Η κ. Γιαννάκου έχει μπει σε καραντίνα και όπως είπε στο protothema.gr έχει ήπια συμπτώματα. «Δεν ξέρω πού κόλλησα, μάλλον σε κάποια εξωκοινοβουλευτική μου δραστηριότητα», είπε.
Η Μαριέτα Γιαννάκου είχε αποφασίσει να κάνει και την τρίτη δόση του εμβολίου, ωστόσο την πρόλαβε ο ιός. Η κ. Γιαννάκου είχε κάνει τη δεύτερη δόση του εμβολίου της Pfizerστις 10 Μαϊου. «Αν και εμβολιασμένη δυστυχώς κόλλησα. Δεν πειράζει θα το περάσουμε κι αυτό. Τα συμπτώματα είναι ήπια» συμπλήρωσε.
Παρέχει συμβουλευτική υποστήριξη και καθοδήγηση σε όλα τα στάδια της διαδικασίας αίτησης, βοηθώντας τις επιχειρήσεις να επιλέξουν την κατάλληλη μορφή χρηματοδότησης, αλλά και να διαχειριστούν επιτυχώς την αίτησή τους