται διαρκώς, είναι φυσικό να μεταβάλλεται και η επιχειρηματική δραστηριότητα φροντίζοντας να εξυπηρετήσει τα αναπτυξιακά της σχέδια και ταυτόχρονα να καλύψει μια σειρά από κοινωνικές και ανθρωπιστικές ανάγκες.
Το efood ως μια εταιρεία άμεσα συνδεδεμένη με το κοινωνικό σύνολο, από την πρώτη στιγμή της λειτουργίας του, έχοντας την προσφορά ως αναπόσπαστο κομμάτι της κουλτούρας του δεν σταματά να αναλαμβάνει ενέργειες και δράσεις στήριξης και παρέμβασης που έχουν στόχο τη βελτίωση της ποιότητας ζωής όλων.

Αποδεικνύοντας ότι η επιχειρηματική ανάπτυξη μπορεί να συμβαδίζει αρμονικά με τη συνεισφορά στην κοινωνία υλοποιεί μια σειρά από προγράμματα όπως η προσφορά γευμάτων με την Ένωση «Μαζί για το παιδί», η δωρεά νοσοκομειακού εξοπλισμού για Μονάδες Εντατικής Θεραπείας για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού, η στήριξη στις πυρόπληκτες περιοχές, η στήριξη του κέντρου Διοτίμα για την εξάλειψη της έμφυλης βίας, η δημιουργία του προγράμματος Απόχη σε συνεργασία με την iSea για τον καθαρισμό των υδάτων και των ακτών από απορρίμματα, κ.ά., που αποσκοπούν κυρίως στην αντιμετώπιση περιβαλλοντικών και κοινωνικών ζητημάτων. Ήδη, το συνολικό ποσό προσφοράς των χρηστών και της συνεισφοράς του efood, στις κοινωνικές δράσεις και προγράμματα, έχει ξεπεράσει τα 900.000€.

Η φιλοσοφία της εταιρείας, από την πρώτη στιγμή της ίδρυσής της, ήταν να αναπτύξει ένα φιλόδοξο πλάνο κοινωνικής υπευθυνότητας Love Delivered, το οποίο αναπτύσσεται σε τρεις βασικούς πυλώνες: την εταιρική συνεισφορά στην τοπική κοινωνία με δράσεις σχετικά με την εκπαίδευση, τον πολιτισμό και την προσφορά γευμάτων, τη δυνατότητα που δίνει το efood στους χρήστες του να συνεισφέρουν μέσω της πλατφόρμας για διαφορετικούς σκοπούς και τρίτον, οι εθελοντικές δράσεις των εργαζομένων του efood.


Υλοποίηση κοινωνικών δράσεων

Η λογική της δημιουργίας του love delivered είναι ο συνδυασμός των δυνάμεων της εταιρείας με τους χρήστες της πλατφόρμας του efood για την υλοποίηση κοινωνικών δράσεων. Στα τρία χρόνια ζωής του love delivered, το συνολικό ποσό προσφοράς των χρηστών και της συνεισφοράς του efood, στις κοινωνικές δράσεις και προγράμματα, έχει ξεπεράσει τα 900.000€, με 201.123 χρήστες efood να έχουν συμμετάσχει, προσφέροντας 365.316 γεύματα σε οικογένειες και άτομα σε ανάγκη, υποστήριξη σε 30 οργανισμούς και φορείς, όπως η ένωση Μαζί για το Παιδί, το Make a Wish, το Dog's Voice, το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης και Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, το ΚΕΘΕΑ, μέσα από 8 διαφορετικά προγράμματα κοινωνικής ευθύνης.

Η αγάπη και η φροντίδα είναι τα αγαθά που πρέπει να γίνονται delivered παντού.


Μηχανισμός άμεσης ενεργοποίησης

Τα φυσικά φαινόμενα όπως οι σεισμοί, οι πλημμύρες, οι δασικές πυρκαγιές δοκιμάζουν ή υπερβαίνουν πολλές φορές τις αντοχές των υφιστάμενων υποδομών. Σε γεγονότα που η συμμετοχή της κοινωνίας είναι επιβεβλημένη, το efood συμμετέχει ενεργά σε περιπτώσεις εκτάκτων αναγκών, έχοντας δημιουργήσει έναν μηχανισμό άμεσης ενεργοποίησης. Με τον τρόπο αυτό βρέθηκε στην πρώτη γραμμή, στηρίζοντας τους πυροσβέστες και τους πληγέντες των καταστροφικών πυρκαγιών και πλημμυρών, τα τελευταία χρόνια, προσφέροντας περισσότερα από 10.000 γεύματα, είδη πρώτης ανάγκης και ηλεκτρονικών συσκευών.

Παράλληλα, μέσα από το πρόγραμμα «Προσφέρω Έμπρακτα - Fire Relief» που έτρεξε τον Αύγουστο του 2021, το efood με την προσφορά των χρηστών συγκέντρωσε 124.000€ που θα διατεθούν για την επισκευή του Νηπιαγωγείου στην Κήρινθο (εξωτερικός χώρος και προσφορά παιχνιδιών), για την επισκευή του Γυμνασίου – Λυκείου της Αγίας Αννας (συμβολή στην ανοικοδόμηση του γηπέδου βόλεϊ, του γηπέδου μπάσκετ, στην σκεπή και την περίφραξη του σχολείου) και τον εκπαιδευτικό εξοπλισμό.

Το efood βρέθηκε στους σεισμούς της Κρήτης (Σεπτέμβριος 2021), της Ελασσόνας (Μάρτιος 2021), στις πλημμύρες του Μουζακίου (Οκτώβριος 2020), στις πυρκαγιές στην Εύβοια (Αύγουστος 2019), στο Μάτι (Αύγουστος 2018), στην Εύβοια, στα Βίλια και στην Βαρυμπόμπη (Αύγουστος 2021) και θα συνεχίσει να ενεργοποιεί τον μηχανισμό προσφοράς, όταν και όπου υπάρχει ανάγκη.


Ο καιρός της πανδημίας

Από τις αρχές του 2020 η η ανθρωπότητα κλήθηκε να αντιμετωπίσει έναν κοινό εχθρό για πρώτη φορά σε τέτοια κλίμακα. Η κοινωνική και πολιτική πραγματικότητα της υφηλίου επηρεάστηκαν σημαντικά εξαιτίας του κορωνοϊού. Μέσα σε λίγες εβδομάδες δοκιμάστηκαν τα συστήματα υγείας όλων των χωρών. Κατά τη διάρκεια της υγειονομικής κρίσης, το efood στήριξε στην Ελλάδα το σύστημα υγείας και τους ήρωες του, παρέχοντας οικονομική βοήθεια 330.000€ για υλικοτεχνική υποδομή στις ΜΕΘ με 33 monitors παρακολούθησης ζωτικών λειτουργιών, καθώς και 21.000 γεύματα, στους ανθρώπους που έδιναν τη μάχη στην πρώτη γραμμή της υγείας.


Θετικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα

Η σύγχρονη επιχειρηματική κουλτούρα στηρίζεται σε ένα σύνολο επιλογών και δράσεων που σκοπό έχουν το μικρότερο δυνατό αντίκτυπο στο περιβάλλον ενώ παράλληλα είναι κοινωνικά δίκαιες και οικονομικά ισορροπημένες. Οι όροι αειφορία και βιώσιμη ανάπτυξη είναι τα σύμβολα μιας νέας κοσμοθεωρίας και έχουν γίνει αναπόσπαστα κομμάτια κάθε πρωτοποριακής εταιρικής φιλοσοφίας.

Βασικός πυλώνας κοινωνικής υπευθυνότητας του efood, είναι η θετική συνεισφορά της στην αντιμετώπιση της παγκόσμιας κλιματικής κρίσης, έχοντας θέσει ως βασική της προτεραιότητα τη συνεχή διεύρυνση του θετικού της περιβαλλοντικού αποτυπώματος. Το 2020, το efood κατάφερε να διατηρήσει ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα με μείωση του συνολικού της αποτυπώματος που ισούται με την μέση κατανάλωση ενέργειας 5.242 Ευρωπαίων πολιτών.

Με όλους αυτούς τους τρόπους το efood επιδιώκει να είναι μια κοινωνικά υπεύθυνη εταιρεία. Έχοντας την προσφορά ως αναπόσπαστο κομμάτι της κουλτούρας της δεν σταματά να αναλαμβάνει ενέργειες και δράσεις στήριξης και παρέμβασης που έχουν στόχο τη βελτίωση της ποιότητας ζωής σε όλη την κοινωνία.

Για 10 ολόκληρα χρόνια, το efood δημιουργεί αξία και δεσμεύεται να συνεχίσει με στόχο ένα καλύτερο αύριο για την κοινωνία, τους εργαζομένους, τους συνεργάτες και το περιβάλλον, προσφέροντας σε εκείνους που έχουν ανάγκη και επιδιώκοντας να αποτελεί μια βέλτιστη πρακτική ευαισθητοποίησης και ενεργοποίησης.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης