LIVE

Κορωνοϊός

Κωνσταντίνος Αγγελίδης: Απόφαση - σταθμός από το δικαστήριο

AGGELIDHS_2

Καταρρίφθηκε ο κανόνας που θέλει τον οδηγό που πέφτει πίσω από ένα όχημα να ευθύνεται κατ’ αποκλειστικότητα για το αποτέλεσμα της σύγκρουσης

Μια απόφαση-σταθμός για τα τροχαία ατυχήματα στη χώρα ήταν αυτή που πήρε το Μονομελές Πρωτοδικείο της Αθήνας για την υπόθεση του γνωστού παρουσιαστή Κωνσταντίνου Αγγελίδη, καθώς καταρρίφθηκε ο κανόνας που θέλει τον οδηγό που πέφτει πίσω από ένα όχημα να ευθύνεται κατ’ αποκλειστικότητα για το αποτέλεσμα της σύγκρουσης.

Τα στοιχεία της έρευνας που παρουσιάστηκαν στο δικαστήριο από την πλευρά του νομικού εκπροσώπου του παρουσιαστή, τα οποία προέκυψαν από τη χρήση των πιο σύγχρονων μέσων απεικόνισης κυκλοφορίας, δικαίωσαν τον Αγγελίδη υποχρεώνοντας τον οδηγό του λεωφορείου, την ΟΣΥ και την ασφαλιστική τους εταιρεία να καταβάλουν χρηματική αποζημίωση ως ικανοποίηση για την ηθική βλάβη.

Για_πρωτη_φορα_σχεδιαγραμμα_png
Για πρώτη φορά σχεδιάγραμμα αποκαλύπτει ακριβώς την τραγική στιγμή από την οποία ο Αγγελίδης απέκτησε παραπληγία της τάξεως του 85 με 90%.
δευτερο_σχεδιαγραμμα_2



Από το τρακάρισμα που σημειώθηκε στις 06.30 το πρωί της 24ης Δεκεμβρίου 2017 επί της λεωφόρου Βουλιαγμένης, στο ύψος της Βούλας και όταν ο παρουσιαστής έπεσε με τη μεγάλου κυβισμού μηχανή του πίσω από το λεωφορείο τύπου φυσαρμόνικα, το οποίο πραγματοποίησε επικίνδυνο ελιγμό από τη δεξιά στην αριστερή λωρίδα, ο Κωνσταντίνος Αγγελίδης τραυματίστηκε σοβαρά, με αποτέλεσμα το ποσοστό της παραπληγίας του να αγγίζει σήμερα το 85%-90%. Για τον λόγο αυτό σε αγωγή που κατατέθηκε πριν από έναν χρόνο στο Μονομελές Πρωτοδικείο η πλευρά του παρουσιαστή αξίωνε το ποσό των 2.904.000 ευρώ.

Στα χρόνια που μεσολάβησαν ο παρουσιαστής έχει υποβληθεί σε σειρά χειρουργικών επεμβάσεων, ενώ για αρκετό διάστημα ζούσε σε κέντρο αποκατάστασης. Μπορεί να κέρδισε τη μάχη και να κατάφερε να κρατηθεί στη ζωή, όμως έπρεπε να μάθει τα πάντα από την αρχή, με αποτέλεσμα συνεχώς να παλεύει για να κάνει ένα βήμα παραπάνω στον αγώνα για την αποθεραπεία του.

Κοντά του από την πρώτη στιγμή ήταν ο φύλακας άγγελός του, η γυναίκα της ζωής του Εβελίνα Βαρσάμη, η οποία μαζί με τον γιο τους Αλέξανδρο προσπαθούν με αγάπη και χαμόγελο να του ομορφαίνουν την κάθε ημέρα.

Η ίδια μίλησε στο «ΘΕΜΑ» για τη δικαστική απόφαση που δικαιώνει τον σύζυγό της εκφράζοντας την ευγνωμοσύνη της στην Ελληνική Δικαιοσύνη.
«Θα θέλαμε να εκφράσουμε, εγώ, ο Κωνσταντίνος και ο μικρός Αλέξανδρος την ευγνωμοσύνη μας στην Ελληνική Δικαιοσύνη για την απόφαση που εκδόθηκε. Από την πρώτη στιγμή πιστεύαμε ότι ο αγώνας μας είναι δίκαιος και ότι το τραγικό ατύχημα δεν οφείλονταν σε υπαιτιότητα του συζύγου μου. Παρότι η απόφαση αυτή είναι σε πρώτο βαθμό, ευελπιστούμε ότι η όλη δικαστική διαδικασία θα ολοκληρωθεί σύντομα. Ευχαριστούμε όλους όσους μας συμπαραστάθηκαν στην δοκιμασία μας», ανέφερε.


ζζζζζζ
Ιανουάριος 2019 στο κέντρο αποκατάστασης ο Αγγελίδης απολαμβάνει την αγκαλιά του γιου του.


Τα πρώτα βήματα και οι πρώτες κουβέντες

Το δικαστήριο, σύμφωνα με τον δικηγόρο της οικογένειας Αγγελίδη Αγαμέμνονα Τάτση, σε αυτή τη φάση εκδίκασε ένα ποσό για την ηθική βλάβη, ενώ αναμένεται κι ένα επιπλέον κονδύλι που θα αφορά τα απολεσθέντα εισοδήματα από τη στιγμή που ο παρουσιαστής έχει κριθεί ανίκανος για οποιαδήποτε εργασία.

«Ο Κωνσταντίνος σε πρώτη φάση είχε μια αναπηρία της τάξεως του 90% και αυτή τη στιγμή, τρία χρόνια μετά το τρακάρισμα, είναι στο 85%. Από τη σκληρή δουλειά των γιατρών σε συνδυασμό με τη δική του θέληση και πάντα με βοήθεια, κάνει κάποια βήματα. Καταλαβαίνει, αλλά δύσκολα μιλάει, δύσκολα συντηρείται. Δεν είναι τίποτα εύκολο πια για εκείνον. Είναι τραγικό να βλέπεις έναν άνθρωπο σε αυτή την κατάσταση, και ειδικά τον Κωνσταντίνο που ήταν ένα πανέμορφο παλικάρι. Γι’ αυτό και η απόφαση τον δικαιώνει μόνο στο κομμάτι των εξόδων που απαιτούνται για τη συντήρησή του, μια και μιλάμε για ασύλληπτα ποσά. Μια τέτοια κατάσταση έχει πολλά έξοδα δεν είναι κάτι απλό, γιατροί, φυσιοθεραπευτές, λογοθεραπείες, αποκλειστική νοσοκόμα. Μην ξεχνάμε τα χειρουργεία που έχει κάνει που πραγματικά έχω ξεχάσει τον αριθμό τους, αλλά και αυτά που εκκρεμούν να γίνουν».


Αγγελιδης_1
Ένα τρυφερό φιλί υπό το βλέμμα του μικρού Αλέξανδρου.


Το GPS, το drone και το πρόγραμμα προσομοίωσης

Σύμφωνα με το σκεπτικό της απόφασης το δικαστήριο έκρινε ότι αποκλειστικά υπεύθυνος για την πρόκληση του ατυχήματος είναι ο οδηγός του λεωφορείου, ο οποίος από έλλειψη προσοχής έθεσε σε κίνδυνο τη ζωή του Κωνσταντίνου Αγγελίδη, ο οποίος αν και προσπάθησε να τον αποφύγει, για λίγα μόλις εκατοστά δεν τα κατάφερε.

«Είχα μια υποψία πως το GPS που βάζουν στα οχήματα για την παρακολούθηση του στόλου κάτι θα έδειχνε. Ετσι, ψάξε-ψάξε αποκαλύψαμε πως το συγκεκριμένο λεωφορείο δεν έπρεπε να ήταν καν την ώρα εκείνη στη λεωφόρο Βουλιαγμένης, αλλά στην Ποσειδώνος, καθώς από εκεί είναι η κανονική του διαδρομή με τερματισμό την Παλαιά Φώκαια» αναφέρει ο κ. Τάτσης και προσθέτει: «Επειδή το λεωφορείο βρέθηκε στην αριστερή λωρίδα, με ειδικές ρυθμίσεις και σε συνδυασμό με τις χαραματιές στο οδόστρωμα αποδείχτηκε με τη βοήθεια ειδικού πραγματογνώμονα πως ενώ αρχικά ήταν στη δεξιά λωρίδα έκανε έναν ελιγμό. Εξαιτίας του όγκου του, γιατί μιλάμε για λεωφορείο-φυσαρμόνικα, έκοψε όλη τν Βουλιαγμένης. Ο Αγγελίδης προσπάθησε να τον αποφύγει και για λίγα μόλις εκατοστά δεν πρόλαβε, με αποτέλεσμα να χτυπήσει στην πίσω κολόνα του λεωφορείου κι έτσι έγινε ο,τι έγινε».

τατσης
Ο δικηγόρος της οικογένειας Αγγελίδη Αγαμέμνονας Τάτσης.,


Η αναλυτική περιγραφή του δικηγόρου Αγαμέμνονα Τάτση από την ώρα του τροχαίου φαίνεται ξεκάθαρα και στα σχεδιαγράμματα που παρουσιάζονται για πρώτη φορά και αποτελούν ένα από τα αποδεικτικά στοιχεία που βοήθησαν τις δικαστικές αρχές ώστε να έχουν μια πλήρη εικόνα:
«Πίστευα στην υπόθεση από την πρώτη στιγμή, όμως η απόφαση ανήκει στον δικαστή. Για την πραγματογνωμοσύνη που κάναμε χρησιμοποιήθηκαν τα πιο εξελιγμένα μέσα, όπως drone και ειδικό πρόγραμμα προσομοίωσης πάνω στο οποίο ρυθμίστηκαν βάρη και ταχύτητες οχημάτων, συνθήκες, δυνάμεις και όλα αυτά πάνω στη συγκεκριμένη οδό, με αποτέλεσμα να προσμετρηθούν τα πάντα. Ηταν ένα σύνθετο αποτέλεσμα και όχι κάτι απλό. Μας φτάνει που καταφέραμε να αποδείξουμε την αλήθεια».

Συνυπαιτιότητα εξαιτίας του κράνους


Αγγελιδης_2
Τον περασμένο Ιούλιο μετά από χειρουργείο.


Στην απόφαση του το δικαστήριο αναγνώρισε ένα ποσοστό συνυπαιτιότητας της τάξεως του 30% στον Κωνσταντίνο Αγγελίδη, καθώς μέχρι και σήμερα δεν έχει επιβεβαιωθεί αν την ώρα του τρακαρίσματος φορούσε κράνος. καταλήγει ο κ. Τάτσης

«Ο Αγγελίδης είχε κράνος και πάντα το φορούσε γι’ αυτό και η άποψή μας είναι πως το φορούσε κανονικά. Αυτό αποδεικνύεται και από τα τραύματά του, καθώς πέρα από το μέτωπο δεν έχει κανένα άλλο χτύπημα στο κεφάλι. Εκείνη τη στιγμή εκτινάχθηκε, έπεσε κάτω, η μηχανή σύρθηκε, έπιασε φωτιά. Χωρίς κράνος, λοιπόν, θα ήταν χειρότερα τα πράγματα. Απλώς θεωρούμε πως εκείνη την ώρα μέχρι να έρθει το ΕΚΑΒ να πάρει τον ασθενή, κανένας δεν ασχολήθηκε με το κράνος του. Εξαιτίας του ότι δεν βρέθηκε το κράνος του δικαστήριο έκρινε μια συνυπαιτιότητα της τάξεως του 30%, την οποία δεν σκοπεύω να αφήσω έτσι», καταλήγει ο κ. Τάτσης.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

ΣΧΟΛΙΑ (160)

Tom

Πρεπει να ετρεχε πολυ για να εσκασε πανω του χωρις να προλαβει να αντιδρασει. Το λεωφορειο εκει ειναι χρονια τωρα και κανει αυτο το ηλιθιο μεν χειρισμο σε αρκετα μικρη αποσταση και το εχω δει πολλες φορες με την μηχανη. Οταν εχεις μηχανη κοιτας τα παντα και υποθετεις οτι ολοι ειναι ασχετοι.

Ατύχημα μπάχαλο

Αν χτύπησε από πίσω το λεωφορείο, και αν όπως κάποιοι είπαν το λεωφορειο έτρεχε, τότε η μηχανή α) για να μην προλάβει να κόψει πριν την σύγκρουση και β) όταν τρακάρει να έχει ακόμη τόση ορμή που να πάθει τόση ζημιά, σημαίνει ότι η διαφορά των ταχυτήτων τους πρέπει να ήταν πάνω από 50 χλμ/ώρα όπερ λεωφορείο πχ 70 και μηχανή 120 την στιγμή της σύγκρουσης, και αν πεις ότι πάτησε και φρένο (αν πάτησε) για να βρεθεί στα 120/ώρα τότε έτρεχε ακόμη πιο γρήγορα (ή απλά δεν είδε το λεωφορείο). Αν τους πήρανε οι κάμερες, θα έπρεπε να μπορούν να μετρήσουν τις ταχύτητες. Επίσης με τέτοια διαφορά ταχύτητας έπρεπε να είναι πολύ πίσω από το λεωφορείο οπότε να είχε ορατότητα.

USB

ΠΟΣΟ ΠΑΕΙ ΤΟ ΚΙΛΟ ΡΕ ΜΑΓΚΑ?

Εξήμισυ ώρα το πρωί το χειμώνα...

στη Λεωφόρο Βουλιαγμένης που οι δρόμοι είναι μισοάδειοι, με μηχανή μεγάλου κυβισμού, χλωμό να μην τρέχει υπερβολικά κάποιος. Αν σε αυτό προσθέσουμε και ότι πιθανότατα δεν φόραγε κράνος, το κακό δεν θέλει και πολύ να γίνει. Και εγώ οδηγώ μηχανή αλλά το παραδέχομαι ότι η οδηγική συμπεριφορά του μέσου μηχανόβιου στην Ελλάδα είναι τραγική...

Οι άνθρωποι αυτοί

Και πολλοί άλλοι ζουν ένα δράμα. Το δίδαγμα είναι κρατάτε αποστάσεις και μην τρέχετε. Φοράτε ζώνες, φοράτε κράνη. Και υγεία πάνω από όλα. Μη βιάζεστε. Θα φτάσετε.

Οδηγαρας

1000 νεκροι τον χρονο και 1000 βαρια τραυματισμενοι στην Ελλαδα.Τι σημαινει αυτο? Οτι εχουμε κακους δρομους? Οχι βεβαια.Η κουλτουρα του Ελληνα βγαινει και στο τιμονι:"Σας γραφω ολους ,εσας και τους κανονες","Γουσταρω τον δρομο σαν πιστα,να καυχιεμαι.."

Βασιλης

Ασχετως των δικαστικων αποφασεων και των οποιων αποφασεων,αν το κρανος ηταν στο κεφαλι του,δεμενο σωστα,υπηρχε η περιπτωση να μην ειχε ο ανθρωπος τοσα μεγαλα προβληματα και να ηταν σχετικα καλα?Αυτο ειναι το ερωτημα.

Σπύρος

Αυτό ακριβώς θα έπρεπε να προβληματίζει και να αναφέρεται παντού σαν παράδειγμα. Τίποτε άλλο.

LakisLalos

ο ali ειναι ο πρωην λουλης

Ali

Και ο πρώην λούλης, ποιος είναι;

Andreas

Ατυχηματα θα συμβαινουν παντα. Το λαθος ηταν οτι δεν φορουσε κρανος Αν το φορουσε δεν θα παθαινε τιποτε απολυτως. Η βλακεια σκοτωνει και οχι τα ατυχηματα.

Πρώην Ένστολος

Αρχικά είναι λυπηρό όταν υπάρχουν τραυματισμοί και ιδίως τόσο σοβαροί. Φαντάζομαι όμως alcotest δεν θα είχε γίνει στον οδηγό του δικύκλου προφανώς δεν κατέστη εφικτό. Είναι όμως απαραίτητο, τώρα το κράνος δε βρέθηκε είναι και αυτό θέμα για την ορθή απονομή του δικαίου.

xvf

Eftuxos eisai ''proin'' enstolos, elpizo me tetoia gnosi na min ekapses pollous otan isoun en energeia...se tetoia atiximata ginetai etsi kai allios alkotest, me aimolipsia...

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης