Βγήκε σήμερα από το νοσοκομείο ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος. Είχε εισαχθεί για προληπτικούς λόγους μετά από αδιαθεσία που είχε νιώσει στο νοσοκομείο George Washington Uninversity των ΗΠΑ για ιατρική παρακολούθηση.
Μάλιστα, ο Αρχιεπίσκοπος Αμερικής Ελπιδοφόρος με ανάρτησή του στο Facebook, ανακοίνωσε ότι εξήλθε του νοσοκομείου διαβεβαιώνοντας ότι είναι καλά στην υγεία του. Ο Οικουμενικός Πατριάρχης πραγματοποιεί 12ήμερη επίσημη επίσκεψη στις ΗΠΑ και αισθάνθηκε αδιαθεσία λόγω της κόπωσης από το ταξίδι του από την Κωνσταντινούπολη στην Ουάσινγκτον, πρώτο σταθμο της επίσκεψης.
Συγκεκριμένα ο Αρχιεπίσκοπος Αμερικής Ελπιδοφόρος έγραψε: «Είμαι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσω ότι ο Παναγιώτατος πνευματικός μας πατέρας εξήλθε του νοσοκομείου. Είναι καλά στην υγεία του και θα συνεχίσει κανονικά το πρόγραμμα της επίσημης επίσκεψής του».
I am delighted to announce to all that our spiritual father, His All-Holiness was just released from the hospital. He is...
Παρέχει συμβουλευτική υποστήριξη και καθοδήγηση σε όλα τα στάδια της διαδικασίας αίτησης, βοηθώντας τις επιχειρήσεις να επιλέξουν την κατάλληλη μορφή χρηματοδότησης, αλλά και να διαχειριστούν επιτυχώς την αίτησή τους