«Πράσινο φως» για την επέκταση της πραγματοποίησης πρακτικής άσκησης φοιτητών τελευταίου έτους και επί πτυχίω, σε όλα τα προγράμματα σπουδών τόσο σε προπτυχιακό όσο και σε μεταπτυχιακό επίπεδο, από τις 10 Μαΐου έχει δοθεί από την επιτροπή των ειδικών, όπως ανακοίνωσε η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως μιλώντας στον ΣΚΑΪ.
Υπενθυμίζεται πως μέχρι πρότινος η πρακτική άσκηση επιτρεπόταν να γίνεται μόνο από φοιτητές Επιστημών Υγείας και επί πτυχίω.
Παράλληλα από 15 Μαΐου επεκτείνονται οι κλινικές και εργαστηριακές ασκήσεις για τους φοιτητές τελευταίου έτους και επι πτυχίω σε συγκεκριμένες σχολές οι οποίες αναμένεται να ανακοινωθούν αναλυτικά εντός ημέρας.
Παρέχει συμβουλευτική υποστήριξη και καθοδήγηση σε όλα τα στάδια της διαδικασίας αίτησης, βοηθώντας τις επιχειρήσεις να επιλέξουν την κατάλληλη μορφή χρηματοδότησης, αλλά και να διαχειριστούν επιτυχώς την αίτησή τους