Επικρίσεις προς την κυβέρνηση ότι μεταφέρει γιατρούς του Δημοσίου στις ιδιωτικές κλινικές «την ώρα που το ΕΣΥ καταρρέει» απευθύνει με ανακοίνωσή του ο ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, ενώ κάνει λόγο για «επικίνδυνη» και «εγκληματική» πολιτική.
«Την ώρα που το ΕΣΥ καταρρέει, παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειες γιατρών και νοσηλευτών, η κυβέρνηση του κ. Μητσοτάκη, αντί να εφαρμόσει ένα σχέδιο έκτακτης ανάγκης και να επιτάξει τις ιδιωτικές κλινικές, συνεχίζει να ενδιαφέρεται μόνο για τα συμφέροντα των κλινικαρχών φίλων της» δηλώνει ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ. Αναφέρει ότι η κυβέρνηση ότι «δεν διστάζει να αποσπάσει γιατρούς του Δημοσίου και να τους προσφέρει στους ιδιώτες αφήνοντας τα Δημόσια νοσοκομεία και τους ασθενείς στην τύχη τους» και καταλήγει: «Δεν είναι απλά επικίνδυνη και άθλια η πολιτική τους. Είναι εγκληματική».
Η κατάψυξη ωαρίων αποτελεί μία από τις σημαντικότερες εξελίξεις της σύγχρονης αναπαραγωγικής ιατρικής, προσφέροντας στις γυναίκες τη δυνατότητα να διατηρήσουν τη γονιμότητά τους και να σχεδιάσουν το μέλλον τους με μεγαλύτερη ελευθερία και αυτονομία.